کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی:

ندای وحدت؛ مصاف قانون با بی‌عدالتی و تبعیض

30 بهمن 1398 ساعت 12:12

یقیناً وجدانتان همواره بر شما نهیب خواهد زد و ملامتگر و سرزنش گرتان خواهد بود و تا کار از کار نگذشته می‌بایست به جریان اخلاقی – مردمی و نجات بخش «ندای وحدت» بپیوندید.


متن ارسالی: حضور مردم فهیم و آگاه بویراحمد در زیر چتر ندای وحدت، نه به قوم‌گرایی، تبعیض‌ و بی‌عدالتی که مردم دست رد بر سینه صاحبان قدرت و عامل این حرکات و رفتارهای با فرجام شوم می‌زنند. مردمی آزاده و از تبار حریت و مردانگی که اراده و تصمیم خود را به بهای اندکِ مادی نخواهند فروخت و آرمان و ایده و مرام و عقیده را بر هر آنچه رنگ مادیت می‌گیرد، ارجح می‌دانند.
بویراحمدی‌ها در کنش سیاسی – انتخاباتیِ بزرگ از آنها می‌خواهند که به بنگاه‌های اقتصادی خود بازگردند و به آن‌ها یادآور می‌شوند که در مرام اخلاقی و سیاسی خود، هدف وسیله را توجیه نکند و برای رسیدن به قدرت و تحصیل آن رعایت اخلاق و وجدانیات و پاسداشت حریت و انسانیت امری ضروری است.
 اما باید دانست که این بار با وجود پارامترهای اخلاقی و قانونی در قلوب و وجدان بیدار مردم، با اقدامات دور از شأن انسانیت و احیاناً خرید رأی موفق نمی‌شوند و نخواهند توانست با مافیای قدرت و ثروت به جای مردم تصمیم بگیرید.
 در خطاب به آن‌ها باید گفت؛ یقیناً وجدانتان همواره بر شما نهیب خواهد زد و ملامتگر و سرزنش گرتان خواهد بود و تا کار از کار نگذشته می‌بایست به جریان اخلاقی – مردمی و نجات بخش «ندای وحدت» بپیوندید.

----------------------------------
همت جهانشاهی


کد مطلب: 418042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418042/ندای-وحدت-مصاف-قانون-بی-عدالتی-تبعیض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1