کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه 25 بهمن مطرح شد

باید برخی فرهنگ‌های انتخاباتی در استان اصلاح شوند / هر کس در انتخابش اصلح انتخاب نکند قیامت باید پاسخگوی شهدا باشد / مردم شایسته‌ها را انتخاب کنند

26 بهمن 1398 ساعت 1:59

در انتخابات به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد .


حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج، برخی رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد باید اصلاح شوند.
امام جمعه یاسوج گفت: باید برخی فرهنگ‌ها و رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شوند.
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها به ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم اشاره کرد و گفت: همین بس که در وصف آن حضرت سوره‌ای از قرآن نازل شده است.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: آن حضرت الگوی زنان عالم بوده و مردم عادی از درک مقام و منزلت آن حضرت عاجز هستند.
حسینی ادامه داد: سیره و روش زندگی آن حضرت بهترین روش و الگو برای زنان است که باید در همه حال به شخصیت و سیره و گفتار و رفتار آن حضرت برای زندگی بهتر در دنیا و آرامش و سعادت آخروی تلاش کرد.
امام جمعه یاسوج، میلاد حضرت امام خمینی را به عنوان بزرگمرد تاریخ معاصر تبریک گفت و افزود: انقلاب امام تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و همه سیاستمداران دنیا به بزرگی و عظمت آن حضرت اعتراف کرده‌اند.
حسینی، انقلاب را الگوی تمام آزادی‌خواهان جهاد دانست و گفت: با پیروزی انقلاب معنویت و آزادی به سراسر جهان تسری یافت.
امام جمعه مرکز استان سپس به موضوع انتخابات اشاره کرد و با تاکید بر این که باید تبلیغات انتخابات بر پایه اخلاق گرایی و محترم شمردن دیگران باشد اظهار کرد: شور و هیجان انتخاباتی باید بدون تنش و درگیری باشد.
حسینی با تاکید بر این که انتخابات با درگیری و تنش و خشونت ارزشی ندارد افزود: برخی فرهنگ‌ها و رفتارهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شوند.
وی کاندیداهای انتخابات را به رعایت عدالت و تقوا و انصاف و پرهیز از اسراف و تخریب دیگران فرا خواند و گفت: هر کسب که انتخاب شود باید مشکلات استان و پیگیری و رفع آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، در انتخابات به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی و آمریکایی داشته باشد
امام جمعه گچساران گفت: در انتخابات به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد .
 حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حیف است که در کنار این منبع فیاض حکمت هستیم و اما به طور شایسته نمی شناسیم در حالی که خیلی از جوامع دنیا آرزو دارند که چنین رهبری داشته باشند.
 وی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند که اگر تفکر تخلف ناپذیر بودن وعده الهی در جامعه حاکم شود و مسئولان هوشیارانه عمل کنند، تهدیدها به فرصت تبدیل خواهد شد، یعنی اگر ما به خدا پناه ببریم و اگر درک کنیم که قادر و حاکم خداست پس مشکلات ما هم مرتفع خواهد شد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: اگر درک کردیم و اعتقاد داشته باشیم که حلال مشکلات خداوند است و اگر مسئولین این نکته را بدانند و به قصد قربت به ملت خدمت کنند، اگر چنین چیزی عملی شود مشکلات ما از مشکلات تمام دنیا کمتر است.
حجازی تصریح کرد: فردا شنبه ۲۶بهمن ماه میلادباسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست که این روز فرخنده را به همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم، اعتقاد داریم فردای قیامت حضرت زهرا(س) شیعیان را شفاعت می کنند.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: کار بسیار بزرگی که امسال ۲۲بهمن شکل گرفت قابل قدردانی است به کوری چشم دشمنان حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی را شاهد بودیم، امسال ملت ایران به این ترامپ تروریست پاسخ دندان شکنی دادند.
خطیب جمعه گچساران گفت: دوم اسفندماه انتخابات مجلس است به دلیل اینکه دشمن مایوس شود تلاش کنیم حتی یک رای هم نماند و همه کسانی که قانونا می توانند رای بدهند در عرصه انتخابات ورود کنند که در حقیقت هر رای تیری به قلب دشمن خواهد بود.
وی افزود:در بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی آمده که مقام معظم رهبری مظلوم و تنهاست از مراجع عظام تقلید درخواست کردند که محکم از رهبری حمایت کنند.
حجازی تصریح کرد: در بخش دیگری‌از این وصیت نامه سردار سلیمانی نیز نکته هایی خطاب به سیاسیون کشور داشتند که هر رقابت و جدلی که باهم دارید اما اگر عمل و کلام شما به نحوی تضعیف دین و انقلاب بود بدانید مغضوب ائمه اطهارعلیم السلام و شهداء خواهید بود و مرزها را از هم تفکیک کنید.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: کسی که در جمهوری اسلامی می خواهد مسئولیتی داشته باشد شرط عملی‌این است به ولایت فقیه اعتقاد حقیقی داشته باشند.
خطیب جمعه گچساران گفت: سردار سلیمانی باز توصیه کردند که حفظ اخلاق و ارزش های دینی عملا باید صیانت شود و مسئولین نظام مسئول حفظ مبانی دینی هستند.
وی افزود:خانی، کدخدایی و قلدری در جامعه ممنوع ، آگاه باشید اگر سردار سلیمانی بودند به چه کسانی رای می دادند، نماینده ای که مقابله با فساد و دوری از تجملات را اولویت خود قرار دهند.
حجازی تصریح کرد: نمایندگانی که در دوران حکومت و حاکمیت خود احترام به مردم را عبادت خود بداند و توسعه‌گر ارزش ها باشد نه با توجیهات واهی ارزش ها را بایکوت کند و این بخشی از وصایای سردارسلیمانی است.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: به والله این توصیه ها از این خورشید روشن تر است و وظیفه ما اولا این است که رای بدهیم و دوم اینکه حتما به کسی رای بدهیم که تقوا داشته باشد که با قرآن ، ارزش های امام راحل ، انقلاب و شهداءمانوس باشد
خطیب جمعه گچساران گفت: توجه داشته باشید که به کسانی رای بدهیم که در مجلس از طرح پارلرمو ،FATF ، سند ۲۰۳۰و… دفاع نکنند و اسناد‌ محرمانه مملکت را به دشمن ندهد، خیلی ها جگر رهبری را خون کردند و بس است دیگر، تمامش کنید به کسی رای بدهید که تفکر ضد غربی ، ضد آمریکایی و تفکر حضرت امام داشته و در یک کلام مدافع حقوق ملت باشد.
وی افزود:حالا اگر شورای نگهبان اشتباهی هم کرد که قطعا اشتباه هم کرده؛ اما باید حواسمان جمع باشد و تفکر پالرمویی، سند ۲۰۳۰و FATF به مجلس نرود و کسانی منتخب مردم در مجلس شوند که تفکر حضرت امام، تقوا ، خدمت صادقانه به مردم‌ را اولویت خود بدانند و نه تفکر مال اندوزی، سرمایه داری و غرب گرایی به مجلس برود، والله همه چیز مثل روز روشن است.

 حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک، دیشموک مستعد ظرفیت‌های عظیم کارآفرینی است
امام جمعه دیشموک گفت: در منطقه دیشموک ظرفیت‌های عظیمی برای کارآفرینی در زمینه های کشاورزی، گیاهان دارویی و .. وجود دارد.
 حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: شیعیان واقعی کسانی هستند که به نمازشان توجه کنند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تقدیر از عموم مردم گفت: از عموم مردم شهید پرور دیشموک به خاطر خلق حماسه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌شود.
وی افزود: 22 بهمن امسال حال و هوای شهدا را داشت که پس از چهلم شهادت شهید سلیمانی وصیت نامه ایشان در اختیار ملت ایران قرار رفت.
راوند ادامه داد: مردم از مسئولان کم کاری می‌بینند اما در مواقعی که پای شهدا و انقلاب در میان باشد در مراسم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باشکوه شرکت می‌کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: وصیت نامه شهید سلیمانی کلاس درس الهی، اعتقادی، سیاسی است.
وی افزود: طبق وصیت نامه سردار دلها همه اعضا و جوارح ما در قیامت شهادت می دهد و تمامی اعضای آن شهید والامقام در راه خدا جهاد کردند.
راوند ادامه داد و گفت: شهید سلیمانی به علما وصیت کرد که مقام عظمای ولایت را همراهی و همیاری کنند و نگذارند مظلوم بماند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به وصایای شهید سلیمانی به سیاسیون گفت: سیاسیون باید در فضای رفاقت عمل و آخرت‌گرا بوده و برای دنیای دیگران آخرت خودمان را خراب نکنیم.
راوند افزود: سیاسیون دنبال تهمت و تخریب علیه همدیگر نباشند که دین مردم از حاکمان گرفته می شود، روز قیامت شهدا علیه ما شهادت می‌دهند اگر وظیفه مان را به درستی انجام ندهیم.
وی ادامه داد و گفت: مسئولان از همین شورای نگهبان تایید شدند و مسئولیت گرفتند نباید انقلاب را با حرف هایمان تخریب کنیم بلکه با وضو و قربتا الی الله پای صندوق رای برویم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به دستاوردهای موشکی و مخابراتی جوانان ایرانی گفت: موشک رعد 500 می تواند در خارج فضای جو ماهواره های جاسوسی را منهدم و نابود کند که اگر مسئولان در سال‌هایی که توسط رهبری به شعار اقتصادی نامگذاری شد به درستی عمل و به خودباوری می‌رسیدند تحریم ها بی‌اثر می‌شد.
راوند با اشاره به ولادت بی بی دو عالم و روز زن گفت: الگوی مناسب برای زنان ما حضرت زهرا(س) است.
وی افزود: اگر خوبی ها را در یک جا جمع کنیم همه خوبی‌ها را آن بانوی بزرگوار طبق سخنان پیغمبر(ص) دارد.
حجت الاسلام راوند ادامه داد: حضرت زهرا (س) از لحاظ شرافت و کرامت سرآمد همه بانوان است و در روز مباهله حقانیت حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت باعث شد که مسیحیان نجران بترسند و به حقانیت پیغمبر(ص) و اهلبیت پی ببرند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: در طول 40 سال اول انقلاب در تمامی حوزه‌ها پیشرفت‌های عجیبی همچون داشتیم.
وی افزود: کشور ما به برکت نظام اسلامی در زمیه نظامی و دفاعی خودکفا شده که نمایندگانی که به مجلس راه می یابند  باید به دنبال اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت جوانان باشند.
راوند با اشاره به زمینه های مستعد کارآفرینی در دیشموک گفت: در منطقه دیشموک ظرفیت های عظیمی برای کارآفرینی در زمینه های کشاورزی،گیاهان دارویی و .. وجود دارد.
وی افزود: مسئولان می توانند با پیگیری پمپاژ دلی اسفندان زمینه رونق کشاورزی و باغداری را فراهم کنند.


