تاریخ انتشار
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۱۷۰۰۲
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هشدارهای قاطعانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره انتخابات + فیلم

۴
۰
هشدارهای قاطعانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره انتخابات + فیلم
کبنا ؛نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز (شنبه 5 بهمن ماه 98) در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد که به مانند چند ماه اخیر این جلسه نیز محلی برای اعلام هشدارهای انتخاباتی استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار بود.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه برنامه‌های دهه فجر امسال خلاقانه، نوآورانه، محتوایی با ساختار اجرا و مردمی باشد و کارگروه‌های ۲۲ گانه اولویت‌ها و محوریت را دستاوردهای انقلاب، نظام و خدمات دولت قرار دهند.
کلانتری به اهمیت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با ویژگی‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آغاز گام دوم انقلاب و همزمان شدن با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.
رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه، برنامه‌های مراسم ایام الله دهه فجر به گونه‌ای تبیین وتدوین شده باشند که نشاط آور، امید آفرین، وحدت بخش و مخاطبین اصلی آنها جوانان و نوجوانان باشند تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی تمام ظرفیت‌های خود را در این راستا بکار گیرند.
استاندار با بیان اینکه انتخابات مهمترین و اساسی‌ترین برنامه پیش روی در سال جاری است به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها و مؤسسات دولتی تاکید کرد که آمادگی کامل داشته باشند و تمام امکانات، تجهیزات و کارکنان خود را در صورت نیاز در اختیار مجموعه عوامل برگزار کننده انتخابات قرار دهند.
حسین کلانتری تصریح کرد: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات، نهادهای قانونی، مؤسسات دولتی و وابسته به شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی مکلفند در صورت درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و هیات‌های نظارت شورای نگهبان، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هرگونه غزل و نصب مدیران تا بعد از انتخابات ممنوع است، تاکید کرد: برای جلوگیری از کمترین شائبه و بی اعتمادی در اذهان مردم هرگونه عزل و نصب مسئولان و یا مدیران در استان ممنوع است.
به گزارش کبنا، سپس نوبت به هشدارهای انتخاباتی رسید و کلانتری در این خصوص چنین اظهار کرد: خوشبختانه همدلی و انسجام خوبی در بحث برگزاری انتخابات میان همه از جمله هیات‌های اجرایی و نظارت وجود دارد.
وی با بیان این که همه به دنبال برگزاری انتحابات سالم هستیم خطاب به برخی از مدیرانی که ممکن است در نشست‌های انتخاباتی شرکت کنند گفت: صادقانه بگویم دون شان مدیران است که در نشست‌های انتخاباتی شرکت کنند هر چند بعضی می‌گویند تخلف نیست اما هر چه باشد شرکت در چنین نشست‌هایی دون شان مدیر که هست.
   
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که نمی‌پذیریم مدیری در نشست‌های انتخاباتی شرکت کند، افزود: کاری نداریم که افراد در خانه خود چه کاری انجام می‌دهند اما در محیط اجتماعی و عمومی این حضور مدیران در نشست‌های انتخاباتی دون شان است.
وی به برخی از وعده و وعیدهایی که مدیران به زیر مجموعه خود برای حمایت از افراد خاص می‌دهند، اشاره و اظهار کرد: این اقدامات را به جد زیر نظر داریم و برخورد می‌کنیم.
استاندار به موضوعی اشاره کرد که اصلا قابل بخشش و مماشات نیست و گفت: اما اگر کسی بخواهد در انتخابات دست درازی کند کوچکترین اهمالی نخواهیم کرد و با آن مدیر برخورد قاطع خواهد شد.
کلانتری از مدیران خواست تا آویزان این ‌و آن در انتخابات نشوند و در ادامه گفت: اگر مدیری در انتخابات به نفع کاندیدایی اقدام کند و آن کاندیدا هم نماینده شود یک هفته بعد از انتخابات این مدیر را عزل خواهم کرد و از سوی دیگر اگر فردی در انتخابات قانون‌مدار عمل کند اجازه برخورد با چنین مدیری را نمی دهم مگر این که من در استان نباشم که با چنین مدیری برخورد شود.
حسین کلانتری به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به شتاب بخشی در جذب سریع اسناد یا اوراق تسویه خزانه موضوع بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ برای پرداخت بدهی پیمانکاران بدهکار به بانک‌های عامل، امور مالیاتی و امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شیوه نامه اجرایی بند «و» تبصره (۵) در رابطه با تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ظرف سه هفته دیگر مهلت دارند تا از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.
کلانتری یاداور شد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال در استان تهاتر انجام گرفته و به مرکز کشور اعلام شده است.
حسین کلانتری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی که دارای طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی اقتصادی و عمرانی در ایام الله دهه فجر هستند لیست طرح‌ها و پروژه‌های خود را طی مدت امروز و فراد به حوزه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری ارائه دهند.
استاندار به تلاش خوب مسئولین مربوطه در نظارت، کنترل و ساماندهی بازار اشاره کرد و گفت: نظارت و بازرسی از بازار در سطح استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با سپاه فتح استان، هلال احمر و اتاق بازرگانی برای کمک به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بشنو و باور نکن . همه شعاره .چرا مردم را سر کار میگذارید
Iran, Islamic Republic of
عکس های کاندیداها کاملا معلوم است که مدیران جنابعالی در بیشتر مراسمات هستند بخصوص در گچساران . ولی از استاندار کاری ساخته نیست .
دو نفر ماه گذشته از گچساران پست مدیرکلی گرفتند فکر می کنید
Iran, Islamic Republic of
/ رابه وهشت انداخته اند که اگر کار نکنید عواقب بدی دارد
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه هدف استاندار محترم برگزاری سالم انتخابات است شکی نیست اما بی اعتنایی مدیران نسبت به گفته مدیر ارشدشان تاسف آور است دیروز در لوداب مدیران و کارکنان اداره با تعطیلی اداره پابه پای زارع در خانه های مردم به گشت زنی پرداختند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1