کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برانکو:

امنیت ایران؟ حضور چهار ساله‌ام بهترین پاسخ است

1 بهمن 1398 ساعت 16:05

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره امنیت ایران گفت: من بیش از چهار سال در ایران بودم و مشکلی نداشتم و همین حضور چهار ساله بهترین پاسخ برای امنیت ایران است.


سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره امنیت ایران گفت: من بیش از چهار سال در ایران بودم و مشکلی نداشتم و همین حضور چهار ساله بهترین پاسخ برای امنیت ایران است.
«برانکو ایوانکوویچ» روز سه‌شنبه اظهار داشت: من عمان را به دلیل برنامه‌های خوب و پروژه‌های منظمی که برای آینده دارد، انتخاب کردم.
وی افزود: مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال عمان داشتم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرم.
برانکو درباره اینکه فکر می‌کند در عمان موفق شود یا خیر تصریح کرد: من نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا موفق شوم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. همیشه به دنبال این بودم بهترین عملکرد را داشته باشم.
وی درباره سلب امتیاز میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اطلاعی ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم با این حال امیدوارم مشکل حل شود.
سرمربی اسبق پرسپولیس درباره ابهاماتی که در خصوص امنیت ایران مطرح شده است، تاکید کرد: من بیش از چهار سال در ایران بودم و مشکلی نداشتم و همین حضور طولانی بهترین پاسخ برای رفع ابهامات در خصوص امنیت ایران است.
برانکو تاکید کرد: هواداران فوتبال ایران بسیار پرشور هستند و همواره در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضوری حداکثری داشتند.
وی در پایان درباره علت عدم حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: به این سوال من نباید پاسخ دهم، از فدراسیون فوتبال بپرسید چرا این اتفاق رخ نداد.


کد مطلب: 416842

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416842/امنیت-ایران-حضور-چهار-ساله-ام-بهترین-پاسخ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1