تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۱۷۲۲۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۱ طرح عمرانی و صنعتی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸۱ طرح عمرانی و صنعتی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حسین کلانتری ظهر امروز(12 بهمن ماه 98) در کنفرانس خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: با انقلاب اسلامی فصل نوینی ایجاد شد و مردم تصمیم گرفتند زیر علم و پرچم اسلام و اهل بیت زندگی را اداره و مملکت را سامان دهند، پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در کشور ایران بود و ما جزء تاثیرگذارترین کشور منطقه هستیم و این به دست نیامده مگر با امامت حضرت امام، حضور مردم و ایثارگری ایثارگران و شهدا که باید برای تداوم راه امام و شهدا دهه فجر را با تمام وجود گرامی بداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروزه ارزش‌های انقلاب اسلامی به تمام جهان مخابره شده گفت: فراتر از دولت‌ها نظام اسلامی است که باید تقویت شود و خدمات نظام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مطرح شود.
وی به طرح‌های عمرانی و صنعتی افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام‌الله دهه فجر ۳۸۱ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که ۳۰۴ طرح افتتاح و عملیات ساخت ۷۷ پروژه دیگر آغاز می‌شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌ها بود، گفت: اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال ۹۴۴ میلیارد تومان است که با افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها برای ۳ هزار و ۲۸۴ نفر شغل ایجاد می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه عمرانی و اجرایی نمی‌پذیریم پروژه‌ای دو بار کلنگ‌زنی یا قیچی شود مردم از ما انتظار دارند کم فروشی نکنیم.
کلانتری عنوان کرد: یکی از کارهای ممتاز استان وضعیت اکتشافات معدن  بوده که در سال ۹۸ قرار داد ابلاغ شده، در حوزه فرآوری و توسعه کشت گیاهان دارویی ظرفیت‌هایی است که گام‌هایی برداشته است.
کلانتری در پایان به پروژه‌های استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۴۷۶ طرح و پروژه داریم که سال ۹۸ مبلغ یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه‌ها اختصاص داده شده که یک هزار و ۵۶ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبارات ملی است.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1