تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۱۶۹۲۳

تکذیب دیدار انتخاباتی رئیس‌جمهور

۰
تکذیب دیدار انتخاباتی رئیس‌جمهور
کبنا ؛معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت: رئیس‌جمهور نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت.
 علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به انتشار شایعه‌ای مبنی بر «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد» نوشت:
«تنور انتخابات را از جای دیگر و به طریق دیگر باید گرم کرد؛ از توسل به فیک نیوز، آبی گرم‌ نخواهد شد. رئیس جمهوری نه امروز صبح و نه هیچ زمان دیگری، جلسه انتخاباتی نداشته و نخواهد داشت. گرچه روحانی وظیفه خود می‌داند که همه ارکان را برای خلق انتخاباتی رقابتی و پرشور متقاعد سازد.»
روز گذشته چند کانال تلگرامی در مطلبی با عنوان «جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان در کاخ سعدآباد!» مدعی شدند که جلسه انتخاباتی روحانی و اصلاح طلبان با هدف هماهنگی نحوه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه صبح در کاخ سعدآباد برگزار می شود و علاوه بر روحانی در این جلسه رئیس دولت اصلاحات،  جهانگیری، واعظی، ناطق نوری و سید حسن خمینی نیز حضور خواهند داشت و قرار است راهبرد انتخاباتی مشترک میان اصلاح طلبان و جریان اعتدال مورد بحث و تصمیم گیری قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1