تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۱۷۲۱۴
فعالیت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛

حسینی: هر نوکری که خدمت بی منت نکرد، مردم سیلی محکمی به او خواهند زد / تاجگردون: گسترش و توسعه عمران و آبادانی حوزه های انتخابی خود را ادامه خواهم داد

۳
۰
حسینی: هر نوکری که خدمت بی منت نکرد، مردم سیلی محکمی به او خواهند زد /  تاجگردون: گسترش و توسعه عمران و آبادانی حوزه های انتخابی خود را ادامه خواهم داد
کبنا ؛روز جمعه (11 بهمن ماه 98) پس از دیدار با سادات شاه زینعلی، سیدقدرت حسینی در جمع مردم باباکلان و برخی اهالی گناوه لری حضور یافت و تاجگردون با جمعی از مردم امام ضامن، چم بلبل، مله برفی، گروس، دیدار کرد. اردلان زینل زاده نیز پس از دیدار با اهالی روستای آبکل به سعادت آباد لیشتر رفت.
به گزارش کبنا، سیدقدرت حسینی در جمع مردم باباکلان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم باری از دوش مردم برداریم گفت: هر سخنی که می گوییم حرف دل مردم است.
حسینی افزود: این مردم مردمی هستند که امام راحل فرمود از مردم صدر اسلام بهتر هستند، ما ملتی نمونه داریم که در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود.
حسینی بیان کرد: ما باید هوشیار باشیم، ما مدیون این مردم هستیم ، متاسفانه در طول این چهل سال  نااهلانی در دولت و مجلس و جاهای دیگر نفوذ کرده اند، این را بدانیم که معاویه ها کم نیستند.
حسینی با بیان نقش مهم مجلس گفت: مجلسی انقلابی  است که در مسیر ولایت و مردم باشد. مجلسی انقلابی  است که دغدغه مردم داشته باشد.
حسینی با اشاره به اینکه شورای نگهبان ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی را رد صلاحیت کرده است گفت: شورای نگهبان کسی را بی دلیل رد صلاحیت نمی کند، در این مجلس کسی دغدغه مردم را نداشت. اگر کسی رد شود به دلیل عملکردش بوده است، اگر من نیز رد صلاحیت شوم حتما مشکلی داشته ام.
سید قدرت حسینی با اشاره به اینکه و در زندگی من و خانواده ام هیچ تغییری به لحاظ مادی صورت نگرفته است، افزود: من از جنس شما هستم. زندگی من قبل از نمایندگی و بعد از نمایندگی یک زندگی معلمی بوده است.
حسینی گفت: وظیفه نماینده نوکری مردم است، و این مردم هستند که ارباب مسئولین هستند. هر نوکری که خدمت بی منت نکرد، مردم سیلی محکمی به او خواهند زد. اگر من خوب عمل نکردم مرا کنار بگذارید.
سیدقدرت حسینی با انتقاد از مجلس فعلی گفت: چرا نمایندگان به شفافیت آرا رای نمی دهند، چرا سرمایه خود را اعلام نمی کنند مشخص است مشکلی دارند که اعلام نمی کنند.
حسینی ادامه داد: من منتی بر کسی نگذاشته ام، و در دوران خدمت از همه استفاده کردیم، در حوزه بویراحمد ۱۲ نفر مدیر شد، که برخی از آنها نیز در حال حاضر کاندیدا هستند، خیلی از قشقایی ها به من رای ندادند اما چند نفر از آنها مدیر شدند ولی هیچ منتی بر انها ندارم.

حسینی در انتهای سخنان خود گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم طرح ها و برنامه هایی ارائه دهیم تا بتوانیم مشکلات معیشت این شهر و مشکلات بیکاری جوانان را حل کنیم.
حسینی افزود: مردم با وجود تمام سختی ها در طول این چهل سال، پای نظام و ولایت محکم ایستادند، امیدوار هستیم مجلسی تشکیل شود که در شان مردم، جامعه و انقلاب باشد.
سیدقدرت حسینی در جمع مردم گناوه لری گفت: بنده خودم را در برگزاری جلسات و همایش ها امتحان کردم؛ جمعیت زیادی در همایش های مردم شاه زینعلی و گشین و غیره شرکت کردند و شور و هیجان ایجاد کردند،اما این همه شادی تاثیری بر بنده نداشت، غرور به من دست نداد و به اندازه سر سوزنی هوای نفس بر وجودم و بر روحم غالب نشده است.
حسینی افزود: نه دشمنی، نه رقابت فامیلی، نه دوویت ، نه رقابت بر سر مسائل مالی، نداریم.
حسینی با بیان اینکه این دوره حساس ترین دوره انتخابات گچساران و باشت است افزود: یک طناب کشی بسیار شدید و قدرتمند در حال انجام است، اگر دقت نکنیم پایمان لیز می خورد و طناب از خط وسط عبور می کند.
تاجگردون در ادامه دید و بازدید های روز جمعه خود، با جمعی از مردم امام ضامن، چم بلبل، مله برفی، گروس، دیدار کرد.
تاجگردون در جمع اهالی روستای چم بلبل اظهار داشت : همانگونه که درگذشته مورد حمایت اهالی این روستا بودم ،انشاالله این دور هم مانند گذشته مورد حمایت شما مردم شریف قرار خواهم گرفت.
وی تصریح کرد : وحدت و انسجامی که در منطقه وجود داشت را دیدم انشاله که این تداوم به همین منوال ادامه داشته باشد و اگرخدا توفیق داد در کسوت نمایندگی ، گسترش و توسعه عمران و آبادانی حوزه های انتخابی خود  را ادامه خواهم داد.
تاجگردون بیان کرد : طرح انتقال اب به دشت باشت  که پایینتر از این نقطه است در دست اجراست که با احداث این طرح دریاچه ای حدود ۱۰۰ هکتار ایجاد خواهد شد که دارای آب پایدار و دایم خواهد بود .
وی احداث این طرح را یکی از زیباترین طرح های در دست اجرا عنوان کرد و گفت : اجرای اینگونه طرح ها علاوه بر تحولی که در زندگی مردم بوجود میآورد به رونق گردشگری وبه عمران و آبادانی و توسعه و زیبایی روستای چم بلبل و مله برفی و شوش می افزاید.


تاجگردون خاطر نشان کرد : احداث طرح های آبرسانی نیاز به پول و اعتبار زیادی دارد  بطور مثال اینگونه طرح ها نیاز به۸۰۰ میلیارد هزینه دارد لذا توسعه پایدار گردشگری در روستاها ضروریست.



وی افزود: روستاهای گچساران و باشت بلحاظ موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیم از شرایط  مطلوبی برخوردار هستند وبرای توسعه گردشگری و صنایع دستی پتانسیل و ظرفیتهای خوبی در این مناطق وجود دارد که می‌توان با سرمایه‌ گذاری افرادی که میتوانند و حمایتی که دولت میکند از توانمندی‌ های روستاها برای جذب گردشگر بهره‌مند شد.
وی گفت : طرح های بهسازی و عمرانی مهم دیگری در دست اقدام است و انشاالله طی یک نشست توجیهی تشریح خواهد شد.
 به گزارش کبنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 اسفند ماه 98 برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تاج گردون که هنوز تایید نوابی😂
لابی گر
Iran, Islamic Republic of
تاییدیه بگیر و رای جمع کن😂🤣
باشت
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت اگه به فکر مردم بود این دفعه کاندید نمیشد . اگه راست میگه به دنبال بهبود معیشت مرم هست این کلی گویی است بگه میخواد چیکار کنه . زمینه تمام اینها بودجه است بگه در بودجه میخواد چیکار کنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1