 حجت‌الاسلام سید نورالله افشار، امام جمعه چرام ،اهمیت بالای اولین انتخابات در چهله دوم انقلاب/مردم شایسته‌ها را انتخاب کنند
امام جمعه چرام گفت: این انتخابات اولین انتخابات در چهله دوم انقلاب اسلامی است، مشارکت حداکثری تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن ضریب امنیت ملی ایران عزیز دارد.
 حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: طبق آمار موجود میانگین مشارکت مردم در ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۰ درصد بوده است، میانگین مشارکت مردم در کشورهای مدعی دموکراسی در انتخابات مجلس کمتر از ۴۰درصد است این یعنی کمترین میزان مشارکت مردم ما حداقل دوازده درصد بیشتر از کشورهای مدعی است.
امام جمعه چرام،عنوان داشت: اما آنچه از ایران انقلابی و مردم آن انتظار بیش از اینهاست به ویژه این که این انتخابات اولین انتخابات در چهله دوم انقلاب اسلامی است، مشارکت حداکثری تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن ضریب امنیت ملی ایران عزیز دارد.
وی افزود: راز تاکید رهبر انقلاب مشارکت حداکثری - حتی کسانی که علاقه ای به نظام و انقلاب ندارند و صرفا به ایرانیت فکر می کنند- در همین است، انتخاب خوب یعنی نماینده را بر اساس ملاک و معیار درست انتخاب کردن و تعلقات جناحی و قومی و محلی و خویشاوندی را بر شایسته گزینی ترجیح ندادن است.
امام جمعه چرام،گفت: در تبلیغات انتخاباتی اصل قانونی و اخلاقی و شرعی اثبات معقولانه ی توانمندی ها ، بیان ایده ها و برنامه ها و ظرفیت های خود است و جایی برای نفی دیگران نمی ماند،از این رو تمام توان کاندیداهای محترم برای معرفی خود باشد.
وی ابراز کرد: حضور مردم در جشن بزرگ انقلاب اسلامی در بیش از یکهزار و دویست نقطه در کشور و صدها نقطه دیگر در جهان ، همان ضربه کوبنده ملت بر سیاست های دشمن بود که بحمدالله محقق شد، چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند،در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی،از همه اقشار با همه سلایق، از همه اقوام و ادیان و مذاهب، در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.
امام جمعه چرام،گفت: باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد، مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند حتی عصبانی اند اما به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که  رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. 
وی،ادامه داد: ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار، راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیبی چند ضلعی او بود، جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت از آن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد. 
حجت الاسلام افشار گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن  امسال بخاطر شهادت سید الشهدای مقاومت شهید سلیمانی  بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را از چهره تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد، فجر امسال فجر سلیمانی شده بود،چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.

