تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۱۶۹۵۳
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

توصیه امام جمعه شهر یاسوج به کاندیداهای انتخابات مجلس

۰
توصیه امام جمعه شهر یاسوج به کاندیداهای انتخابات مجلس
کبنا ؛
(روز جمعه 4 بهمن ماه)؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج در مصلی امام خمینی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: آن حضرت مقام و جایگاه والایی دارند همسر ولایت، مادر امامت و دختر نبوت هستند.
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به سخنان رهبری در خطبه های هفته گذشته نمازجمعه تهران گفت: رهبری مطالب مهمی را بیان فرمودند از جمله این که در هفته‌های اخیر دو ایام‌الله داشتیم.
حسینی در ادامه گفت: بی‌شک موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد یوم‌الله بود و همچنین تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی که انقلاب و نظام را بیمه کرد.
حسینی به همسویی و همدستی اروپا و آمریکا در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این بیانگر خلف وعده و دروغگویی آن‌هاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها مخصوصا انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی از سوی استعار پیر انگلیس بوده‌ایم.
حسینی ابراز کرد: اروپا و امریکا خیانت های زیادی در حق ملت و کشور ایران کرده‌اند؛ رهبری معظم انقلاب هم بارهای بار به این موضوع اشاره کرده‌اند که نباید به این‌ها اعتماد کرد.
حسینی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها 4 هفته دیگر به برگزاری انتخابات وقت داریم و پیش‌بینی می‌شود که مردم استان همچون گذشته حضور پر شور در انتخابات داشته باشند.
حسینی به کاندیداهای انتخابات توصیه کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی و منصفانه و واقعی باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه های داوطلبان باید بدون تخریب دیگر نامزدها باشد و از تشنج آفرینی پرهیز کنند که به ضرر وحدت مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1