تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۰
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش تجلیل از 16 نخبه شاهد و ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
همایش تجلیل از 16 نخبه شاهد و ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر مدیران استانی و خانواده شهدا از ۱۶ نخبه شاهد و ایثارگر تجلیل شد.
سید منصور موسوی با اشاره به حمایت از ۱۲۰ نخبه شاهد و ایثارگر در استان گفت: تعدادی از این افراد دارای آثار علمی و مقالات پژوهشی و تالیفات در سطح ملی و بین‌المللی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای حمایت بیشتر از نخبگان شاهد و ایثارگر استان تفاهم‌نامه بین بنیاد شهید و بنیاد نخبگان منعقد شده است.


علم و قلم برخی‌ها در اختیار بیگانه است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در این همایش، گفت: همه نخبگان علمی به ویژه نخبگان شاهد و ایثارگر مایه افتخار و مباهات هستند و عزت و افتخار و شکوه ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و روز به روز هم به این شکوه و عظمت اضافه می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیریت صحیح نظام و انقلاب در ابعاد مختلف احتیاج به تلاش دانشمندان و نخبگان علمی دارد و هر کشوری که علم و دانش رشد کرده قدرتمند بوده و عکس این قضیه هم صادق است.
وی با بیان اینکه هر کشوری به علم کم‌توجهی کرده ضعیف و ناتوان و زیربار استکبار و ظلم بوده است، گفت: هر کشوری به علم دست یافته توانا شده است.



حسینی به نمونه بارز علم و دانش اشاره کرد و گفت: در همین چند روز اخیر یک جنگ تمام عیار در نهایت تکنولوژی با قدرتمندترین کشور جهان داشتیم اگر به تکنولوژی پیشرفته نظامی،الکترونیکی و موشکی دست نیافته بودیم پیروز جنگ نمی‌شدیم.
امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: دشمنان تلاش دارند ملت ایران را تحقیر علمی کنند و مانع پیشرفت علمی شوند هدف آنها رفتن ایران زیر بار سلطه بیگانگان استعمار و استکبار جهانی است اگر می‌خواهیم به عزت و شرافت دست‌ یابیم و از آنها حراست کنیم راهی جز پیشرفت علمی نداریم
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: بالاترین قدرت و زیربنایی ترین نوع پیشرفت در زمینه علم و دانش است و اگر تکنولوژی و صنعت پیشرفته موشکی نداشتیم باید قراردادهای ننگینی مثل ترکمنچای و گلستان می‌بستیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید دین اسلام بر تحصیل علم و دانش برای توسعه و پیشرفت گفت: برخی‌ها می‌خواهند کشور را زیربار سلطه علمی دیگر کشورها قرار دهند علم، قلم و بیان برخی از نخبگان و اندیشمندن در اختیار دشمنان و نظام سلطه است که مایه ننگ است.
وی تصریح کرد: علم و دانش نخبگان شاهد و ایثارگر کشور در اختیار اسلام، کشور و امت اسلام است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علم و دانش و تکنولوژی باید به بشر خدمت کند نه اینکه باعث خیانت و ضرر و زیان شود، افزود: در کنار رشد علمی باید رشد اخلاقی مدنظر باشد تا مایه پیشرفت و تعالی بشر شود در اینصورت علم مایه آرامش بوده و باعث اضطرار نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علم و دانشی که بدون اخلاق باشد باعث توسعه فساد و فحشا و تباهی می‌شود.



تصویب آیین‌نامه حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر در هیات دولت
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید کشور گفت: آیین‌نامه حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر تصویب شده است.
عادل مهری در این مراسم گفت: آیین‌نامه حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر در هیات دولت تصویب و به زودی ابلاغ می‌شود.
مدیرکل دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید کشور با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید حل مشکلات ایثارگران است، بیان کرد: در بنیاد شهید از نخبگان علمی به عنوان اتاق فکر نام برده می‌شود.



وی بیان کرد: بنیاد شهید علی‌رغم همه مشکلات توانسته به جایگاه خوبی برسد حتی فعالیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر بین‌المللی شده است.
گفتنی است؛ مجموعه دانش پژوهان تشکل‌های شاهد و ایثارگر موفق به جذب حدود ۸ هزار و ۷۱۲ نفر از عزیزان شاهد و ایثارگران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نخبه شناس
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا کسی کاری با نخبه ها نداره ،اگه خواستید بیاید تا اسم ده تاشون بهتون بگم که هیچگونه شغل دولتی ندارن، من ای گپل نی، نخبه ها فقط برای عکس گرفتنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1