کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجید احمدی مدیرکل امور امنیتی استانداری در نشست با اصحاب رسانه:

به جد افرادی که انتخابات را از مسیر سالم خود خارج کنند مورد پیگیرد قرار خواهیم داد

1 بهمن 1398 ساعت 12:59

مدیرکل امور امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به جد هم افراد و کاندیداهایی که مخل برگزاری انتخابات سالم هستند و هم رسانه هایی که گاها اخبار کذب انتشار می دهند و باعث می شوند انتخابات از مسیر سالم خود خارج کنند را مورد پیگیرد قرار خواهیم داد.


صبح امروز سه شنبه 1 بهمن ماه، نشست مسئولان استانداری با حضور احدجمالی معاون سیاسی و امنیتی، با اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مجید احمدی مدیرکل امور امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: در بحث مسائل امنیتی  قلم شما، رفتار شما به عنوان اصحاب رسانه می تواند یاری کننده برای ما باشد، اگر غیر از واقعیت منعکس شود حتما مشکل امنیتی برای ما ایجاد خواهد کرد.
احمدی ابراز کرد: در رابطه با انتشار اخبار کاندیداها و همراهی با ستادهای انتخابات؛ اگر در جهت مشارکت بیشتر مردم باشد مطمئنا در حل معضلات امنیتی و سیاسی یاری کننده خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: به جد هم افراد و کاندیداهایی که مخل برگزاری انتخابات سالم هستند و هم رسانه هایی که گاها اخبار کذب انتشار می دهند و باعث می شوند انتخابات از مسیر سالم خود خارج کنند را  مورد پیگیرد قرار خواهیم داد.
محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چندماه اخیر گفت: تاکنون که آقای کلانتری به عنوان استاندار خدمت کرده اند سعی کرده اند کارهای عاری از عدالت و انصاف را مورد مبارزه قرار داده اند و سعی کرده اند عدالت عمومی را در میان همه جریان ها ایجاد و تعادل را رعایت کنند.
مومن نسب ابراز کرد: همه ما گرایش های سیاسی داریم اما آنچه مهم است انصاف، دینداری، عدالت، مردانگی است؛ ما باید این نقطه نظرات را حمایت کنیم.
مومن نسب افزود: اینکه مسئولان می خواهند عدالت را در عرصه رعایت کنند باید یاری کننده باشیم. شایسته نیست استانداری که تمام وقت و زندگی اش را صرف توسعه استان می کند مورد حمله ناصواب قرار دهیم.
وی در انتها گفت: قطعا دوستان این اجازه را به ما می دهید که اگر تخلفی صورت گرفت با این تخلف برخورد لازم صورت بگیرد.



 


کد مطلب: 416840

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416840/جد-افرادی-انتخابات-مسیر-سالم-خود-خارج-کنند-مورد-پیگیرد-قرار-خواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1