کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد:

مجریان باید در کمال آرامش و امنیت انتخابات را برگزار کنند / صحبت از بویراحمد بالا و پایین نادرست است / همه باید برای پیشرفت و آبادانی بویراحمد تلاش کنیم

6 بهمن 1398 ساعت 14:48

عبدالحمید پناهی، معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید در کمال آرامش و امنیت انتخابات را برگزار کنند.


عبدالحمید پناهی، معاون سیاسی فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید در کمال آرامش و امنیت انتخابات را برگزار کنند. منشور ما مر قانون است و قانون از هر شخص، گروه و جناحی برایمان مقدم‌تر است و هیچ‌گاه آخرت خودمان را برای دنیای کسی نخواهیم فروخت و با تمام و کمال از تک‌تک رأی مردم حفاظت و حراست خواهم کرد.
پناهی افزود: اجازه کوچک‌ترین خللی در آرای مردم نخواهیم داد تا میزان و معیار رأی مردم در بهارستان آرای تک‌تک مردم شهرستان بویراحمد باشد‌.
وی بیان داشت: اخیراً عادت‌های نادرست در شهرستان بویراحمد و دنا می‌بینیم، ما ایل بویراحمد هستیم و داریم این ایل را تکه‌تکه می‌کنیم، اگر به فکر سعادت و پیشرفت این شهرستان هستیم نباید حرف از بویراحمد بالا و پایین زد؛ همه‌ی ما لر و ایل بویراحمد هستیم. در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم همه باید برای توسعه و پیشرفت این شهرستان تلاش کنیم.
وی بابیان اینکه در مجلس قانون اکثریت مصوب می‌شود نه قانون یک شهرستان، گفت: متأسفانه هنوز انتخابات شروع نشده اما می‌بینیم که کاروان‌هایی گروه‌ به گروه حرکت می‌کنند و متینگ برگزار می‌شود، هیچ مدیری حق ندارد از امکانات و اموال دولتی استفاده کند و هیچ کارمندی حق ندارد در ساعت اداری تبلیغات کند و برای این تبلیغات جرم هم مشخص‌شده است.


کد مطلب: 417024

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417024/مجریان-باید-کمال-آرامش-امنیت-انتخابات-برگزار-کنند-صحبت-بویراحمد-بالا-پایین-نادرست-همه-پیشرفت-آبادانی-تلاش-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1