تاریخ انتشار
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۸
کبنا گزارش می‌دهد

بررسی یک ابهام در اداره‌کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد / هاشمی‌: هیچ نیرویی من نگرفته‌ام، هیچ کار غیرقانونی در اداره محیط زیست انجام نگرفته است

۱۵
۰
بررسی یک ابهام در اداره‌کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد / هاشمی‌: هیچ نیرویی من نگرفته‌ام، هیچ کار غیرقانونی در اداره محیط زیست انجام نگرفته است
کبنا ؛بر اساس اطلاعات رسیده به دفتر پایگاه خبری کبنا نیوز، گفته می‌شود که در اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد چند نفر نیرو بدون ضابطه به کار گرفته شده است که کبنا نیوز برای صحت و سقم این خبر با سید اسداله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تماس برقرار کرد و توضیحاتی را داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

سید اسداله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد
، (دوشنبه 30 دی 98) در گفت‌وگو با کبنا نیوز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «گفته می‌شود 9 نفر بدون آزمون در قالب شرکتی و قراردادی در اداره کل محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد استخدام‌شده‌اند»، اظهار داشت: «کی گفته؟ کی گفته! کجا من 9 نفر را استخدام کرده‌ام؟! من 3 ماه هست که آمده‌ام.
کبنا، یعنی در این چند ماه اخیر که شما مدیرکل شده‌اید این 9 نفر استخدام نشده‌اند؟
هاشمی گفت: شاید در سیستم بوده! ما نیروی شرکتی داریم، نیروی قراردادی داریم، از سنوات قبل این‌ها سرکار بوده‌اند. نیروی شرکتی که آزمون نمی‌خواهد و ما بدون آزمون هیچ نیرویی جذب نمی‌کنیم. 8 نیروی محیط‌بان با آگهی استخدام که آزمون توسط سازمان سنجش صورت گرفت استخدام‌شده‌اند؛ کار قانونی‌اش صورت گرفت؛ در برنامه‌وبودجه ثبت‌شده است؛ و از یک ماه آینده کارشان را شروع می‌کنند؛ و هنوز کارشان صورت نگرفته است؛ همه‌چیز مرتب و منظم و طبق قانون صورت می‌گیرد.
کبنا، علاوه بر 8 نفری که با آزمون استخدام‌شده‌اند، 9 نفر دیگر بدون آزمون، پارتی‌بازی، خاله خرزویی و با واسطه استخدام‌شده‌اند، لطفاً توضیح دهید.
هاشمی گفت: اسامی این نیروها را نام ببرید.
کبنا، آقایان «ه.خ، م.ص، م.ب، الف، ص، میم، ش، ح.ب، م.ب، ح.د».
هاشمی در پاسخ گفت: آقایان «م. ب و الف» نیروهای کار معینی هستند و روال قانونی طی شده؛ و مستندات قانونی دارند؛ و هیچ کار غیرقانونی در این مجموعه صورت نگرفته است؛ بنده هم 3 ماهه خدمتتان آمده‌ام؛ یک نیرویی هم بنده نیاورده‌ام و نیروهایی که نام‌برده‌اید نیروهای خدماتی هستند که بر طبق قانون از سنوات قبل در دستگاه‌ها فعالیت داشتند و هیچ نیروی جدیدی در زمان بنده به این دستگاه وارد نشده است. تمامی دستگاه‌ها کارهای خدماتی ازجمله آبدارخانه، نظافت، سرویس و نگهبان طبق قانون کارهای خدماتی هست و آن‌هم در یک‌روند قانونی در سامانه بارگذاری می‌شود و هرساله شرکتی برنده این مزایده می‌شود. این نیروهایی که نام‌برده‌اید از گذشته در این مجموعه فعالیت می‌کردند یعنی از سنوات قبل از سال 94 اداره محیط‌زیست یک تعداد نیروی خدماتی داشت.
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/10/8/9174967_597.jpg
کبنا، این شرکت که این نیروها را جذب کرده تا چه تاریخی با اداره کل محیط‌زیست قرارداد دارد؟
هاشمی گفت: سال‌به‌سال این شرکت در سامانه ستاد ثبت‌نام می‌کنند؛ و همه طبق قانون هست و طبق موافقت‌نامه‌ای که با برنامه‌وبودجه از مجرای قانونی طی می‌شود و بودجه‌اش طی می‌شود و هیچ تعهد مازاد بر موافقت‌نامه نداریم.
کبنا، در آزمون اخیر که توسط سازمان سنجش برگزار شد آیا این 9 نفر در آزمون قبول‌شده‌اند؟
هاشمی گفت: نه؛ هیچ‌کدام از این اسامی که خواندید در این آزمون قبول نشدند.
وی تأکید کرد: سابقه شرکت خدماتی در اداره محیط‌زیست استان در سال 92 در چارچوب کاملاً قانونی موافقت‌نامه‌ای که اجرا می‌شود و پولی که برنامه‌وبودجه معین می‌کند.
کبنا نیوز آمادگی دارد در راستای مطالبه گری و مبارزه با هر گونه تخلف اداری، مطالب شهروندان را از طریق مسئولان با جدیت پیگیری نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناله
Iran, Islamic Republic of
کبنا ممنونم.سراغ شهرداری یاسوج.و علوم پزشکی هم برو
محیط‌بلن
Iran, Islamic Republic of
یه نکته:
درسته که مدیران میگویند نیروهای شرکتی، متعلق به شرکت هستند و ارتباطی به اداره ندارند، ولی در واقع (شک نکنید)، این نیروها از طرف اداره به شرکت دیکته می‌شوند و شرکت اختیاری برای گزینش نیروها ندارد، و هیچ‌وقت این نیروها از اداره نخواهند رفت و فقط خود شرکت هرسال عوض می‌شود. و در نهایت هم اکثر این نیروها جذب اداره خواهند شد به صورت قراردادی و در آخر رسمی.
شک نکن. البته این روال کاملا غیرقانونی، در اکثر ادارات وجود دارد.
کاظمی.
Iran, Islamic Republic of
سردبیر محترم
مراجعه بفرمایین تا بنده تخلف بی قید و شرط، ت///استان رو مبنی بر استخدام های فله ای و بدون. رعایت ضوابط سازمانی بر اتون با ذکر جزئیات توضیح بدم. تلفن تماس //
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
کبنا درست صحبت کن خاله خرزویی یعنی چه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت میر کل محترم
ع/د چه جوری استخدام شده؟
با سفارش حاج زارج
محیط بان 2
Iran, Islamic Republic of
مگر نه وقتی همکارمان اقای بامشاد با استخدام غیر قانونی این دونفر مخالفت کرد /ایشان را به انواع و اقسام تهمت ها و افترا نسبت دادید
مگر نه با اعتراض آقای بامشاد( این همکار عزیزمان )در زمان مدیر قبلی (]قای جعفری نزاد) پرونده استخدام همین دونفر راکد و مسکوت مانده بود و مدیر قبلی از استخدام این دونفر منصرف شده بودند و در زمان حضور شما در سرپرستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و با سفارش /ی سابق استان در ماه های آبان استخدام شده اند و الان حقوق میگیرند .
کارمندبرنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای هاشمی چراواقعیت انکارمیکنی/قبل ازرفتن به ایلام 6نفربه سفارش آقای / ازبچه های باشت وگچساران هم قرادادی وهم شرکتی/اگرواقعیت . شماره تماس میدم خدمت مدیرروزنامه کبنانام همه نیروهارابه ریزوتاریخ بکارگیری ونحوه بکارگیری رافاش میکنم //
کارمند پیمانی
Iran, Islamic Republic of

