تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۱۷۷۶۲
رپورتاژ آگهی؛

برج های شهر دبی در سفر به دبی

۰
برج های شهر دبی در سفر به دبی
کبنا ؛
در فصل های پاییز و زمستان توریست های زیادی علاق دارند که به شهر زیبای دبی رفته و از جاذبه های بسیار آن دیدن کنند. شهر دبی دارای تفریحات متنوعی است که تقریبا با هر سلیقه ای سازگاری دارد. از این رو هیچ کس نمی تواند مدعی شود که در شهر دبی هیچ گونه جاذبه موجود نیست. زمانی که برای نخستین بار به شهر دبی سفر می کنید به احتمال زیاد وجود آسمان خراش های غول پیکر و متعدد در این شهر توجه شما را به سمت خود جلب می کند که از معروفترین آن ها می توانیم به برج الخلیفه اشاره کنیم که به عنوان بلندترین ساختمان دنیا شناخته شده است. ولی برج های دبی فقط به این برج محدود نشده است. در این مقاله به بررسی دو برج معروف در شهر دبی به نام های برج های دریایی الفتان و برج قرن 21 می پردازیم.
برج های دریایی الفتان
مجموع برج های تور دبی دریایی الفتان متشکل از دو برج دو قلو با نام های الفتان و اوسیس بیچ می شود. این برج های شهر دبی در منطقه مشهور دبی مارینا واقع شده اند و در کل این مجموعه تشکیل شده از 50 طبقه مسکونی، 50 طبقه هتل لوکس و مجلل و یک برج تجاری که دارای 13 طبقه است. این مجموعه به مرکز خریدی وصل شده است که دارای بهترین برندهای جهان، فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی است.
به گزارش سفر باتو ، املاکی جدید در مجموعه الفتان با نام برج های کریستال و روبروی برج های دریایی الفتان واقع شده است که منظره دل انگیزی از ساحل جمیرا و خلیج فارس را برای شما به نمایش گذاشته است. این مجموعه لوکس و زیبا که به ترتیب 30 و 35 طبقه هستند دارای فروشگاه های عالی، هتل، آپارتمان های متعدد و پنت هاوس های مدرن است.برج های دریایی الفتان شهر دبی دارای یک پنت هاوس دوبلکس بسیار لوکس در قسمت بالایی است. این نام تجاری برای سرمایه گذاری سودآور و یا خریدن یک خانه در نزدیکی ساحل، همه چیز را برای خواستارانش به وجود آورده است.
این برج ها سبک زندگی کاملی را با فراهم آوردن نیازهای خرید مردم و البته خدمات تفریحی برای مشتریان خود به وجود آورده است. برج های دریایی الفتان در دو برج 50 طبقه ای ساخته شده اند. برج های الفتان و اوسیس بیچ جزو بلندترین برج ها در ساحل جمیرا به شمار می روند. کار ساخت هر دوی این برج ها در سال 2006 میلادی پایان یافت و با نمایی از آلومینیوم و شیشه حسی بسیار شیک و لوکس را به منطقه بخشیده است. در کل مجموعه متشکل از 229 آپارتمان می شود که 179 تای آن واحهای 3 خوابه، 53 تای آن 2 خوابه و دارای 3 واحد دوبلکس 2 و 3 خوابه می شود. در این برج یک پنت هاوس مخصوص نیز به چشم می خورد.
طبقه بالایی شامل یک مجموعه کامل با کلوپ ورزشی با استخر، سالن خورشیدی، باغ و سایر امکانات تفریحی دیگر می شود. طبقه پاینی هم شامل فضایی برای فروشگاهی بزرگ می شود که برای استفاده مشتریان و افراد ساکن در آن منطقه قرار داده شده است. این برج ها دارای مزایای نزدیک بودن به مکان هایی شامل مرکز خرید گاردنز، پالم جومیره، رسانه ها و هاب های دبی و همچنین جاده شیخ زاید شریانی است.
برج قرن ۲۱در شهر دبی
اتکینز مشاور سرپرست معماری طراحی داخلی، طراحی ساختاری، مکانیکی و مهندسی برق، نظارت بر ساخت و ساز و مدیریت پروژه ساخت بوده است. برج قرن 21 دبی را می توان یک بنا با معماری بسیار ساده انگاشت که در عین حال همه پیچیدگی های مهندسی یک بنا را شامل می شود. این بنا با 53 طبقه مسکونی دارای ارتفاعی در حدود 269 متر است و از لحاظ ظاهر بسیار ظریف و دارای طراحی ساده ای است. بخش اصلی این برج به وسیله یک دیوار منحنی بزرگ پر شده از آلومینیوم و پانل های شیشه ای است که کیفیت آن را تایید کرده است. در صورتی که پشت آن در حجمی بسیار ساده و یک دست بنا شده است. 50 طبقه از این برج متشکل از 300 واحد 3 و همینطور 100 واحد دو خوابه می شود. برج قرن 21 شامل مکان های تفریحی مثل استخر برای شنا و همینطور سالن بدنسازی می شود. منحصر به فرد بودن این برج در درون اتاق ها هم دیده می شود و هر آپارتمان با کیفیت و جزئی نگری بنا شده است. 
فضاهای مشترک هم دارای بهترین پوشش دیوار و همینطور کف است. با در نظر گرفتن همه فضاها، خدمات، سیستم ها و ... مساحت کلی برج قرن 21 86 هزار متر مربع برآورد شده است که ساختن آن فقط 20 ماه زمان برده است. کیفیت بسیار بالایی که در ساختن این برج دیده می شود سبب شد که هواپیمایی امارات متحده عربی قسمت هایی از این برج را برای کارمندهای خود اختصاص دهد. برج قرن 21 در میان سال های 2003 تا 2005 به طور کامل قابل سکونت بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1