تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۰۸۹
زینل زاده در نشست خبری مطرح کرد

نماینده از روز اول باید منافع شخصی را کنار بگذارد

۵
۱
نماینده از روز اول باید منافع شخصی را کنار بگذارد
کبنا ؛زینل زاده نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با دعوت از رسانه‌ها نشست خبری برگزار کرد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (دوشنبه 7 بهمن ماه 98)، زینل زاده نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت با دعوت از رسانه‌ها نشست خبری برگزار کرد و به سئوالات آن‌ها پاسخ داد.
اردلان زینل زاده، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان گفت: معتقد به نقد منصفانه هستم که همیشه به نوعی کمک کار بنده بوده است.
وی افزود: رویکرد اجتماعی بسیار عمیق و گسترده است و نگاه بنده این است که متاسفانه امروز وضعیت بد معیشتی و اقتصادی چالش‌های جدی برای مردم ایجاد کرده است، ریشه بسیاری از کج روی‌های جامعه به نوعی مباحث اقتصادی است.
زینل زاده گفت: ۱۶ سال کار مدیریتی کرده‌ام و در برهه‌ای هم مدیریت‌های اقتصادی داشته‌ام و همیشه تلاش کرده‌ام از مفاسد اقتصادی دوری کرده‌ام.
وی افزود: اگر هدف از پیروزی این باشد که خودمان را به رخ دیگران بکشانیم اینگونه نیست و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه کاندیداها بتوانند در انتخابات شرکت کنند و مساله اصلی رضایت مندی است و پشیمان نشدن مردم بسیار مهم است.
زینل زاده گفت: ما رقیب هستیم و تلاش بر این است که در واقع نگاه و دیدگاهمان را نسبت به شرایط موجود دیکته کنم و محتمل است نسبت به شرایط موجود بهتر عمل کنم، نقاط قوت دوستان را بیان کرده‌ام و تاجگردون شاید در این شهرستان برای اولین بار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد و تاثیرش را به نسبت در اعتبارات حس کردیم اما مبالغه هم در این خصوص شده است حتی در زمانی که شهردار بودم.
 وی تاکید کرد: اما امروز وقتی شاهد برخی نارضایتی‌ها هستیم، قطعاً ناکامی‌هایی هم بوده است، مردم فهیم هستند و مسائل و مشکلات را می‌دانند و آنچیزی که مردم انتظار دارند حرکت مدیران بروی اعتدال و شایسته سالاری است، اعتدال در فرصت‌ها و شایسته سالاری به نوعی در زمان تاجگردون لحاظ نشده است.
شهردار سابق دوگنبدان در ادامه گفت: اگر حس می‌کردم که هر کدام از کاندیداها بهتر از آنچیزی که بنده فکر می‌کنم و می‌توان به آن دست پیدا کرد هرکدام از عزیزان بهتر از بنده می‌توانستند مسائل مردم را حل کنند اصلاً کاندیدا نمی‌شدم.
زینل زاده در ادامه گفت: همه بحران اقتصادی ناشی از تهدید و تحریم نیست و درون مملکت نقاط قوتی داریم که با تکیه بر آن‌ها می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، عمده حل مشکلات خروجی کار مدیرانمان است هم در دولت و هم در مجلس  می‌شود با تغییر نگاه ما خودمان را از این چاهی که کنده‌ایم بیرون بیاوریم.
 وی افزود: هر کسی عملش بر اساس سابقه است و تا الان در سمت‌هایی که داشته‌ام چون تصمیمم راسخ بوده و بر اساس مبانی درستی تصمیم گرفتم و احساسی نبوده از مواضعم  عدول نکرده‌ام و با کار کارشناسی و آشنایی با مشکلات آتی به صحنه آمده‌ام و می دانید موقعیتی که برای تیم عبور وجود دارد موقعیت خوبی است.
 زینل زاده اظهار کرد: متاسفانه موضوعی در جامعه رواج پیدا کرده بحث عمرانی‌ها بوده و مدیریت کلنگ زنی نباید یک حرکت بزرگ باشد و شرح نماینده باید مشی دولت را تبیین کند و نماینده باید در زمینه‌های دیگری هم فعالیت کند و باید حسن انجام کار را از دولت بخواهد.
