تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۱۷۹۶۰

ایران میزبان احتمالی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

۰
ایران میزبان احتمالی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا
کبنا ؛با توجه به تعویق رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا که قرار بود اسفند ماه در کشور ترکمنستان برگزار شود، فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی کشورمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
براساس اعلام فدراسیون فوتبال، با هماهنگی داخلی و بین‌المللی و در صورت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ خواهد شد.
مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار بود از هفتم اسفند در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم AFC  به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.
با توجه به سخت‌گیری ترکمنستان و محدودیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به این دلیل که جام جهانی فوتسال در شهریورماه برگزار می‌شود، از جمله راهکارهای پیش‌ رو، تغییر میزبان مسابقات است.
«داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و استفاده از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر ۲۰سال کشورمان به رایزنی با تعدادی از مسوولان و ناظران ای‌اف‌سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه‌ مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.
با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای گرفن میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است. (ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1