تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۸۰۰۷
کبنا خبر می دهد؛

همایش منطقه ای یاری گران زندگی با حضور شش استان

۱
۰
همایش منطقه ای یاری گران زندگی با حضور شش استان
کبنا ؛
سید ناصر رضایی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با حضور نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد و نظری مدیرکل مشارکت های مردم نهاد شورای مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: همایش یاری گران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری منطقه ۲ کشور در راستای فرهنگ سازی در پیشگیری، کنترل و مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی  برگزار می شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد افزود: این همایش  منطقه ای به مدت ۲ روز در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه سال جاری با حضور شش استان کهگیلویه وبویراحمد، فارس، بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان در گچساران برگزار می شود.
رضای ابراز داشت: همراه با برنامه های همایش، برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی بهبود یافتگان مواد مخدر، پنل های آموزشی و برنامه های هنری بومی و محلی را خواهیم داشت.
رضایی گفت: رونمایی از اولین نرم افزار ویژه مواد مخدر، کتاب نوشته ها و نقاشی هایی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و نام گذاری خیایان و یا میدانی در گچساران به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» از دیگر برنامه های در این همایش است.
وی تصریح کرد: در این همایش ذی نفوذان روستائیان و عشایر، دهیاران، شورهای روستایی و عشایر و تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی حضور دارند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: در این همایش ۲ روزه استانداری، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری ها، جمعیتی حلال احمر، بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی و رسانه های مختلف مشارکت و همکاری دارند.
سید ناصر رضایی تاکید کرد: همه تلاش کنیم تا این همایش هر چه موثر تر، با کیفیت تر و همراه با خروجی مطلوبی در استان برگزار شود.
مدیرکل مشارکت های مردم نهاد شورای مبارزه با مواد مخدر کشور هم گفت: با تمام توان تشکل‌های مردم نهاد در استان‌ها را حمایت می کنیم چرا که اگر این تشکل‌ها فعال باشند آسیب‌های اجتماعی هم کمتر می شوند.
نظری افزود: با مشارکت های مردمی، تشکل های مردم نهاد وهمه مسئولان باید دست به دست همدیگر داد تا بتوانیم آمار اعتیاد را کنترل و پایین بیاوریم چرا که این آسیب اجتماعی پایه و اساس دیگر آسیب ها است.
مدیرکل امور اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: اقدامات مناسبی به منظور کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان شکل گرفته و بیش از ۵۰ تشکل مردم نهاد با استانداری انعقاد قرارداد داشته است.
حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی افزود: نگاه به تشکل‌ها در دولت تدبیر و امید مثبت بوده و در شش سال اخیر با وجود همه مشکلات دولت به لحاظ اعتباری نگاه خوب و ویژه ای به این حوزه داشته است.
وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ یاریگران اجتماعی زندگی، گفت: این موضوع می‌تواند ظرفیت بزرگ و مهمی برای تحقق اهداف مقابله‌ ای با آسیب‌های اجتماعی باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خدا توشاهد باش
Iran, Islamic Republic of
خدا توشاهد باش که نمی دانم این اقای رضایی ومیر محمدی در استان 8سال بر صندلی ریاست نشسته اند چه می کنند کسی هم نیست سوال کند در این 8سال چیکار کرده اید که باز هم انتظار مسئولیت داردی یک مدیر تنها حدا کثر در 4سال تمام دانش خود را انجام می دهد ول کنید با باجان حق الناس هست .باید جواب گو باشید جناب اقای رضایی که فقط در ایام مناسبتهاب موادر مخد حضور داری چه کرده ای چرا هر روز معتادین بیشتر می شود .چرا ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1