 وی تصریح کرد: برخی از نماینده‌ها دنبال این هستند که کارهای دولت را به نام خودشان حفظ کنند اما وظیفه نماینده چیزی فراتر این پروژه‌های عمرانی است، حتی اگر نماینده‌ای نداشته باشیم شاید پروژه‌های عمرانی هم که کار دولت است به نوعی انجام شود.
زینل زاده در ادامه گفت: راه آهن در گچساران خوب است اما ریل گذاری اصلیان ریلی است که در زمینه‌های مختلف شهرستان کاربرد داشته باشد ما در بسیاری موارد معمولی مانده‌ایم و مشکل این است که همه می‌خواهند لکوموتیو ران شوند.
وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری به افرادی رأی دادم که حالت تعدیل داشته‌اند کسانی که حس کردم بتوانند مشکلات را حل کننداما در بسیاری موارد اینگونه نبود چرا که مشکل ما از فرد رییس جمهور نیست و از جریان و از مدل ارتباط مجلس و دولت است، فکر می‌کنم با تعویض افراد چیزی عوض نمی‌شود و باید مسیر درست شود الان ما رو به جلو که نمی‌رویم حالت ایستایی هم نداریم وعقب گرد داریم.
  زینل زاده تصریح کرد: قدرت رقابتی پول ما و معیشت مردم به اضمحلال رفته است و عبور از خودخواهی و اینکه ما از خواسته‌های نامعقول خود و اطرافیان باید بگذریم که در این صورت می‌توانیم  مؤثر باشیم.
 وی عنوان کرد: بنده رفتم در طیف اصولگرایی صحبت‌هایی کردیم و مواردی هم مطرح شد و منظور بنده از چپ و راست، آن نگاهی است که در این جریان‌ها دارد، چپ و راست منفعت طلبی که بودند و هستند که اگر نباشد مشکلات ما حل است و در این صورت اصولگرا و هم اصلاحطلب می‌توانند خادم خوبی برای مردم باشند و بدانید قشری که برای منافع می‌آیند ما دنباله رو نخواهیم بود.
زینل زاده در ادامه تصریح کرد: اگر در مملکت واقعاً افراد اثر گذاری بودند [اصولگرا و اصلاح طلب] باید تاکنون اثرات خودشان را نشان می‌دادند، بنده با توجه به تحصیلات و تجاربی که دارم، در تمامی عرصه‌ها حرف دارم و زینل زاده آدم ساکتی نیست و در تمامی زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارم، اما شاید در زمینه‌های عمرانی کمی تخصص بیشتری نسبت به دیگر عرصه‌ها نیز داشته باشم.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت: در دور گذشته کاندیدا نبودیم و امروز نیروهایی که به صحنه تشریف آورده‌اند در دور قبل یا با تاجگردون بوده‌اند و یا هم با فولادی وندا، هرچند امروز در تیمی که داریم نیز افرادی حضور دارند و بدانید اگر ملاک کار شخصی باشد هیچ مدیری نمی‌تواند سربلند بیرون بیاید.
وی افزود: اگر نماینده از روز اول نگاهش این باشد که منافع شخصی را کنار بگذارد و به دنبال گره گشایی از کار مردم باشد خیلی از مشکلات خود به خود حل خواهند شد و این برنامه باید در ابتدا از مجلس شروع شود.
زینل زاده در ادامه با اشاره به اخذ اعتبارات در مجلس تصریح کرد: در بحث افزایش اعتبارات نیز نمایندگان شرح وظایف ملی دارند و پاسخگویی نباید صرفاً به یک شهرستان باشد، نباید چنین نگاهی باشد که فقط نمایندگان باید رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شوند که مثلاً اعتبارات یک شهر بیشتر شود که این نگاه خودش یک معضل است و این مدل بسیار غلطی است و این توسعه متوازن نیست و نوعی آشفتگی است.
شهردار سابق دوگنبدان تصریح کرد: امروز اولویت اصلی معیشت مردم است و اگر مشکل معیشت حل شود به تدریج مشکل بیکاری هم حل خواهد شد، بدانید این انتخابات، انتخابات شگفتی‌ها خواهد بود حضور مردم در همایش‌ها را مشاهده کنید و در همایش‌های بزرگی که در این شهرستان برگزار شد به نوعی حضور شرکت کنندگان در همایش اخیر بنده نیز بیشتر از سایر دوستان بود.
