تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۱۶۸۳۵
کبنا گزارش می‌دهد

خطر در کمین جان مردم / شناسایی ۹ مرکز عرضه سوخت «ال‌پی‌جی» خودرو در یاسوج

۰
خطر در کمین جان مردم / شناسایی ۹ مرکز عرضه سوخت «ال‌پی‌جی» خودرو در یاسوج
کبنا ؛نبود شغل کافی و اشباه برخی شغل‌ها سبب شد تا افراد به شغل‌های کاذب رو بیاورند. یکی از شغل‌های که در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رو به رشد است، مرکز عرضه سوخت «ال پی جی» می‌باشد که هر لحظه احتمال ایجاد حادثه ناگواری در این مراکز وجود دارد.
شناسایی ۹ مرکز عرضه سوخت «ال‌پی‌جی» خودرو در یاسوج
محمد رستمی رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج در این باره به ایسنا گفت: طی بررسی های صورت گرفته ۹مرکز عرضه و تزریق سوخت LPG برای خودروها در شهر یاسوج و حومه شناسایی شده است.
«رستمی» افزود: ۶ مرکز از این تعداد در سطح شهر و سه مرکز نیز در حومه شهر یاسوج قرار دارند.
وی اظهارکرد: بیشتر این مراکز در مناطق مسکونی و بعضا در کنار مراکز آموزشی هستند که فعالیت غیراستاندارد دارند، این وضعیت نگران کننده است و در صورت وقوع حادثه ای، تلفات زیادی خواهیم داشت.
رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج با بیان اینکه یکی از این مراکز در منطقه شهرک امام حسین یاسوج پس از یک انفجار تعطیل و جمع اوری شد، خاطرنشان کرد: همچنین چند روز پیش در مرکز دیگری در منطقه "بلهزار" انفجاری رخ داد که سه مصدوم داشت و پس از چند روز یک نفر آنها فوت کرد.
رستمی تصریح کرد: باید از سوی دستگاه‌های مربوطه تا حادثه دلخراش تری رخ نداده برای این مراکز که هر لحظه امکان انفجار و حادثه ای وجود دارد|، فکری کنند و چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: اگر مراکز عرضه‌کننده  LPG را به حال خود رها کنیم به دلیل آنکه جزو مشاغل کاذب به شمار می‌روند تعداد آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و کار و فعالیت غیر استاندارد آنها منجر به حوادث ناگواری خواهد شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج بیان کرد: از دستگاههای همچون فرمانداری، دستگاه قضایی، انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، پخش فرآورده های نفتی، مرکز بهداشت، استاندارد و تعزیرات حکومتی انتظار همکاری و راه اندازی گشت مشترکی برای بررسی و نظارت بیشتر بر این مراکز هستیم.
رستمی اظهار کرد: در صورتی که این مراکز می خواهند به کار خود ادامه دهند و فعالیت داشته باشند باید در بیرون از شهر با نظارت های لازم و فعالیت استاندارد ادامه فعالیت دهند، در غیر این صورت به علت مزاحمت و خطرات احتمالی باید جمع آوری شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1