امسال سه نفر به نیروهای شرکتی اضافه شده اند که هر سه نفر به زور // استان به شرکت پیمانکاری محیط زیست تحمیل شده اند . و درقبال این کار آقای/ محیط زیست استان امتیازاتی از این سازمان دریافت کرده است .
سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان کارمند یکی از ادارات اینو به واقع میگم نیروهای شرکتی واقعا زحمت میکشن کارشون هم خدماتی هست خدا میدونه نیمی از بار و کار ادارات به دوش دارن از نظافت ابدارچی نگهبانی و.....
همش برا یه تکه نون برا خانواده
اخراجی بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
چرافقط مااخراج شدیم؟چرا نورچشمی های خودرااخراج نکرد؟مگرچندنفردراین4سال بدون ازضابطه امدن دانشگاه وچون به نوعی ازنزدیکانش...رِیس محترم بازرسی استان به شهرداری های استان ورودکنید...فق ط شهرداری لوداب که خیلی کوچک هست هرنفرازاعضای شوراوشهرایکی ازبستگان راآوردسرکارواعتراض مردم به جایی نرسید..
کارمندان مدیریت و برنامه ریری
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا نیوز
لطفا کامنت کارمند سازمان بذنامه و بودجه را پیگیری کن . حقیقت را در روز روشن کتمان کرده است .در ابان ماه امسال ۲ نفر تحت عنوان کار معین استخدام کرده است .و الان به انان حقوق پرداخت کرده است ...این دونفر با پارتی بازی شروع به کار کرده اند .
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی؟ / امیدوارم هیچ وقت سرپرستی شما با مدیرکلی معلوم شد همه چیزهای که میگن درست بود. خودت می دونی چی می گم
Iran, Islamic Republic of
جون خوش اگر یکی ازاین نیرول سفارش کبنا بود همینطوری سوال جوار ایکرد
کارمند پیمانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا کامنتهای خوانندگان را دستکاری و ویرایش می کنید. امانتدار خوبی نیستی و یک طرفه عمل میکنی .
/ .و حق هزاران جویای کار را ضایع کرده است .
سری بعد از شما بدلیل دستکاری در نظرات خوانندگان به دادگاه مطبوعات شکایت میکنم
پس لطف کن تمام کامنتهای قبلی را بدون ویرایش جایگزین کن وگرنه ....
دنا سربلند
Iran, Islamic Republic of
کاش میگفتین مصطفی /چطور و با سفارش چه کسی استخدام شده....متاسفم برا مدیرکلی که اینگونه و
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1