کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

خطر در کمین جان مردم / شناسایی ۹ مرکز عرضه سوخت «ال‌پی‌جی» خودرو در یاسوج

1 بهمن 1398 ساعت 10:27

 رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج گفت: طی بررسی های صورت گرفته ۹مرکز عرضه و تزریق سوخت LPG برای خودروها در شهر یاسوج و حومه شناسایی شده است.


نبود شغل کافی و اشباه برخی شغل‌ها سبب شد تا افراد به شغل‌های کاذب رو بیاورند. یکی از شغل‌های که در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رو به رشد است، مرکز عرضه سوخت «ال پی جی» می‌باشد که هر لحظه احتمال ایجاد حادثه ناگواری در این مراکز وجود دارد.
شناسایی ۹ مرکز عرضه سوخت «ال‌پی‌جی» خودرو در یاسوج
محمد رستمی رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج در این باره به ایسنا گفت: طی بررسی های صورت گرفته ۹مرکز عرضه و تزریق سوخت LPG برای خودروها در شهر یاسوج و حومه شناسایی شده است.
«رستمی» افزود: ۶ مرکز از این تعداد در سطح شهر و سه مرکز نیز در حومه شهر یاسوج قرار دارند.
وی اظهارکرد: بیشتر این مراکز در مناطق مسکونی و بعضا در کنار مراکز آموزشی هستند که فعالیت غیراستاندارد دارند، این وضعیت نگران کننده است و در صورت وقوع حادثه ای، تلفات زیادی خواهیم داشت.
رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج با بیان اینکه یکی از این مراکز در منطقه شهرک امام حسین یاسوج پس از یک انفجار تعطیل و جمع اوری شد، خاطرنشان کرد: همچنین چند روز پیش در مرکز دیگری در منطقه "بلهزار" انفجاری رخ داد که سه مصدوم داشت و پس از چند روز یک نفر آنها فوت کرد.
رستمی تصریح کرد: باید از سوی دستگاه‌های مربوطه تا حادثه دلخراش تری رخ نداده برای این مراکز که هر لحظه امکان انفجار و حادثه ای وجود دارد|، فکری کنند و چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: اگر مراکز عرضه‌کننده  LPG را به حال خود رها کنیم به دلیل آنکه جزو مشاغل کاذب به شمار می‌روند تعداد آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و کار و فعالیت غیر استاندارد آنها منجر به حوادث ناگواری خواهد شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج بیان کرد: از دستگاههای همچون فرمانداری، دستگاه قضایی، انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، پخش فرآورده های نفتی، مرکز بهداشت، استاندارد و تعزیرات حکومتی انتظار همکاری و راه اندازی گشت مشترکی برای بررسی و نظارت بیشتر بر این مراکز هستیم.
رستمی اظهار کرد: در صورتی که این مراکز می خواهند به کار خود ادامه دهند و فعالیت داشته باشند باید در بیرون از شهر با نظارت های لازم و فعالیت استاندارد ادامه فعالیت دهند، در غیر این صورت به علت مزاحمت و خطرات احتمالی باید جمع آوری شوند.


کد مطلب: 416835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416835/خطر-کمین-جان-مردم-شناسایی-۹-مرکز-عرضه-سوخت-ال-پی-جی-خودرو-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1