تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۱۷۲۳۶
خبرهای استان کهگیلویه و بویراحمد:

احداث ۱۰ هزار میلیارد تومان ابر پروژه در کهگیلویه و بویراحمد / نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران / مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند / نواخته شدن زنگ انقلاب در بیش از 2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد

۰
احداث ۱۰ هزار میلیارد تومان ابر پروژه در کهگیلویه و بویراحمد / نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران / مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند / نواخته شدن زنگ انقلاب در بیش از 2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و سپهبد شهید سلیمانی،  احداث ۱۰ هزار میلیارد تومان ابر پروژه در کهگیلویه و بویراحمد، بهره‌برداری از ۴۱ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد، اجرای ۷۰ برنامه ویژه دهه فجر در چرام و نواختن زنگ انقلاب در مدارس گچساران بخشی از خبرهای 12 بهمن ماه 98 استان کهگیلویه و بویراحمد است.


بهره‌برداری از ۴۱ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۴۱ پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد در دهه فجر خبر داد.
 قباد مبشری در جمع خبرنگاران از افتتاح مسکن مددجویان امداد در دهه فجر خبر داد و گفت: ۴۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ پروژه کمیته امداد و ۱۸ پروژه اشتغال مددجویان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از کلنگ‌زنی شیرخوارگاه شهر یاسوج  خبر داد و عنوان کرد: افتتاح مدرسه روستای گوزنان و جشن انقلاب از دیگر برنامه‌های امداد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
این مسوول بیان کرد: اهداء ۴۱ فقره جهیزیه به نوعروسان در دستور کار امداد استان است.


احداث ۱۰ هزار میلیارد تومان ابر پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

عزیز فیلی در نشست خبری اصحاب رسانه با استاندار و معاونین استان گفت: علی‌رغم مشکلات با چنگ و دندان پروژه‌ها را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  در سطح استان پروژه‌های سنگین و مهمی داریم که در سفر رئیس جمهور این پروژه‌ها افتتاح می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه ملی و ابر پروژه در سطح استان داریم، گفت:  در پروژه پاتاوه دهدشت هزار میلیارد و سد چم شیر ۳هزار میلیارد تومان هزینه شده است، همچنین در حوزه راه یک هزار و ۵۰۰ پروژه میلیارد هزینه شده، ضمن اینکه در حوزه آب و بهداشت و کشاورزی پروژه‌های خوب افتتاحی و کلنگ‌زنی خواهیم داشت.
این مسوول در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت طرح‌های عمرانی حوزه فرهنگی گفت: تالار فرهنگی یاسوج و چند پروژه دیگر حوزه فرهنگی گچساران تعیین تکلیف می‌شوند، البته برخی پروژه‌ها ملی است و تحت نظر وزارت ارشاد است که به وضعیت پروژه‌ها رسیدگی می‌شوند و در سفر نوبخت به استان این پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد.
فیلی بیان کرد: مهمترین پروژه فرهنگی استان موزه ملی یاسوج که آماده بهره‌برداری است.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات استان احداث و اصحاب رسانه خانه‌دار می‌شوند.

برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد و سپهبد شهید سلیمانی

علی محمدی در نشست خبری با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام به کشور، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهادت باعث شد روحیه و توان جدیدی در بدنه دولت‌های اسلامی و کشورهای منطقه دمیده شود.
فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همانطور که شهادت امام حسین(ع) تاثیر و نقش مهمی در زنده نگه داشتن اسلام داشته شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به اندازه حیاتشان مثمرثمر و جریان‌ساز بوده و از این به بعد باید مکتب سلیمانی ترویج داده شود و نباید اجازه دهیم نقش این شهید کمرنگ شود.
 فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۹۷۶ شهید عشایر استان و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: قبلا تعداد شهدای عشایر ۳۷۶ نفر اعلام شد اما چون استان کاملا عشایری است و همه مناطق دارای ناحیه مقاومت هستند تعداد شهدای استان ۹۷۶ مورد اعلام شد.
 وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای عشایر استان روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلای یاسوج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد و سردار سیف رئیس سازمان عشایر کشور مهمان این برنامه است.
 وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات فرهنگی و عشایری در کنار یادواره برپا است، گفت:  فاطمه عبادی و آرمان امیدی دو تن از مهمان‌های این برنامه است که از نسل جوان برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.
وی به سایر برنامه‌های عشایر در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: نشست‌های روشنگری برای انقلاب و شهدا و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات که هر انتخاباتی علاوه بر اینکه چه کسی انتخاب شود حضور مردم برگ برنده است و سرکشی ازخانواده شهدا از جمله برنامه‌های عشایر است.
وی عنوان کرد: افتتاح پروژه گلزار شهدای عشایری،  کتابخانه و  مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های بسیج عشایر در دهه فجر است.

