کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در سی‌سخت: مردمان این شهر جزء مفاخر کهگیلویه و بویراحمد است / خوشحالم که دنا جای محروم ندارد / هیچ وقت باند بازی نکردم ( + تصاویر و فیلم )

28 بهمن 1398 ساعت 1:29

کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا گفت: مردم در هر صورت با بی‌اخلاقی، باندبازی و حزب گرایی مخالفند.


نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر سی‌سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز ( یکشنبه 27 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر سی‌سخت برگزار شد.
«غلام محمد زارعی» در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهر سی سخت، گفت: کارشکنی‌ها در ایام انتخابات علیه موج غالب همیشه وجود دارد و شما مردم شهر با فرهنگ که عناصر انسانی شما جز مفاخر استان هستند و به آنها افتخار می‌کنیم، سی سخت را به یک قطب فرهنگی تبدیل کرده‌اید.
وی گفت: اراده بر این است که این شهر به سوی بالندگی و سرافرازی حرکت کند، خوشحالم که امروز اگر با هر سی سختی صحبت کنید، مهر تاییدی بر کارهایی که در این چند سال برای سی سخت انجام شده از قبیل جاده و دیگر کارهای عمرانی صحه می‌گذارد.
بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری حضور زارعی در پاتاوه و سی‌سخت ( تصاویر و فیلم )


زارعی در ادامه عنوان کرد: بدون شک ظرفیت‌های گوناگون گردشگری و کشاورزی سی‌سخت را به شهرستانی ایده‌ال تبدیل خواهد کرد.
وی گفت: مردم ما با بی‌اخلاقی، باند و حزب گرایی و طایفه گرایی مخالفند، باند بازی نکردیم، قوم گرایی نکردیم و در کنار همه مردم خواهیم ماند، خدا را شاکریم و خوشحالیم که در شهرستان دنا جای محرومی وجود ندارد.

 
فیلم نطق انتخاباتی زارعی در سی سخت
 

 


کد مطلب: 417944

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417944/زارعی-سی-سخت-مردمان-این-شهر-جزء-مفاخر-کهگیلویه-بویراحمد-خوشحالم-دنا-جای-محروم-ندارد-هیچ-وقت-باند-بازی-نکردم-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1