تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۱۷۰۶۲
یادداشت ارسالی:

خدمت «عزت مندانه» در کهگیلویه‌ی بزرگ

سید مجتبی ربانی
۱۳
۱
خدمت «عزت مندانه» در کهگیلویه‌ی بزرگ
کبنا ؛ متن ارسالی؛ دوره خدمت عدل هاشمی پور را نباید به دوره چهار ساله نمایندگی وی محدود کرد. هاشمی پور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در سنگرهای مختلف در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم بوده است. در سال‌هایی که هاشمی پور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء حضور داشت یکی از درخشانترین دوره‌های خدمت وی به مردم و بویژه مردم استان بود. کمتر خانواده‌ای در کل کهگیلویه وجود دارد که در آن سال‌ها در مجموعه بزرگ قرارگاه توفیق حضور و خدمت نداشته باشد. هم چنین در همان سال‌ها با حمایت مستقیم سردار هاشمی پور حمایت‌های زیادی از ساخت مسجد، مدرسه، جاده، اورژانس و ... در کل حوزه انتخابیه شد. این خدمات ماندگار سبب شد قاطبه مردم کهگیلویه‌ی بزرگ در دوره دهم انتخابات یکصدا خواستار حضور هاشمی پور در صحنه انتخابات شوند و در نهایت نیز با یک رأی بالا و تاریخی خادم خود را به مجلس فرستادند تا این خادم ملت در مسیر عزت و توسعه عزت مندانه کهگیلویه بزرگ قدم بردارد.
نگاهی به کارنامه هاشمی پور در طول دوره نمایندگی و با وجود مشکلات و محدودیت‌های داخلی و بین المللی و هم چنین عدم همسویی با دولت وقت بخوبی گواه خدمات و پیگیری‌های ارزشمند هاشمی پور است. طرح‌های راکد شده‌ی بسیاری در کهگیلویه نفس دوباره‌ای گرفتند، کلنگ طرح‌های جدید و زیر ساختی زیادی در حوزه‌های انتخابیه به زمین زده شد، جوانان زیادی در دوره‌ای که اشتغال به سختی انجام می‌شود در جاهای مختلف با حمایت هاشمی پور به کار گرفته شد.
   اما متاسفانه برخی‌ها که فرصت کار و خدمت داشتند اما هیچ کاری از پیش نبردند و در چهار سال گذشته از هیچ گونه کارشکنی دریغ نکردند این روزها در فضای مجازی و سخنرانی‌های خود سعی بر نادیده گرفتن خدمات عزت مندانه در کهگیلویه بزرگ دارند و از بازگشت عزت سخن می گویند. از بازگشت عزت سخن گفتن به این معنا است که کهگیلویه پیشتر شرایط کاملاً عزت مندی داشته است و در سال‌های اخیر این عزت لگدمال شده است؛ در حالی که نگاهی به گذشته شهرستان نشان می‌دهد که متاسفانه هیچ گاه عزت و پیشرفت کهگیلویه اولویت برخی نبوده است و کهگیلویه  هیچ رشد و توسعه‌ای در بخش‌های مختلف نداشته است.
عزت و شعار عزتمندی سر دادن به شعار و ادعا و سخنرانی‌های هیجانی نیست بلکه عزت در گروه شرافتمندی و پیشرفت مردم و جامعه است. نمی‌توان ادعای عزت داشت اما در طول سالیان سال هیچ کارنامه روشنی ارائه نکرد. شعار عزت دادن از سوی کسانی که قبلاً امتحان پس داده‌اند بسیار عجیب است و این نشان می‌دهد این افراد تحت تأثیر جو و با توجه به آن که هیچ چیز برای ارائه کردن ندارند به این شعارهای خیالی متوسل شده‌اند.
 عزت کهگیلویه اتفاقاً با شروع نمایندگی هاشمی پور در مسیر احیا قرار گرفت و هاشمی پور در چهار سال گذشته بدون آن که منتی بر دوش مردم بگذارد برای احیاء این عزت گام برداشته است و هر گامی را نیز حق مردم می‌داند که با این وجود سال‌ها و بلکه دهه‌ها زمان نیاز است که مردم این چهار شهرستان به آن چه که استحقاقش را دارند برسند.