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی در گچساران برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن ماه سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، رژه صدها خودرو و موتورسوار در گچساران برگزار شد.
 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن سال 1357، رژه خودرویی و موتورسواران نیروهای مسلح و بسیج، ادارات و نهادهای مختلف در گچساران برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به کشور، رژه خودرویی، موتورسوار و دوچرخه سوار از  مسیر فرودگاه گچساران تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار کردند.
همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره)  بیش از صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی ادارات و نهادهای گچساران با حمل پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری در گچساران مسیر فرودگاه به سمت گلزار شهدای گچساران را رژه رفتند.
 گفتنی است شرکت کنندگان در این آیین با نثار گل، با نثار شاخه گلی و قرائت فاتحه یاد شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.











مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند.

مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند

به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر مراسم رژه خودرویی از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهر قلعه رئیسی خیابان امام خمینی(ره) را طی کردند.
بر روی خودرو ها پلاکاردهای با شعار مرگ بر آمریکا نصب شده و همچنین صدای بوق آمبولانس‌ها و خودروها به صدادرآمد.
همچنین به همین مناسبت گلزار شهدای شهر قلعه رئیسی غبارروبی و عطرافشانی شد.
حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد: شهدا با دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های خود موجب تقویت انسجام در جامعه اسلامی و ضعف دشمنان و کفار شدند.
وی با بیان اینکه امنیت، عزت و آرامش خود را مرهون شهدا هستیم، گفت: مسؤولان جایگاه و منصب خود را مدیون خون شهدا هستند پس مدیران باید قدردان باشند.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: امروز شاخص اصلی همه نظام های توحیدی این است که مطیع خدا و اهل عبادت خدا باشند و دوما در مقابل طاغوت بیستند و امروز تنها نظامی که در عالم به عنوان نظام توحیدی در عالم است همین نظام جمهوری اسلامی است و امام برای این نظام زحمت ها کشید و 15سال تبعید شد اما می دانست در نهایت منجر به پیروزی می شود.
صلواتی خاطرنشان کرد: تمامی طاغوت ها تلاش کردند تا این درخت انقلاب خشک شود با تمام حربه ها وارد شدند اما چون خواست خدا بود و خواست خدا است پرچم توحید برافراشته خواهد شد و نظام های کفر و شرک برچیده خواهد شد.







همچنین در ادامه با حضور در مدرسه شهید نورالدینی قلعه رئیسی زنگ انقلاب به صدا درآمد.




حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر؛ دهه فجر را نماد مقاومت و ایثار دانست و عنوان کرد: کینه توزی‌های دشمنان و فتنه انگیزی‌های آن‌ها مسؤولیت ما در قبال انقلاب شکوهمند اسلامی سنگین‌تر کرده است و بر همین اساس باید همه با اقتدار از برکات و دست آوردهای انقلاب دفاع و برای مردم تبیین کنند.
 دادرس دادگستری چاروسا در ادامه خواستار حضور مردم و مسؤولین در برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: اگر امروز جایگاهی و مسؤولیتی  در اختیار ما هست، به خاطر این انقلاب است و باید قدردان آن باشیم.


سپس زنگ انقلاب با حضور مسئولین به صدا درآمد.

اجرای ۷۰ برنامه ویژه دهه فجر در چرام
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام از اجرای 70 برنامه متنوع در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
 علی اصغر پور بهشت در جمع خبرنگاران از اجرای 70 برنامه متنوع در دهه فجر امسال در شهرستان چرام خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام،  بر اجرای 70 برنامه مختلف فرهنگی و هنری همزمان با آغاز دهه فجر اشاره کرد و گفت : برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید مردمی و ازکیفیت لازم برخوردار باشد،با همکاری مردم، برنامه های مصوب شده به بهترین نحو اجرا خواهد شد.
وی، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در زمینه های مختلف را مر هون رشادتها و از خودگذشتگی های شهدا و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ذکر کرد و گفت : آذین‌بندی نمای ساختمان‌های اداره‌ها و نهادها ، فراهم شدن زمینه حضور گسترده مردم در 22 بهمن ، تهیه مستندات از گزارش عملکرد ادارات شهرستان ، برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی ، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه از برنامه های تدارک دیده در این شهرستان می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با اشاره به اینکه ، در روز ۱۲ بهمن نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مراسم رژه موتوی در سطح شهر، برگزاری جشن شکوفه‌ها از برنامه‌های اولین روز این دهه مبارک است،ابراز کرد : اعزام خانواده شهدای عشایر به اجلاسیه استانی، اعزام 120 دانش آموز مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام گروه های پزشکی به مناطق کمتر برخوردار ، اجرای رزمایش گروه های امنیتی امام علی (ع) و بیت المقدس و همچنین برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در این شهرستان است.
 پور بهشت با بیان اینکه، غبارروبی گلزار شهدای گمنام ، همچنین برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف ،  برگزاری مراسم مهمان لاله‌ها با مشارکت ادارات و عموم مردم، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ، شرکت در نماز جمعه از برنامه اجرایی این شهرستان در این دهه مبارک است.

