تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۱۶۸۵۴
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد:

همایش منطقه‌ای یاری‌گران اجتماعی در یاسوج برگزار می‌شود

۰
همایش منطقه‌ای یاری‌گران اجتماعی در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش منطقه‌ای یاری‌گران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری در یاسوج برگزار می‌شود.
سید ناصر رضایی ظهر روز (سه شنبه 1 بهمن ماه 98) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش یاری‌گران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری منطقه دو کشور در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: این همایش  منطقه‌ای به مدت دو روز در روزهای 14 و 15 اسفندماه امسال با حضور شش استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، اصفهان، چهار محال و بختیاری و هرمزگان در گچساران برگزار می‌شود.
رضایی از  برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی، پنل‌های آموزشی و برنامه‌های هنری بومی و محلی در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: رونمایی از نخستین نرم‌افزار ویژه مواد مخدر، کتاب نوشته‌ها و نقاشی‌هایی در مورد مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و نامگذاری خیایان، فلکه و یا میدانی به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» از دیگر برنامه‌ها در این همایش است.
وی خواستار تلاش برای برگزاری موثر، با کیفیت و دارای خروجی مناسب شد و تصریح کرد: در این همایش ذی‌نفوذان روستائیان و عشایر، دهیاران، شورهای روستایی و عشایر و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی حضور دارند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این همایش 2 روزه استانداری، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، جمعیت هلال احمر، بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی و رسانه‌های مختلف مشارکت و همکاری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1