کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد:

برنامه های فرهنگی کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

6 بهمن 1398 ساعت 19:55

کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان به ریاست شهردار یاسوج برگزار شد.


کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان به ریاست شهردار یاسوج برگزار شد.
نستهن مقدم در این نشست بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا نسل جدید با ارزش ها و خدمات انقلاب اسلامی آشنا شوند.
رئیس کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان بیان داشت: پیشرفت های چشمگیری در همه ابعاد به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است که استان کهگیلویه و بویراحمد از این لحاظ نمونه بسیار واضح و گویایی برای مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب است.
مقدم افزود: بواسطه انقلاب اسلامی امروز همه امور کشور در دست مردم است و همه مسئولین با رای و نظر مردم انتخاب می شوند که چنین چیزی پیش از انقلاب نبود و اکنون سرنوشت مردم در دست خودشان است.
وی تصریح کرد: باید در گام دوم انقلاب فضا برای مشارکت هر چه بیشتر مردم بسترسازی شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی تببین شود.
رئیس کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضاسازی صرفا نباید محدود به نصب بنر و پرچم باشد و کارهای فرهنگی نیز در این زمینه باید تقویت شود.
وی با انتقاد از عدم حضور اتاق اصناف در جلسه، تاکید کرد: اصناف و کسبه استان باید همچون سایر استان ها در فضاسازی های مناسبتی پیشگام باشند که این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر مشاهده می شود.
بر اساس این گزارش، در نشست کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه مبارک فجر استان مقرر شد نسبت به آذین بندی و نصب المان های متناسب در شهرها و روستاهای استان با هماهنگی فرمانداری ها و دفتر امورشهری اقدام شود.
همچنین برگزاری موسیقی ها و تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی و تولید محتوا در راستای ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نظرات کاربران


کد مطلب: 417040

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417040/برنامه-های-فرهنگی-کارگروه-مدیریت-شهری-فضاسازی-دهه-فجر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1