تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۱۷۱۶۶

کسب رتبه اول جشنواره ملی فیلم مبین توسط هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی

۰
کسب رتبه اول جشنواره ملی فیلم مبین توسط هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی
کبنا ؛
فیلم کوتاه" یک دست صدا دارد" از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به کار‌گردانی سعید کریمی رتبه اول بخش حرفه ای جشنواره ملی مبین را کسب کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس حوزه استان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین، با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و قرآنیان کشور در روز دوشنبه بیست و سوم دی ماه در خانه هنرمندان تهران برگزار شد.
شریف اسلامی بیان داشت: فیلم کوتاه "یک دست صدا دارد" ساخته سعید کریمی، از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری در بخش حرفه ای این  جشنواره رتبه اول را کسب کرد.
وی تصریح کرد: این فیلم به کارگردانی سعید کریمی فیلمساز هم استانی به مدت ۱۲۰ ثانیه در سال ۹۷ در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری تولید شده و تاکنون درجشنواره های مختلف موفق به کسب جایزه شده است که توانست در جشنواره فیلم 114 ثانیه مبین نیز موفق به کسب رتبه نخست بخش حرفه ای شود.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد بیان  کرد: موضوع این فیلم درباره زنی است که با ایثار خود، دو دختر خردسالش را خوشحال می‌کند و لبخند را بر لبان آنان می‌نشاند.
اسلامی با اشاره عوامل این فیلم افزود: سعید کریمی نویسنده و کارگردان، جلال مهدوی دستیار کارگردان، فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری به عنوان بازیگرایفای نقش دارند، همچنین داود کرم پورتصویر بردار، پژمان امیرنژاد صدابردار، الهام یزدان شناس منشی صحنه، فاطمه اعتباری عکاس، فاطمه قیصری طراح صحنه و لباس ، داود کرم پور مدیر تولید و سعید کریمی در تدوین و صدا گذاری این فیلم همکاری داشتند.
اسلامی یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنرفیلم‌سازی برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی هنر فیلم‌سازی با محوریت قرآن و عترت، فراهم آوردن بستری مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه دینی، قرآن و معارف اهل بیت(ع)، مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن با ارائه‌ تولیدات سینمایی با مضامین قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1