کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرهنگ موسوی خبر داد؛

کشف کالاهاي قاچاق در گچساران

12 بهمن 1398 ساعت 12:22

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف و ضبط کالاهاي قاچاق به ازرش 996 ميليون و 630 هزارريال در 2 عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.


روز شنبه 12 بهمن ماه؛سرهنگ سيد" محمد موسوي "در تشريح اين خبر گفت: مأموران پلیس آگاه این فرماندهی حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري محور دیلم به گچساران به یک دستگاه خودروي سواری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ موسوی افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو تعداد قابل توجهی لوازم آرایشی  و یدکی خودرو کشف و ضبط و راننده خودرو را نیز دستگير كردند.
موسوي تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از منزلی در این شهرستان مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی ارزش کالاهاي کشف شده را 996 ميليون و 630 هزار ريال اعلام کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان" گچساران" گفت: کالاهاي کشف شده به اداره گمرک تحويل خودرو نيز به پارکينگ منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شدند.
وي در پايان به شهروندان توصيه كرد: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.


کد مطلب: 417225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417225/کشف-کالاهاي-قاچاق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1