تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۳۲
در نشست مطالبه‌گری با دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

منتظریان: به شفاف سازی اعتقاد دارم / خودم را همیشه پاسخگوی مردم می‌دانم / ریشه کم و کاستی‌ها در مجلس است / باید مسیر سرمایه‌گذاری در استان و کشور تسهیل شود

۴
۱
منتظریان: به شفاف سازی اعتقاد دارم / خودم را همیشه پاسخگوی مردم می‌دانم / ریشه کم و کاستی‌ها در مجلس است / باید مسیر سرمایه‌گذاری در استان و کشور تسهیل شود
کبنا ؛نادر منتظریان در نشست مطالبه گری دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرد و به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (سه شنبه 15 بهمن ماه 98) نشست مطالبه گری دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نادر منتظریان برگزار شد.
در این نشست نادر منتظریان با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، دانشگاه و دانشجو در آن نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه جوانان نسل امروز ما همانند جوانان نسل اول انقلاب هستند و اگر بهتر از آنان نباشند، کمتر از آنها هم نیستند، اظهار داشت: قبول داریم که آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و با گسست‌های فرهنگی روبرو هستیم، اما خوشحالیم که نسل جوان و دانشجویان امروز ما مطالبه گر و تشنه حقیقت و عدالت هستند.
وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته مطالب زیادی از دانشجویان انباشته شد، اما با همین وجود این عزیزان همیشه در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و به فرامین رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
وی به مشکلات پیش روی دانشجویان اشاره کرد و گفت: «باید تلاش کنیم که یاس و ناامیدی از جوانان ما زدوده شود.»
منتظریان گفت: ما الان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را می‌خواهیم جشن بگیریم. در سال‌های اول انقلاب اسلامی شرایطی برای ما فراهم شد که اگر یکی از آن اتفاقات برای نظام دیگری می‌افتاد آن نظام سقوط می‌شد. 60 گروهک مثل قارچ رویش کرد و صدها از بهترین انسان‌های این مرز و بوم را به شهادت رساندند و چه مصیبت‌های را به کشور ما تحمیل نکردند. یکی از این توطئه‌ها می‌توانست یک نظام معمولی را ساقط کند. اما نظامم اسلامی این مسیر پر پیچ و خم را به لطف خداوند و فرمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه انقلاب پشت سر گذاشت و الان می‌بینید که نظام بر قله‌های موفقیت ایستاده و به مسیر خودش ادامه می‌دهد.
 وی بیان کرد: «امروز شرایط نظام ایجاب کرده اسست که ما وارد این صحنه شویم. اگر ما شرایط اقتصادی خوبی داشتیم به هیچ وجه دشمن در ذهنش هم خطور نمی‌کرد که حرکتی علیه ما بکند، لذا سیستم فشل و ناکارآمد و برخی تبعیض‌ها و بی عدالتی در بعضی جاها ما را به جایی رسانده که گاهی دشمن هم جسارت می‌کند و حرف‌های را می زند.»
 وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی را رهبر انقلاب به نام جوانان نامگذاری کرده است و ما باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که جوانان در آینده سکاندار امور شوند.
 منتظریان به موضوع نظارت و قانون گذاری مجلس گریزی زد و گفت: قوانینی که داریم بخشی مربوط به زمان جنگ است است و بخشی به زمان صلح است. الان که ما هم در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و باید قوانین به گونه‌ای اصلاح شود که متناسب با امروز باشد.
وی با بیان اینکه اگر کم کاستی در جامعه امروز مشاهده می‌شود، ریشه آن در مجلس است، افزود: مجلس می‌تواند سنگ بنای یک کابینه قوی و سالم را در دولت پایه گذاری کند و اگر در دوره‌های گذشته خروجی کابینه‌ها خوب بود، ما این مشکلات را نداشتیم.
 وی به موضوع شفاف سازی در باره اموال خود اشاره کرد و گفت: روز اول در باره اموالم توضیح دادم، اگر الان و یا آینده هم ضرورت پیدا کند، اموالم را اعلام می‌کنم.
 وی گفت: «همیشه خودم را پاسخگوی مردم می دانم و حتی در آینده در صورت موفقیت باز هم پاسخگو هستم.»
 وی به سئوالی در باره استفاده از مدیران دولت احمدی نژاد در آینده هم پاسخ داد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره) میزان افراد حال فعلی آنها است، اگر مدیران در خط امام و رهبر و مردم باشند، حتماً از آنها استفاده می‌کنیم.
وی گفت: «34 سال کارنامه داریم و بخش زیادی از آن کارنامه، کار مدیریتی داشتم و اگر فردی در کارنامه مدیریتی خود، خوب عمل کرده، انسان درست کار و پاک دست بوده و منافع مردم را بر منافع خودش ترجیح داد، همچنین فردی امانت دار خوبی است و شایستگی واگذاری مسئولیت‌های بزرگتر به وی وجود دارد.»
منتظریان این را هم گفت که اول باید فکری به حال اشتغال جوانان کرد.
وی افزود: با سیستم اداری ناتوان و ضعیف نمی‌توان کاری انجام داد. اگر مسیر سرمایه گذاری را در این استان تسهیل کردیم، رونق و تولید هم در مدار خودش قرار می‌گیرد.
منتظریان یکی از محاسن خود را تجربه کاری در جاهای مهم کشور دانست و گفت: تمام آسیب‌های اجتماعی را در حوزه انتخابیه بویراحمد و کشور می‌شناسم. الان باید سئوال کنم که چرا این وضعیت در جامعه ما وجود آمده است.
وی گفت: امروز مدیران ما هم توان یک کار معمولی را ندارند و حتی نمی‌توانند چرخ یک واحد تولیدی را هم بچرخانند. و ما چون انتقاد داریم به وضع موجود حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و کشور وارد این عرصه شدیم.
منتظریان گفت: مشکل امروز بانوان ما رفتن به ورزشگاه‌ها نیست، بلکه باید اول توانایی و ظرفیت آنها را شناخت و از مدیریت و توانایی در بدنه اجرایی و اداری بهره ببریم، تا بتوانند مشکلات اساسی بانوان را بهتر و بیشتر پیگیری کنند.
وی افزود: ما باید فرصت برابر برای زن و مرد ایجاد کنیم تا در همه عرصه‌ها با هم رقابت کنند. البته زنان و مردان هر کدام هم توانایی‌های خودشان را دارند.
وی این را هم گفت: «امروز هر چه عزت و شرف داریم از نیروهای نظامی و امنیتی است. امروز قدرت‌ها جهان اگر پشت مرزهای ما صف بسته‌اند اما جرات نمی‌کنند، یک گلوله هم رد کنند، به خاطر همین امنیت است.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت بابا تو مرد مجلسی/ مناظره بزارن باشما چطور به درد مجلس میخورند اخه اینا حرف برا گفتن ندارن
توسعه
Iran, Islamic Republic of
اقای استانداری که تومعاونش بودی میگفت سرمایه گذاری در پتروشیمی یعنی نابودی محیط زیست ابادانی پارکها وفضای سبز /ازکوزه همان طراود که دراوست
Iran, Islamic Republic of
تو که تراود رو طراود می نویسی بهتره وارد سیاست نشی
Iran, Islamic Republic of
جون خت حونت بشین منتظریان ای گپ ول کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1