تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۱۷۹۲۲
انتخابات اسفند 98:

اشد مجازات برای متخلفان تیراندازی‌های انتخاباتی بویراحمد و دنا/ واکنش معاون سیاسی استاندار به جشن لاکچری نامزد انتخاباتی گچساران ( + فیلم )

۴
۰
واکنش معاون سیاسی استاندار به جشن افتتاحیه نامزد انتخاباتی گچساران ( + فیلم )
کبنا ؛احد جمالی در پاسخ به سوالی مبنی بر تیراندازی هواداران کاندیدای انتخاباتی در حوزه بویراحمد و دنا و ایجاد رعب و وحشت گفت: اسناد و مدارک تیراندازی هواداران دو تن از کاندیدای این حوزه به دست ما رسیده است، یکی از خط قرمزهای ما استفاده از اسلحه چه مجاز و و چه غیرمجاز در مراسمات انتخاباتی است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این خصوص شدیدا با متخلفان برخورد می‌شود، ادامه داد: استاندار به عنوان رئیس شورای تامین در جلسه شب گذشته شورای تامین شهرستان‌های بویراحمد و دنا رسما اعلام کرد در رابطه با مسئله اسلحه به هیچ وجه مماشات نداریم و با قاطعیت برخورد می‌کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حوادث رخ داده در بخش پاتاوه گفت: اختلافی بین فرماندار و بخشدار بود که خودم حضور پیدا کرده و با دو طرف صحبت کردم نصحیت‌ها و اخطارهای لازم داده شد و اگر به تذکرات، توصیه‌ها و هشدارها که خط قرمز ما هستند عمل نشود برخورد می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بحث ما بی‌طرفی در انتخابات است و اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود که دستگاه‌های اجرایی و مدیران اجرایی انتخابات له  یا علیه کاندید و یا سایر کاندیدا وارد شود این مورد هم خط قرمز است، ضمن اینکه قبلا مواردی به ما اعلام شده و برخورد کردیم دوباره هم اعلام می‌کنیم اگر مواردی وجود دارد و با اسناد و ادله‌های محکمه پسند به ما اعلام شود برخورد خواهیم کرد.
این مسوول در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فضای مجازی تهمت‌ها و توهین‌ها به کاندیدای انتخاباتی گفت: فضای مجازی را شدیدا رصد و برخورد می‌‌کنیم. البته بحث ارشادی هم وجود دارد که اگر مسئله‌ای خارج از قانون باشد وارد ریل قانون شده و موارد خلاف صورت نگیرد، اگر با مواردی که باعث تشویش اذهان عمومی و له یا علیه افراد باشد به طوری که قانون و قاعده بازی به هم بخورد برخورد می‌کنیم.
جمالی توصیه‌ای هم برای فعالان حوزه مجازی داشت و افزود: کسانی که در حوزه فضای مجازی فعالیت دارند ممکن است جهل به قانون داشته باشند، این افراد در صورتی که بدانند کاندیدا از روز تایید صلاحیت تا پایان انتخابات مصونیت سیاسی دارند و کسی حق ندارد علیه او حرف، توهین و تهمتی بزند و بدگویی کند با قانون طرف است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین خصوص تعدادی از سایت‌های خبری تعطیل و  تعداد قابل توجهی پرونده تشکیل و قطعا با آنها برخورد خواهد شد.
  
وی در خصوص جشن لاکچری یکی از کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت و انتقادها  از این مراسم گفت: برایمان فرقی ندارد هر کسی در هر حوزه‌ای خارج از قانون حرکت کند برخورد می‌کنیم در حوزه گچساران اسناد و مدارک به ما رسیده و پیگیر کل قضایا هستیم.
این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وضعیتی ایجاد نشود که امنیت و آرامش کنونی از بین برود. ( منبع: فارس )
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم شماروبه کجامیرسونه؛ افتتاحیه ی سایرکاندیداروندیدیدویانمیخواین ببینیدوپخش نمیکنید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی آقای زارع هم داشت چرا فقط یطرفه سکه رو نگاه میکنید فیلمشو هست خدارو خوش نمیاد
Greece
وجدان خود را ملاک قرار دهید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جشن افتتاحیه ستاد تاجگردون در گچساران از طرف حامیان مردمی برای ایشان برگزار شد و اگر لازک باشد هر طایفه و خانواده گچسارانی و باشتی 10 برابر این که دیدید برای غلام شهرشان هزینه خواهند نمود.
اگه به هوا انداختن چهارتا طرقه و گل نور عجیب است این وسایل برای بچه های ما اسباب بازی است.
چهار سال تمام تلاش کردید که تاجگردو نرا حذف کنید و لی نتوانستید. حالا جوری شده که به یک جشن ساده ایشان هم گیر می دهید. این بهانه ها راه بجای نخواهند برد. مردم گچساران و باشت آگاه و در صحنه هستند هر چه شما در پی خرابی تاجگردون باشد مردم قاطعانه تر از ایشان حمایت خواهند کرد.
با احساسات مردم بازی نکنیییید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1