کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

بیانیه شورای مرکزی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از «سید قدرت حسینی»

25 بهمن 1398 ساعت 0:17

فرزندان شما در شورای مرکزی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول در استان به منظور تقویت جبهه مومن انقلاب و پیشرفت و رفاه عمومی جامعه با بررسی پیشینه، اندیشه و عملگرا بودن کاندیدای موجود در شهرستان گچساران سید قدرت حسینی را به عنوان کاندیدای برتر برگزیده و به شما مردم عزیز معرفی می نماید.


شورای مرکزی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای که برای پایگاه خبری کبنانیوز ارسال شد، حمایت خود از سیدقدرت حسینی را بیان داشتند.
به گزارش کبنانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، مصمم، آگاه و انقلابی شهرستان‌های گچساران و باشت
با عرض تبریک بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب؛ چنانچه مستحضرید انقلاب اسلامی محصول مبارزه و رهبری خردمندانه امام عزیز، وفاداری یاران امام، همکاری و فداکاری مردم و مجاهدت مجاهدان و شهیدان بوده است و بی تردید ملزومات بقا و استمرار انقلاب و عزت و اقتدار ایران عزیز سه عنصر رهبری، مردم و کارآمدی مدیریتی است.
اکنون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضرورت مشارکت معنادار و فعالانه مردم از حیث بصیرت و تضمین امنیت و به تحرک وا داشتن دولت بیش از از پیش احساس می‌شود تا مجلسی قوی در تراز مجلس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصول و منظومه فکری امام (ره) و منشور گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و در راستای منافع ملی شکل گیرد.
براین اساس فرزندان شما در شورای مرکزی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول در استان به منظور تقویت جبهه مومن انقلاب و پیشرفت و رفاه عمومی جامعه با بررسی پیشینه، اندیشه و عملگرا بودن کاندیدای موجود در شهرستان گچساران سیدقدرت حسینی را به عنوان کاندیدای برتر برگزیده و به شما مردم عزیز معرفی می‌نماید؛ امید است ایشان بتواند در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و منافع ملی، دفاع از حقوق مردم و محرومیت زدایی، تحول فرهنگی، توجه به عدالت اجتماعی، بسترسازی برای ظهور و بروز جوانان در عرصه های مختلف با تاکید بر ایجاد ظرفیت برابر برای همه اقدام عمل نماید و رضایت مردم که همان رضایت خداست را بدست آورد که راه خدا از میان مردم می‌گذرد.


 


کد مطلب: 417798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417798/بیانیه-شورای-مرکزی-نهضت-مردمی-جوانگرایی-تحول-کهگیلویه-بویراحمد-حمایت-سید-قدرت-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1