وی افزود: قشقایی‌ها قومی قانون پذیر هستند و اگر صداقت ببینند باور می‌کنند و اگر به حقوقشان برسند قدرشناس هستند و اگر کاندیدایی داشته باشند یا نه، بدانید که این رأی‌های دلی که قشقایی‌ها به بنده می‌دهند از همه کاندیداها بیشتر است  و در قشقایی امیدوار هستیم، در دوران خدمتم در شهرداری و دیگر منصب‌ها، قشقایی و غیر قشقایی برای بنده فرقی نداشت.
زینل زاده اظهارکرد: این یک برند و برگ سبز برای بنده است که عادلانه کار کرده‌ایم، در این دوره آرای خاکستری بیشتر است، چرا که نگاهای قومیتی و سیاسی کمتر خواهد بود و باید به همه اقوام و طوایف نیز احترام گذاشت.
وی تصریح کرد: نه من کاندیدای بویراحمد هستم و نه آقای عسکری کاندیدای قشقایی و نه آقایان تاجگردون و حسینی تنها کاندیداهای باشت و باوی هستند، بنده این نوع نگاه را قبول ندارم و معتقدم خود مردم باید برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیدا را دنبال کنند که همینگونه هم است و معتقدم کسی که می‌خواهد نماینده شود کلمه ما به معنای مجموع مردم ایران خواهد بود.
زینل زاده افزود: گچساران با توجه به نفت خیز بودنش، بنابراین اگر وکیلی بخواهد در دوران خدمتش عدالت را در توزیع فرصت‌ها رعایت کند یکی از موارد تأثیر گذار شهرستان همچون فرمانداری و یا نفت باید سهم قشقایی‌ها شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس درادامه در خصوص هزینه‌های انتخاباتی‌اش تصریح کرد: خیلی نمی‌توانند بحث هزینه‌های انتخاباتی‌شان را عنوان کنند، در تیم ما اگر هزینه‌ای می‌شود هزینه‌ها مشخص است و این هزینه شاید عزیزی، کارمندی و کارگری هم کمکی داشته باشند اما ۹۹ درصد از هزینه‌هایی که در بحث انتخابات برای بنده اعمال می‌شود هزینه‌های خانوادگی است وحاضرم هزینه‌های انتخاباتی خود را به مردم ارائه دهم اما خیلی هستند که مردم برای آنها هزینه می‌کنند تا فصل برداشت برداشت کنند ودر نهایت تلاشمان این است مدیون اشخاص (اشخاصی که نمک گیر می‌کنند) نباشیم.
 زینل زاده بیان کرد: یک نماینده بایستی درمجلس نظارت کند که مدیری که منصوب می‌شود مشکلات و معضلات مردم را حل کند و نه مشکل خواص را، بایستی مجلس ابزار خود کنترلی باشد برای نمایندگان و این یک جسارت از سوی نمایندگان را می‌طلبد، به تدریج می‌بایستی اشکالات مجلس نیز برطرف شود و ما می‌توانیم در مجلس اثر گذار باشیم که باید همینگونه هم باشد.
وی اظهارکرد: یک مدیر در جامعه اسلامی باید تلاش کند تا موضوع و مشکلی را مرتفع کند، در هر رقابتی مهم این است که چه فرد و یا افرادی چگونه حرکت کنند کسی که با برنامه بیاید و توانش را به مردم عرضه کند این خودش نوعی حس برنده شدن است.
زینل زاده درادامه در خصوص میزان آرای خود درانتخابات نیز گفت: در انتخابات حرف‌های ضدو نقیض زیاد زده می‌شود، کسی می‌گوید ۸۰ هزار نفر رأی دارم و دوستی هم بیان می‌کند حدود ۵۰ هزار نفر که خودش بالای ۱۳۰ هزار نفر می‌شود که عملاً چنین چیزی در این شهرستان اتفاق نخواهد افتاد.
