تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۱۶۸۴۷
کبنا خبر می دهد:

اطلاعیه شماره یک هیات بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد

۰
اطلاعیه شماره یک هیات بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد
کبنا ؛
به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به اطلاع کلیه داوطلبین نمایندگی در حوزه انتخابیه می رساند مطابق رسیدگی صورت گرفته از سوی هیئت اجرایی و هیئت نظارت استان در خصوص صلاحیت کاندیدای انتخابات
با توجه به آلبوم انتخابات، نتیجه قطعی اسامی کاندیدای مورد تایید جهت شرکت در رقابت انتخابات روز بیست و دوم بهمن ماه منتشر می گردد. از سویی متاسفانه در روزهای اخیر کاندیدایی که تایید صلاحیت شده اند نسبت به شروع نمودن تبلیغات در قالب همایش های انتخاباتی، نشست های صنفی و راه اندازی کاروان های تبلیغاتی اقدام نموده اند که این موضوع به استناد ماده ۵۶ و ۵۷ قانون انتخابات ممنوع و تخلف می باشد.
در همین اقدامات خلاف قانون؛ مشاهده می گردد بعضی افراد با اظهارات خلاف واقع و غیرقانونی مواردی را علیه هیات اجرایی و مجریان انتخابات در فضای عمومی و رسانه ها  و متاسفانه در مجالس تبلیغاتی کاندیدا مطرح می نمایند.
نظر به اینکه هیئت اجرایی انتخابات دغدغه برگزاری انتخابات سالم را دارد، لذا هرگونه استفاده از تریبون های کاندیدا توسط اشخاص، ضمن پیگیری از مراجع قضایی حسب دستور رئیس کل محترم دادگستری مبنی بر رسیدگی به این تخلفات خارج از نوبت برای اشخاص، بدلیل استفاده از تریبون کاندیدا برای کاندیدای انتخابات هم تخلف محسوب می گردد. کاندیدای انتخاباتی موظفند تا زمان شروع رسمی انتخابات و تبلیغات مطابق آلبوم و برنامه زمانبندی از برگزاری هرگونه همایش انتخاباتی جداً خودداری نمایند.
در پایان به استناد ماده ۶۴ قانون انتخابات به کلیه مطبوعات و نشریات توصیه میگردد هیچ مطلبی علیه نامزدهای انتخاباتی درج ننمایند و به مجریان انتخابات با ارائه آمار مستند مطابق نظر اعلامی مراجع رسمی بدون هرگونه حاشیه و جانبداری کمک نمایند.
هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1