تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۱۷۵۷۳
مجیدی:

استقلال از هیچ تیمی در آسیا نمی‌ترسد

۰
استقلال از هیچ تیمی در آسیا نمی‌ترسد
کبنا ؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: از هیچ تیمی در آسیا نمی‌ترسیم و با جسارت برابر الشرطه به زمین خواهد رفت تا به اهدافمان دست یابیم.
«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از بازی با الشرطه عراق در چهار چوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همیشه تیم هستیم و نبود یک بازیکن به استقلال ضربه نخواهد زد. شیخ دیاباته بازیکن بزرگی است، اما نفرات دیگر جای خالی‌اش را پر می‌کنند.
وی افزود: تنها نگرانی من خستگی بازیکنان است که شاید به استقلال لطمه بزند، اما به دنبال این هستیم تا نمایش خوبی مقابل نماینده عراق داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در این چها بازی که سرمربی استقلال بوده‌ام، ۱۲ گل زده‌ایم و فقط سه گل دریافت کرده‌ایم و این نشان می‌دهد تیم با کیفیتی هستیم.
مجیدی تصریح کرد: در شهرآورد نیز بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم اما خوب بازی کردیم و در دقیقه ۹۰ گل خوردیم که می‌توانم بگویم پرسپولیس از دست ما فرار کرد اما نگران این موضوع نیستم.
سرمربی استقلال افزود: استقلال از هیچ تیمی درآسیا نمی‌ترسید و با جسارت برابر الشرطه به زمین خواهد رفت تا به آنچه می‌خواهد برسد.
مجیدی در پاسخ به خبرنگار عراقی که آیا شما سرمربی موقت استقلال هستید و تا چه زمانی در این تیم می‌مانید؟ اعلام کرد:  قرارداد من با باشگاه استقلال به مدت یک فصل و نیم است و تا زمانی که بخواهند در اختیار این تیم هستم و اگر یک روز نخواهند؛ هوادار استقلال خواهم بود. استقلال برای من و هواداران فراتر از یک باشگاه است. شاید شما تجربه نکرده باشید اما استقلال ۲ قهرمانی در آسیا دارد.
وی افزود: سال‌ها در ایران، امارات و قطر بازی کردم و همواره از کنفدراسیون فوتبال آسیا تصور دوستی داشتم اما اینکه بازی‌ استقلال در پلی‌آف در ایران برگزار نشد تصورم را تغییر داد، چراکه هیچ دلیلی نداشت بازی‌ در ایران برگزار نشود.
مجیدی در پایان گفت: الشرطه را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم، ۱۵ بازیکن این تیم در گذشته و حال عضو تیم ملی عراق برده‌اند و با آمادگی کامل روبروی آنها در زمین صف‌آرایی می‌کنیم.
تیم استقلال از ساعت 18 فردا (دوشنبه) نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشرطه عراق در شهر اربیل برگزار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1