وی افزود: بدانید که ما جواب هر جیکی را می‌دهیم و امیدواریم کسی هم بعدها جیک جیک نکند و بدانید در انتخابات نیامده ایم که خودمان را آزمایش کنیم و دوم ویا سوم شویم، بلکه  آمده‌ایم که برای مردم تاثیرگذار و خدمت گذار باشیم.
این کاندیدای انتخابات در ادامه در خصوص عملکرد فرماندار گچساران گفت: خوانپایه فرماندار گچساران ویژگی‌های خاص خودش را دارد، وی را انسان قانونمندی می دانم و انسان پیگیر و جدی درکار است.
زینل زاده درباره میزان آرای خود در باشت اظهارکرد: در باشت هم نیروهای خاص خودمان را داریم، حدود آرای باشت نسبت به گچساران کمتر از ۲۰ درصد است اگر چه آقایان حسینی و تاجگردون در باشت متولد شده‌اند، اما بنده نیز بیگانه با باشت نیستم ودر باشت کارمان را شروع کرده‌ایم و مردمان باشت مردمانی هستند که بدنبال عدالت هستند و در قلعه باشت هم افرادی هستند که اگرصداقت ببینندحتما همراه خواهند بود و باید عنوان کنم که ریشه من در باشت قوی‌تر از دیگران است.
وی درادامه در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نباید ابزار دست سیاسیون شوند و هر دستگاه اجرایی اگر ابزاری برای سیاسیون شود، شک نکنید که مستأصل می‌شود و مردم هم ناراضی می‌شوند، بنده اجازه ندادم که هیچ دوره‌ای از دوران خدمتم سیاسیون در کارم دخالت کنندو بدانید در تمامی سنوات خدمتم پای هر امضایی که زده‌ام  محکم ایستاده‌ام.
زینل زاده در ادامه در خصوص افشاگری یک خبرنگار افزود: باور کنید که افشاگری یک خبرنگار علیه تاجگردون راحتی مطالعه هم‌نکردم و وقت هم نگذاشتم، چرا که برای بنده تفاوت نکرده و نمی‌کند و آرزو می‌کنم که همه عزیزان در انتخابات باشند و تأیید شوند، آنقدر خودم را توانمند می‌بینم که چنین شرایطی برای بنده مهم نباشد و حتی ممکن است تغییراتی انجام شود اما ما با صلابت راهمان را ادامه خواهیم داد.
وی درادامه اظهارکرد: بنده هیچ زمانی خسته نشده‌ام و با توان جلسات و برنامه‌هایم را پیش می‌برم، بسیاری از مردم از شرایط فعلی خسته شده‌اند و موج بی اعتمادی مردم به مسئولین همچنان وجود دارد.
زینل زاده درادامه تصریح کرد: اعتقاد دارم که در بسیاری از مباحث مملکت ریل گذاری مشکل دارد و واقعیت امر این است که ریل خوبی هم نداریم و این قطاری که باید توسعه بدهد همگی مسیرشان به مرداب و منجلاب ختم می‌شود و معتقدم که مشکلات مردم باید ریل گذاری شود، اگر چه این ریل گذاری برای این نسل اولویتی ندارد و باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مرتفع شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس در ادامه در خصوص شفافیت با مردم گفت: بنده از ابتدا آدم شفافی بوده و هستم و نیز بدانید که در صورت موفقیت در انتخابات باز هم با مردم شفاف خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حسینی
Iran, Islamic Republic of
شما منافع شخصیتو تو شهرداری مگه کنار گذاشتی که حالا اومدی شعار میدی آقای زینل زاده .مبنا لطفا بدون سانسور همانند دیگر کامنت ها لطفا انعکاس دهید .بااحترام
Iran, Islamic Republic of
چی شداقای بااخلاق؛شماهم "جیک جیکی"شدید
دوتاهمایش دادین و دیدی شلوِغ شد؛شجاع شدید؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر افشاگری را نخوانده ای وبه هشدار های یک دیدبان اعتنایی نکرده ای ،پس وای به حالت که حساسیت شما از همین الان نسبت به مسئولیت نمایندگی کم است ،،،ولی به گمانم شما منتظر اعلام خبر های آتی هستید وفکر میکنید که اگر تاج رد شد حلقه اطرافیانش به شما اعتماد میکنند که جسارتا زهی خیال باطل ،،عزت زیاد
گناوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1