نواخته شدن زنگ انقلاب در بیش از2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد
همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل(ره)به میهن زنگ انقلاب در بیش از2 هزار آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.
همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل(ره)به میهن زنگ انقلاب در مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد.
در این آئین که در مدارس13 شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی،هنری واجرای سرود-دیکلمه لحظه تاریخی ورود امام را گرامی داشته و سخنرانان در موضوع انقلاب وامام مطالبی بیان کردند.
مسؤولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان پس از تجدید میثاق و بیعت با شهدا زنگ انقلاب نواخته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین زنگ انقلاب در بیش از2هزار آموزشگاه استان با اجرای برنامه های ویژه  برگزار شد.
هادی زارع‌پور افزود: اجرای زنگ انقلاب در گلزار شهدا با هدف تجدید بیعت با شهدا-ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز با آرمانهای امام و رهبری برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وامام جمعه شهر یاسوج نیز گفت:عظمت، شرافت و اقتدار ملت و قدرت نظام به برکت قیام مردم و نفس قدسی امام خمینی(ره) است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی گفت: امروز ما مقدمه انقلاب امام عصر را فراهم می کنیم و جانفشانی شهدایی مانند سردار سلیمانی و ابوالمهدی مهندس بیانگر این مسیر است که بر جهانیان ثابت شده است.
وی گفت: همان طور که شهدا با تمام وجود از انقلاب وشرف ملت دفاع کردند ما هم خالصانه تلاش می‌کنیم که با تمام قدرت در مقابل دشمنان نظام بایستیم.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برگزاری زنگ انقلاب در کنار گلزار شهدا حسن تدبیری ارزشمند برای آویزه گوش قراردادن آرمان شهدا برای همه مردم و مسئولان است.
حسین کلانتری گفت: این برنامه معنوی تجدید پیمان با آرمانهای امام ورهبری با حضور نسل جوان و نوجوان است.
وی گفت: از مجموعه آموزش و پرورش،بنیاد شهید و شورای هماهنگی به پاس این برنامه معنوی ارزشمند تشکر می نمایم.
در این آئین تمثال امام راحل توسط شرکت کنندگان مشایعت و گلباران شد.

دانش آموزان و دانشجویان آگاهی خود را نسبت به دوران قبل از انقلاب افزایش دهند
امام جمعه گچساران گفت: دانش آموزان و دانشجویان آگاهی خود را نسبت به دوران قبل از انقلاب افزایش دهند تا برکات انقلاب اسلامی برای آنها بیشتر ملموس شود.
 حجت الاسلام سید امین الله حجازی در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب  در دبیرستان آزادگان گچساران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد:  خداوند می فرماید، کسی که تقوا داشته باشد من ایشان را کمک خواهم کرد.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال در سایه حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران،انقلابی ایجاد کرد که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
 وی ادامه داد: امام  راحل زمانی که در مورد رژیم پهلوی صحبت می‌کرد  به ایشان می‌گفتند شما تنها هستید و رژیم پهلوی  آمریکا و اسرائیل پشت آنها  است که امام راحل در پاسخ بیان کردند که خداوند پشت آنها نیست.
 امام جمعه گچساران با بیان هر کس از خدا اطاعت کرد خداوند به او تقوا می دهد، افزود:امام مقابل شاه و آمریکا ایستاد و به پیروزی دست یافت.
وی با اشاره به اینکه عالم در حال تغییر است و هر چیزی که تغییر می‌کند قدیمی نیست، عنوان کرد:به انسان گفتند به خدا اعتقاد پیدا کن تا بتوانی بر عالم حاکمیت داشته باشید.
 امام جمعه گچساران با توصیه به دانش آموزان خاطرنشان کرد: دانش آموزان سعی کنید علم و تقوا را پیشه بگیرید تا بر عالم حاکمیت کنید.
حجازی ابراز کرد: دانش آموزان و دانشجویان آگاهی خود را نسبت به دوران قبل از انقلاب افزایش دهند تا برکات انقلاب اسلامی برای آنها بیشتر ملموس شود.

