تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۶۹۴۵
آیت الله سبحانی:

مبلغان مذهبی تشیع را به زبان روز تبلیغ کنند

۰
مبلغان مذهبی تشیع را به زبان روز تبلیغ کنند
کبنا ؛حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید خطاب به مبلغان مذهبی گفت: اگر واقعا تبلیغ و تعلیم تشیع را به زبان روز و بدون تنش بیان کنید می تواند خیلی مهم و تاثیرگذار باشد.
استاد برجسته حوزه علمیه قم روز جمعه در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی امام زاده سید علی (ع) قم اظهار داشت: فضایل انبیا، اولیا و زهرا (س) را بیان کنید خودش نورانیت می آورد.
وی بیان داشت:  هر مجلسی که در آن نام و کلامی از زهرا و اهل بیت باشد برای قلوب یک نوع نورانیت به همراه دارد، در تبلیغ باید از کتاب و سنت رسول خدا و روایت ها استفاده کرد.
آیت الله سبحانی اضافه کرد: در عین حال کلمه های بزرگان نیز به کار گرفته شود، ولی مساله را بر آیه ها و روایت ها متمرکز کنید، که خیلی نورانیت می آورد.
این مرجع تقلید همچنین خاطر نشان کرد:  مساله تبلیغ غیر از مساله شعار است، یک مساله داریم به نام شعار در میدان، که مساله ای است که همه در آن شرکت می کنیم ولی در جلسه تعلیمی و تبلیغی می خواهیم مسلمانان را به اسلام و قرآن دعوت کنیم و روایت هایی که شیعه و سنی از حضرت زهرا نقل کردند باید مورد استناد قرار بگیرد. 
آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه حضرت زهرا با تثبیت تشیع خدمت بزرگی به اسلام کرد، یادآور شد: کسی حتی امیرالمومنین (ع) نیز موفق به انجام این خدمت نشد چون معذوراتی داشت.
در ایام شهادت حضرت زهرا یکهزار و ۱۰۰ تن از روحانیان حوزه های علمیه در طرح تبلیغی سوگواره یاس نبوی اوقاف و امور خیریه کشور حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1