کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تعیین تکلیف شود

2 بهمن 1398 ساعت 0:59

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلات موجود این ورزشگاه تدبیری کند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: وزارت ورزش و جوانان برای رفع مشکلات موجود این ورزشگاه تدبیری کند.
حسین کلانتری عصر روز (سه شنبه 1 بهمن 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج، اظهار داشت: حل مشکلات و نواقص این استادیوم با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امکان پذیر است.
وی به مشکلاتی در حوزه ورزش استان از جمله اختصاص به موقع اعتبار برای دریافت سند تفکیکی برای اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: می‌طلبد با تخصیص اعتبارات قبل از پایان سال مالی جاری در حل مشکلات ثبت اسناد و املاک ورزش کهگیلویه وبویراحمد ما را یاری کنید.
کلانتری افزود: بدهی آبانمان انشعابات آب و فاضلاب، برق، گاز در زمان فعالیت پروژه توسط پیمانکاران، اصلاح چمن و پیست تارتان از عمده مشکلات این استادیوم بوده و انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در این خصوص نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تکمیل زیر ساخت‌ها و پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان است.
کلانتری با اشاره به دیدار خود با معاونان وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد:بدون شک برای رشد هیئت‌های استانی، استعداد یابی، آموزش، توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی نیازمند تامین اعتبار و نگاه ویژه دولت و بویژه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه استان و اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به المپیک 2020 توکیو، ابراز کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان موفق به کسب رتبه برتر در المپیاد استعداد یابی برتر کشور شد.
کلانتری کسب عنوان‌ها و سکوهای قهرمانی توسط ملی پوشان و قهرمان استان در میادین را برگ زرین ورزش استان دانست و افزود: انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان وملی پوشان استان اعتبار لازم را تخصیص دهد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ترابری و نقلیه ورزش و جوانان استان را یکی از مشکلات مهم پیش رو این اداره کل برشمرد و گفت: رفع این مشکل با تخصیص اعتبار و مجوز خرید وسایل نقلیه برطرف می‌شود.
کلانتری با اشاره به وجود استعداد و ظرفیت ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی از حمایت‌های سطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تخصیص اعتبارات لازم برای احداث دو باب سالن در بخش محروم زیلایی در شهرستان بویراحمد قابل تقدیر بوده و انتظار می‌رود در جذب نیروهای متخصص در سهمیه‌های استخدامی نگاه ویژه به این استان داشته باشند.


کد مطلب: 416851

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416851/ورزشگاه-15-هزار-نفری-یاسوج-تعیین-تکلیف-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1