تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۲۹
روشنفکر در جمع فوتبالیست‌های بویراحمدی:

جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج احساس می‌شود / سرمایه میلیاردی چرا خاک می‌خورد

۱۰
۰
جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج احساس می‌شود / سرمایه میلیاردی چرا خاک می‌خورد
کبنا ؛کاندیدای انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا گفت: باید با تدبیر بهتر و با همکاری و همفکری دیگر نهادها و دستگاه‌ها از جمله شهرداری و دیگران تیمی در حد و قواره شهرداری برای شهر یاسوج راه‌اندازی شود.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع عده‌ای از فوتبالیست‌های شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: بویراحمد در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه ورزش استعدادهای نابی دارد که باید از این استعدادها برای سربلندی شهر و دیارمان استفاده شود.
وی گفت: جای بسی خوشحالی و افتخار بود که در سال‌های اخیر بانوی فوتبالیست این شهرستان در کشور به عنوان بانوی اول فوتبال کشور معرفی شد اما مهم این است که برای این نخبگان ورزشی چه کردیم و آیا از ظرفیت‌های آن‌ها برای تحول در ورزش و خاصه فوتبال شهرستان استفاده شد.
کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افزود: باید همه رشته‌های ورزشی مورد توجه قرار گیرند که یکی از آن‌ها رشته فوتبال است فوتبال استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا با اندک توجهی قابلیت افتخارآفرینی در سطح ملی را دارد کما این که در سطوح بین‌المللی هم در سالیان اخیر چه در زمینه داوری فوتبال و چه حضور بانوان فوتبالیست این شهرستان افتخارآفرینی شد.
وی با بیان اینکه امروزه فوتبال در سطح دنیا همانند گردشگری و صنعت و کشاورزی اشتغال‌زایی می‌کند و مهم‌تر از همه جلوی آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد افزود: باید با فوتبال شهر یاسوج را بیشتر به کشور و دنیا معرفی کنیم که متاسفانه در سال‌های اخیر چنین چیزی دیده نشد و عملا فوتبال را رها کردیم.
روشنفکر در ادامه اظهارات خود در جمع برخی از فوتبالیست‌های شهرستان بویراحمد و دنا افزود: چرا تیم شهرداری یاسوج رها شد در حالی که این شهر با تیم شهرداری به ایران معرفی می‌شد و تیمی که در کشور یقه بسیاری از تیم‌های بزرگ مثل تراکتورسازی و ذوب‌آهن و دیگر رقبای بزرگ را گرفته بود امروز دیگر اثری از آن نیست لذا باید با تدبیر بهتر و با همکاری و همفکری دیگر نهادها و دستگاه‌ها از جمله شهرداری و دیگران تیمی در حد و قواره شهرداری برای شهر یاسوج راه‌اندازی شود.
وی گفت: باید پرسید که چرا در طول این همه سال ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج که میلیاردها تومان از بیت‌المال برای آن هزینه شده همچنان راکد مانده است آیا نمی شد با پی‌گیری و رایزنی کاری کرد که این مجموعه عظیم همچنان بلااستفاده نماند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: وعده بی‌عمل به جوانان و هواداران فوتبال نمی‌دهم اما یکی از اولویت‌های خود را کمک به راه‌‌اندازی مجدد یک تیم فوتبال در خور شان یاسوج قرار می‌دهم چرا که جای خالی تیم فوتبال شهرداری به شدت احساس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
اینم از اقدامات دکتر بهرامی بوده که. خودت چی داری واسه عرضه جناب روشنفکر؟ در چهل و یک صدمین سالگرد انقلاب چیکار میتونی بکنی؟ در ضمن این فوتبالستا همشون پیرمردن که... 😂😂
آذز
Iran, Islamic Republic of
سابقه درخشانی منه مدیریت چطوری ایخی کارانجام بدجون خوت تملک داری وتخصیص بودجه
علی
Iran, Islamic Republic of
تیم ورزشی ه نماینده چه ربطی دارد ؟حالا بگو پیگیر سالن و...
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دوستان ناراحت نشوید. هم متوجه نمی شود چه گفته تا بعدا که دیگر فایدای ندارد مثل اینکه گفته چهل یکصدمین پیرورزی انقلاب
علی
Iran, Islamic Republic of
چنین ملاقات و جلسه ای با موضوع فوتبال حاکی از دید بالا و ژرف اندیشی بالای این بزرگ مرد در جهت توسعه این دیار نه تنها در زمینه اقتصادی بلکه در تمام عرصه ها حتی نام و نشان این دیار کهن در سطح کشوریی و منطقه ای میباشد.
France
درود بر دکتر روشنفکر با چنین دیدگاهی
نادر
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه اگر روشنفکر قبول شد می خواهد برود جزو کمیسیون
ولایی
Iran, Islamic Republic of
جون خودت یکیش فوتبالی نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی کدومش قیافش به فوتبالیست میخوره؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا رها شد؟خیلی دوس داری بدونی؟چون دیگه دکتر بهرامی بالا سر این تیم نبود... خودت خووب میدونی از خصوصیات بارز دکتر بهرامی چیه...فقط حیف که کاندید شدی وگرنه به تنهایی هزاران رای واسه دکتر بهرامی جمع میکردی....کاش به اینده این دو شهرستان نگاه شود.کاش اینقد مرد بودیم واسه یه دوره کوتاه مدت قید منافع شخصیمون رو میزدیم و با عزت و شرف و چشمی باز انتخاب میکردیم...افسوس که تا سالیان سال این نگاه طایفه ای گریبان گیر مردم ما هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1