کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری دوره تربیت فرزند دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد به همت سازمان سراج

2 بهمن 1398 ساعت 13:58

سازمان فضای مجازی سراج با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در استان دوره تربیت فرزند دیجیتال برگزار می‌کند.


سازمان فضای مجازی سراج با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در استان دوره تربیت فرزند دیجیتال برگزار می‌کند.
امروزه فضای مجازی با نفوذی که در جامعه پیدا کرده یک رقیب جدی برای والدین و مدارس در بحث تربیت فرزند تبدیل شده و آسیب ها و فرصت های این بستر نو ایجاب می کند که متولیان امور تربیتی اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و با شیوه های نوین ارتباط با کودک و نوجوان در فضای دیجیتال آشنا شوند.
بر همین اساس سازمان فضای مجازی سراج با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در استان دوره تربیت فرزند دیجتال برگزار می‌کند.
این دوره در 3 دوره یک روز در بازه های زمانی 10 بهمن، 24 بهمن و 8 اسفند ماه به میزبانی شهر یاسوج، تحت تدریس اساتید مجرب کشوری برگزار خواهد شد.


اساتید دوره ؛سلمان هاشمیان دکترای علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی، متخصص و پژوهشگر سواد رسانه دکتر ناصر نوشادی استادیار علوم تربیتی و دکتر خرامین دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی بالینی در حوزه های سواد رسانه ای، علوم تربیتی ، روانشناسی ، مشاوره کودک و نوجوان و تکنیک های ارتباط با فرزند به دو شیوه حضوری و غیرحضوری به تدریس خواهند پرداخت.
در پایان دوره علاوه بر اعطای مدرک مربیگری معتبر، سازمان فضای مجازی سراج از مربیان علاقه مند در حوزه تدریس سواد رسانه در کلاس های آموزشی-تربیتی خود که در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار برپا خواهند شد دعوت به عمل خواهد آورد.
این دوره تخصصی ویژه معلمان، مشاوران مدارس، روانشناسان، مربیان آموزشی و طلاب می باشد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09338453182 ارتباط حاصل نمایند. 
لازم به ذکر است به دلیل اینکه دانش پژوهان حداکثر استفاده عملی را از دوره ببرند ظرفیت پذیرش به صورت محدود و مهلت ثبت نام  فقط تا 5 بهمن ماه  است.

  


کد مطلب: 416876

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416876/برگزاری-دوره-تربیت-فرزند-دیجیتال-کهگیلویه-بویراحمد-همت-سازمان-سراج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1