 بهترین کمک به عزتمندی در کهگیلویه همراهی و حمایت از مسیر پرشتابی است که شروع شده است، هر چند در این مسیر موانع و سنگ اندازی همیشه بوده و خواهد بود ولی اگر کسی دغدغه کهگیلویه بزرگ و توسعه آن را دارد باید دوران نمایندگی هاشمی پور را به عنوان یک فرصت ارج بگذارد که یقیناً غیر از این یعنی بازگشت به رکود و درجا زدن شهرستان.
هاشمی پور نشان داده است هم انگیزه بالایی دارد و هم دلسوز است و همچون یک جوان پیگیر و خستگی ناپذیر در پی ممکن کردن ناممکن‌هاست.  
 --------------------------------------
سید مجتبی ربانی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راک
Iran, Islamic Republic of
راک زادگاه موحد حامی سردار سازندگیست
معلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم کهگیلویه بزرگ . نسل دهه ۶۰ و ۷۰ سوخت ک مسبب اصلیش اقای موحد بود ک نتونست کاری ایجاد کنه ک الان بچه های این دهه اینقد بیکار نبودن ، مردم هیچ وقت اشتباه قبل رو تکرار نکنید ب فک اینده بچه هاتون باشید .. اگه کسی ک داره این پیام رو میخونه خودش یا بچه هاش ک تو این دو دهه باشه و کار ندارن هیچ وقت ب موحد رای ندن
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سرافراز ، در قلبمونی
یاسر
Iran, Islamic Republic of
درسته کسی کار شخصی برام انجام نداد اما عدل خیلی بهتره میدونم داره تلاش میکنه از جاده اصفهان بگیر از پتروشیمی از بیمارستان چرام از خط لوله اب از سد کوثر از گاز کشی ب روستاهای چاروسا و اطراف بالغ بر ۱۵ هزار انشعاب گاز.. از کار کردن رو معدن فسفات چرام .. از پیگییری سد مارون ۲ .. اینا همش در شرایط تحریم و فروش نفت صفر و دولت چپ
جاورده
Iran, Islamic Republic of
بخدا من دور قبل ب موحد رای دادم اما این بار ب عدل رای میدم طرف ما همه ب عدل رای میدن . موحد ما رو فقط هنگام رای میخواست
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ب امید خدا با حاجی کهگیلویه بزرگ رو ب روزای عزتش بریگردونیم .
حامی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
قوربون حاجی برم مرد عملی سردار
سیروس
Iran, Islamic Republic of
رای من عدل هاشمی پور
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
قدر عدل رو بدونید بهتر از نماینده ما بود
سوق
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای ربانی ک حقایق را با زبانی ساده بیان نمودند
اندکی تعقل
Iran, Islamic Republic of
مخالف سردار بخونید: جاده اصفهان رو سال ۷۲ کلنگشو زد شخص موحد نماینده تو ۱۶ سال چکارش کرد .. اومد کلنگ پتروشیمی زد فقط تابلو زد.. اومد اب سد کارون و کوثر را داد ب بهبهان و گچساران .. سیمان دهدشت رو داد ب یاسوج .. دارید از دانشگاه حرف میزنید ک موحد ساختشه دانشگاهی ک مدرک بده و پشتتش کاری نباشه .. ی بار گذرت ب مزارع کشاورزی بهبهان و گچساران بیفته تمام دهدشتیا رو میبینی دارن کارگری میکنن .. تمام اب این حوزه رو داده ب بقیه شهرها .. اینو بدونید اگه 4۰ هزار نفر رای ب موحد بدن نمیتونه تو طول ۴ سال ۳۰۰ نفر بزاره سرکار ک اینم نمیتونه تو شرایط تحریم پس تصمیم بگیرید چون 3۹۷۰۰ نفر دیگه امید واهی دارن پس با اومدن شخص دیگه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد پس نگید هاشمی کار نکرد تمام این پروژها رو تو اوج تحریم روشون کار میکنه ... ۱۶ ساله رو نمیشه تو ۴ سال اونم تو تحریم حل کرد
ایل دشمن زیاری طائفه سلطان علی
Iran, Islamic Republic of
عزت کهگیلویه فقط موحد یکصدا متحد فقط موحد گول گذشته رانمیخوریم
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
تو از طرف خودت حرف بزن ن از طرف دشمن زیاری ما طرفدار عدلیم : دشمن زیاری رو.اگه سد رو میزاشت منطقه ما میزدن الان ما زندگی میکردیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1