تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۷۱۴
یادداشت|

دهبانی‌پور فصلی برای با هم بودن

ناصر نیک محمدی
۰
دهبانی‌پور فصلی برای با هم بودن
کبنا ؛تائید صلاحیت دکتر رضا دهبانی‌پور برخی محاسبات و معادلات قبلی را بهم ریخته است،
اصلاح‌طلبان کهگیلویه در ماه‌های اخیر شرایط بسیار نابسامانی را گذرانده‌اند، در  یک دو سال اخیر اختلافاتی بر سر معرفی کاندیدای اصلی جریان اصلاح‌طلبی مطرح بوده و در این میان دهبانی‌پور و کامرانی هرکدام موافقان و مخالفان خود را داشتند اما  علیرغم اختلافات همشهری و هم تباری هر دو کاندیدا تا حد و حدود زیادی آن‌ها را بهم نزدیک ساخته بود.
اما در مرحله اول کاندیدهای اصلی اصلاح‌طلبان در کهگیلویه رد صلاحیت شدند و بارقه‌های امید خشکیده شدند،
بیم‌ها و امیدها برای بازگشت کاندیدای اصلاح‌طلب همچنان ادامه یافت تا اینکه بالاخره رضا دهبانی‌پور تائید صلاحیت شد.
دهبانی‌پور از سال ۷۶ تا به کنون در جنبش اصلاحات و  جریان اصلاح‌طلبی حضور فعال داشته است، فعالیت‌های تشکیلاتی و ستادی مختلفی در رزومه ایشان دیده می‌شود، تجربه معاونت دانشگاه یاسوج، ریاست   دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی مدیری جاافتاده و باتجربه ساخته است.
در زمانه‌ای که بر چهره رقابت‌ها به دلیل وجود برخی رفتارهای غیرمتعارف خدشه وارد شده، و دوگانه‌ای را ساخته که کنش سیاسی را به سطح نازل سیاست ورزی رسانده است، برخی شنیده‌ها و شایعات حاکی از حمایت برخی از چهره‌های خوش‌نام اصلاح‌طلب از دو کاندیدای اصولگرا است. چه دردمندانه و تلخ است دهبانی را تنها گذاشت، اصلاح‌طلبان امروز شاید فرصت محدودی برای برنده شدن در این ماراتن دشوار داشته باشند اما در این شرایط و ارزیابی وضعیت کنونی می‌توان از ظرفیت حضور و حمایت از دهبانی‌پور برای احیا و بازسازی هویتی اصلاح‌طلبی استفاده کرد، اصلاح‌طلبی که امروزه در کهگیلویه رنجورتر از هرزمانی ست می‌تواند با یک حمایت حداکثری جریانی برای خود لباس نویی بدوزد و نظام شخصیتی جدیدی در ذیل شخصیت متعادل و منطقی  دهبانی  بسازد.
دهبانی امروزه نماینده مجموعه اصلاح‌طلبان کهگیلویه است.
خوب یا بد زشت یا زیبا بسیاری از اصلاح‌طلبان بنا به هر معذوریت شخصی و جمعی امروزه در خفا و آشکار در اردوگاه رقبا به سر می‌برند و برخی از این افراد در این روزها آخرین تاراج را بر حیثیت سیاسی  و جریانی خود  را می‌زنند در این شرایط از افراد مطرح اصلاح‌طلبان در شهرستان همچون محمود منطقیان، قادر لاهوتی، سید ضیاء رضاتوفیقی  لطیف رستاد، دارا کریمی نژاد و‌‌‌... انتظار می‌رود در این روزها حامی جریانی باشند که در آن  حیثیت و منزلت اجتماعی خود را در قالب آن به دست آورده‌اند و امروزه با آن شهره‌اند، امروزه باید اصلاح‌طلبان کهگیلویه از خود بپرسند که چرا اصلاح‌طلب شدند و چگونه باید اصلاح‌طلب بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1