حجت‌الاسلام وحدانی فر​​​​​​​،امام جمعه کبگیان، قدردانی از تدوین اصلاح منشور انتخاباتی شهر چیتاب
امام جمعه کبگیان از تدوین اصلاح منشور انتخاباتی شهر چیتاب قدردانی کرد.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ چیتاب در خصوص حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال گفت: پاهایی که امسال در سرمای زمستان آمدند تا با ندای مرگ بر آمریکا به چهل و یکمین سال ثبات انقلابشان لبیک بگویند از همان دست انسان هایی هستند که در فرودگاه بغداد توسط مزدوران تروریست امریکا از پشت هدف تیر خصمانه قرار گرفت.
وی با اشاره به موضوع انتخابات در کشو هم گفت: باحضور سبزتان،در انتخابتان وابسته به نظر کسی نباشید زیرا انسان را خدا آزاد آفرید تا درست انتخاب کند.
وی افزود: هر کس در انتخابش اصلح انتخاب نکند قیامت باید پاسخگوی شهدا باشد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: انقلاب ثمره خون شهداست و صیانت از خون شهدا انتخاب آزادانه با معیارهای اخیر مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با تشکر از شورای شهر و مردم چیتاب در تدوین اصلاح منشور انتخاباتی شهر چیتاب هم گفت: استقبال همگانی از کاندیداها با پرهیز از تعصبات بیجا و ذبح و قربانی‌های اسرافی نشان از فرهنگ اصیل این مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارد که باید در تمامی استان نهادینه شود.
و با اشاره به یاوه گوئی‌های اخیر وزیر رژیم صهیونیستی درباره جمهوری اسلامی ایران هم گفت: کسی که پنهانی سفر می کند و در خانه و کاشانه غصبیش آرامش خاطر ندارد وزیرش هم مجبورست این یاوه گوئی ها را بگوید.
وحدانی فر افزود: ما جنگ افروز نیستیم، اما خودشان هم می‌دانند که اگر فرمانده کل قوا اذن جهاد دهد دشمن را نبود می‌کنیم.


