تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۱۷۶۴۶
رپورتاژ آگهی؛

جاذبه های گردشگری و دیدنی تایلند

۰
جاذبه های گردشگری و دیدنی تایلند
کبنا ؛پوکت بزرگترین جزیره در تایلند و یکی از بهترین و شناخته شده ترین جزیره های تفریحی در دنیا ست سالانه گردشگران بسیار برای لذت بردن از این همه زیبایی و امکانات فراهم شده در این شهر عازم سفر به این جزیره دوست داشتنی می گردند .
در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با برخی از دیدنی های پوکت آشنا نماییم پس با ما همراه باشید .
 
 
 فیل سواری در پوکت
اگر در این شهر در تور تایلند ارزان زیبا به دنبال هیجان و سرگرمی و سپری نمودن روزی پر از شادی هستید تجربه  فیل سواری را از دست ندهید، در جزیره پوکت نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه خواهید نمود .
 
معبد چالونگ Chalong پوکت
به گزارش سفر باتو ، معبد چالونگ یکی از باشکوه ترین و زیبا ترین معابد این شهر است که اخیرا  بازسازی شده است و یکی از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی شهر محسوب می گردد. و در حدود هشت کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.و وجود مجسمه بزرگ تمثال بودا در محوطه بیرونی این معبد باعث محبوبیت بیشتر آن شده است . در این معبد مجسمه های دیگری از بودا و بتکده های بزرگ که شامل استخوانهای تراشیده بودای اعظم هستند خود نمایی می کند و همچنین انجام فرایض دینی کاهنان زن این معبد توجه گردشگران را جلب می نماید. این معبد یکی دیگر از دیدنیهای پوکت تایلند می باشد.
 
جزیره زیبای فی فی Phi Phi پوکت
بازدید از جزیره زیبا و حیرت انگیز فی فی بی شک یکی از بهترین قسمتهای سفر به پوکت می باشد . این جزیره گرمسیری دارای محبوبیت بسیار در بین گردشگران است و از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند بشمار می آید . سراسر جزیره فی فی را صخره های آهکی، سواحل شنی و غار های متعدد فرا گرفته است و مسافران روزانه شهر پوکت را برای دیدن آن ترک می کنند و با قایق راهی این منطقه می گردند.
این جزیره در حدود پنجاه کیلومتر با پوکت فاصله دارد ، در کل شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن، یعنی فی فی کوچک Phi Phi Lei و فی فی بزرگPhi Phi Don هستند که جزیره فی فی کوچک بدون سکنه است و اما ساکنان جزیره بزرگ مسلمانانی هستند که از جنوب تایلند راهی این منطقه شده اند.
 
اصلی ترین جاذبه دیدنی در فی فی کوچک، غار بزرگی به نام Viking Cave است که مساحتی در حدود  سه کیلومتر مربع دارد  همچنین گفتنی است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزیره اجازه تردد ندارد. بهترین زمان برای سفر به فی فی ماههای نوامبر تا فوریه است زیرا در این موقع از سال دریا آرام است و امکان تفریح با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing در آن مهیا است .
 
رفتینگ پوکت
اگر در پوکت به دنبال هیجان و سرگرمی بیشتر هستید قایق سواری در تنداب یا همان (رفتینگ) را امتحان نمایید . این ورزش یکی از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی این شهر است و گردشگران با قایق بادی مسیر حدودی چهار کیلومتری را از میان رودهای خروشان و جنگل ها عبور می کنند.
 
جزایر زیبای جیمز باند
بازدید از جزایر جیمز باند بدون شک یکی از شگفت انگیز ترین قسمت های سفرتان خواهد شد . تماشای مناظر بکری از صخره ها و آبهای زلال و سواحل مه گرفته خاطره ای خواهد شد که سالیان سال در ذهنتان باقی می ماند . جزیره جیمز باند در یکی از مجموعه جزایر اطراف پوکت Ko Tapu واقع است و در حدود پانزده کیلومتر با پوکت فاصله دارد . و به این علت جیمز باند نام گرفته که برخی از سکانسهای  فیلم های 007  در این مکان فیلمبرداری شده است.
 
جشن فانتاسی یا فانتزیا در پوکت تایلند
جشن فانتاسی در ساحل کامالا برگزار می گردد و یکی از از بهترین دیدنی های تایلند بشمار می آید. تماشای نمایش زیبا و مفرح طناب بازی و بند بازی، همچنین اجراهای گروهی با فیل ها و همچنین اجرای نمایش های داستانی، شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد . فانتاسی شو از بهترین نمایش هایی است که در آسیا برگزار می شود و بازی ها و سرگرمی های متنوع در کنار فروشگاه های متعدد، حیات وحش دیدنی، و وجود رستوران ها و دکه های فست فود از دیگر امکانات این جشن می باشد .
 
پیشنهاد می کنیم بازدید از جشن شاد و سرگرم کننده را در لیست بازدید های خود قرار دهید و بهتر است حتی یک ثانیه از این تفریحات را از دست ندهید! همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان و گردشگران در هر نقطه از این منطقه تاکسی سرویس ها در حال سرویس دهی می باشند.
 
مجسمه بودای اعظم پوکت تایلند
دیدن مجسمه بسیار بزرگ بودای اعظم که کاملا به رنگ سفید ساخته شده است، یکی از جاذبه های شهر پوکت محسوب می گردد . این مجسمه بر بالای تپه ای به نام ناکرد قرار دارد و تقریبا از همه جای جزیره به خوبی قابل مشاهده است .
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1