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب به یاد 12 بهمن سال 57 و گرامی داشت بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مدارس گچساران طنین‌انداز شد.

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد

صبح امروز با حضور مسوولان  زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه آزادگان گچساران  طنین انداز شد.
در این آیین ایوب مقیمی با سلام و درود به ارواح پاک و طیبه شهدا اسلامی و  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل جوان با جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و علمی در جهان است.



وی با بیان اینکه  نسل جوان گذشته  در چهل سال قبل  با رهبری بنیانگذار  انقلاب اسلامی نهالی را کاشتند که این نهال هم اکنون 41 ساله شده است، افزود:همان  گونه که نسل جوان گذشته   از این نهال به خوبی محافظت کرده اند، لازم و ضروری است که نسل  نوجوان و جوان ما از این نهال که امانت در دست ما است محفاظت کنیم.
 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و  جوانان بسیاری زحمات فراوانی کشیدند تا این انقلاب به ثمر نشست.
 مقیمی با بیان اینکه بزرگان زیادی شاید بیش از 30 سال زحمت کشیدند تا این انقلاب به ثمر نشست، اذعان کرد: قبل از پیروزی انقلاب 14 سال بنیانگذار جمهوری اسلامی را از خاک مهین خود تبعید کردند که سرانجام در 12 بهمن  سال 57 این معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن خود بازگشت.


 
وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب است که مسوولان خدمات نظام را به  مردم و جامعه  ارائه و بیان کنند، عنوان کرد:  دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای گزارش عملکرد مسوولان و نظام  به مردم و کشور است.
مقیمی با بیان اینکه در حال حاضر41 سال  از عمر با برکت پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اذعان کرد:  آسایش  و آرامش  امروز در کشور  نتیجه جانفشانی  شهدا است که وظیفه ما مردم و مسوولان پاسداری و حفاظت از آن است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران  با بیان این که زنگ  انقلاب یادآور خاطرات و جانفشانی‌های آن دوران  است، خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب، زنگ بیداری ، استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران است.

ملت بزرگ ایران بر سر آرمان‌های انقلاب معامله نخواهد کرد
امام جمعه سی‌سخت گفت: ملت بزرگ ایران بر سر آرمان‌های انقلاب معامله نخواهد کرد.

ملت بزرگ ایران بر سر آرمان‌های انقلاب معامله نخواهد کرد

 مراسم زنگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم زمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا(س) سی‌سخت با حضور حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه ،علیار علیپور فرماندار دنا،ایلخانی بخشدار مرکزی،ابراهیم ریاضی رئیس اداره آموزش وپرورش ومدیران شهرستانی برگزار شد.
مصباح‌نژاد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: زنگ انقلاب اسلامی یعنی صدای بیداری، بصیرت، هوشمندی مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب زنگ عزت و اقتدار ملت ایران و زنگ عهد و پیمان و میثاق مجدد با شهداء و برای وفاداری و پایمردی بر آرمانهای انقلاب اسلامی ایران.
امام جمعه شهر سی‌سخت عنوان کرد: ملت ایران بر سر آرمان‌های انقلاب معامله نخواهد کرد و با شهادت حاج قاسم عزیز مقطع جدیدی برای ملت ایران آغاز شد که با پیوند دو خون، دو برادر بزرگ جهان اسلام آرمان‌های انقلاب اسلامی در منطقه غرب آسیا ثبت شدند و با اخراج آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه جدیدی با هوویت اسلامی می‌سازیم که کرامت ،عزت،عدالت ومعنویت وپیشرفت بر آن حاکم شود.
فرماندار دنا هم در این مراسم گفت:خرسندیم در سالگرد پیروزی انقلاب شاهد گام دوم انقلاب آنهم با پیشرفت اقتدار ایران اسلامی هستیم و امروز بیشتر از هر زمان نیازمند تکاپوی دانش آموزان برای دانش آموختگی فرهنگ انقلابی با الگوگیری از سردار شهید قاسم سلیمانی می باشیم.











 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1