 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی​​​​​​​ امام جمعه قلعه رئیسی​​​​​​​؛ تحریف شخصیت زن در برخی فضاهای دولتی و مکان‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه قلعه رئیسی از تحریف شخصیت زن در برخی فضاهای دولتی و مکان‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: زمانی که مومنی با برادر مومنش مصاحفه می کند بدون گناه از هم جدا می شوند و رسول خدا می فرماید هر کس برای دیدار برادر مومنش گام بر می دارد به هر قدمی که بر می دارد تا به منزل باز گردد ثواب آزاد کردن یک صد هزار برده برای او می‌نویسند.
امام جمعه قلعه رئیسی به چهلم شهید سلیمانی و قرائت وصیت این شهید بزرگوار اشاره و افزود: نام این شهید هم زمان با اولین سالروز بیانیه گام دوم توصیه‌های دقیق این شهید والامقام تکمیل کننده نقشه راه برای پیمودن گام دوم است و امروز دیگر حاج قاسم به عنوان یک فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلام و به عنوان یک مکتب مطرح است وصیت نامه حاج قاسم هم برای دفاع از حریم ولایت بود و هم یک هشدار و یک نقشه راه برای مکتب حاج قاسم بود.
صلواتی به انتخابات پیش رو اشاره و عنوان کرد: در این هفته منتهی به انتخابات  که هفته کاندیداها و حامیان و هواداران  آنهاست نکاتی را بیان می کنم هدف همه ما باید تحقق راهبرد مشارکت حداکثری در مقابل فشار حداکثری دشمن باشد و قبولی مردم در آزمون بزرگ انتخابات در گرو انتخابات خوب و انتخاب خوب است و انتخابات خوب یعنی مشارکت فعال و اول وقت رای دادن و رای سفید ندادن رعایت قانون و اخلاق و حق الناس را رعایت کردن است.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه ناظران و مجریان حق الناس را رعایت کنند یادآور شد: انتخاب خوب یعنی نماینده مومن، شجاع، ولایت مدار، متعهد، متخصص، مردمی با روحیه بسیجی و جهادی و خستگی ناپذیر و با نشاط و عام المنفعه و قانون محور را انتخاب کنیم و به همه کاندیداها در سطح استان سفارش می کنیم سرمایه این استان وحدت و همدلی و یکپارچگی و برادری و ایمان و اخلاق و امنیت و آرامش مردم است از این سرمایه مواظبت کنید و تلاش کنید میدان رقابت خدامحورانه باشد طوری عمل کنید که ۳ اسفند بتوانید به رقیب تبریک بگوئید و به دیدار او بروید.
امام جمعه قلعه رئیسی به میلاد حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: قدر و منزلت و کمال انسان به اندازه شناخت و معرفت او نسبت به حضرت زهرا (س) است و این روز را روز مادر نام گذاری کردند لذا قدردان مادران باشیم و بدانیم تمام خیر و خوبیها در حرمت نگه داشتن مادر است و همچنین روز زن است زیرا زن موجودی لطیف و ظریف و به تعبیر روایات ریحانه و گل است.
وی ادامه داد: تائید، تحسین، تعریف، تمجید، توجه و محبت به زن از او یک موهبت الهی و موجود آرامش بخش و آسایش بخش و یک سرمایه بزرگ و فرشته الهی که عامل خیر و برکت است درست می شود و زن از مرد خانه اش محبت و احترام می خواهد اگر زن اینها را نداشته باشد یا جایی دیگر دنبال آن می گردد یا می‌میرد زنی که از این دو محروم باشد جسمش زنده و روحش ضعیف و مرده و این زن نمی تواند اولاد داری و همسرداری و خانواده داری کند ارمغان این زن برای مرد و خانواده دادگاه، مهریه، نفقه، اجره المثل و اختلاف و نارضایتی و در نهایت مرگ مرد است.
وی افزود: دو نگاه نسبت به زن وجود دارد نگاه غرب که یک نگاه منحط و ناقص و گمراه کننده است نگاه اسلام به زن نگاهی عزت بخش و کرامت بخش و رشد آفرین و استقلال دهنده به شخصیت و هویت زن است ؛ در غرب زن بعنوان وسیله التذاذ مردان معرفی می شود و اسمش را آزادی زن گذاشتند که در واقع آزادی مردان هرزه برای تمتع از زن است و واقعیت این است که غرب و شاه ملعون زن را از نقطه اعلی و عالی و شرافت و عزت پایین کشیدند و شخصیت زن را لگدمال کردند و او را تبدیل به کالا نمودند اما اسلام و جمهوری اسلامی به زن عزت و شرف دادند و همه باید از ساحت مقدس زن مواظبت کنند.
صلواتی با بیان اینکه بعضی از نهادها برای جلسات و خیر مقدم به میهمانها و برای افتتاح ها شان قدسی و ملکوتی زن را پایین می آورند خاطرنشان کرد: زن را نقاشی و آراسته و در منظر عموم قرار می دهند این کار جسارت به شخصیت زن و دختران است و متاسفانه صدا و سیمای استان هم با دعوت از دختران و اجرای سرود و خوانندگی با لباسهایی که نگاه ها را جلب کنند بدون چادر بصورت  پخش زنده برای عموم مسابقه و برنامه اجرا می کنند تاسف بار اینجاست این برنامه ها با همکاری آموزش و پرورش استان که رسالتش تکریم و حفظ حیاء و حجاب و عفت دختران است اجرا می شود و سند ۲۰۳۰ به دنبال حاکم شدن و اجرای همین فرهنگ است.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه روحانیت و علمای استان شماها پاسدارهای مرزهای دین هستید چرا چاره اندیشی نمی کنید اظهار داشت: چه جوابی برای خون شهدا و آیات قرآن و اسلام و حضرت زهرا(س) دارید؟ انتظار است نماینده معزز ولی فقیه اجازه ندهند یک عده ای در تالارها و عروسی‌ها و نهادها  و اداره ها و خیابانها و صدا و سیمای استان شخصیت زن و هویت زن را تحریف کنند و از ساحت مقدس دختران و زنان قداست زدایی و حرمت زدایی کنند و خدایا تو شاهد باش از ساحت مقدس زن و احکام دین  دفاع کردم و آماده به جان خریدن ترکش ها و تخریب ها هستم.


کد مطلب: 417828

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417828/باید-برخی-فرهنگ-های-انتخاباتی-استان-اصلاح-شوند-کس-انتخابش-اصلح-انتخاب-نکند-قیامت-پاسخگوی-شهدا-باشد-مردم-شایسته-ها-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1