تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۷۹۸
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

در نظارت‌ها تلاش کنیم که انسان‌ها آسیب نبینند

۰
در نظارت‌ها تلاش کنیم که انسان‌ها آسیب نبینند
کبنا ؛نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنگام بازرسی‌ها و نظارت تلاش کنید که انسان‌ها آسیب نبینند، چرا که تمام امکانات و ابزارها برای این است که انسان آسیب نبیند، بلکه رشد و تعالی داشته باشد.
به گزارش کبنا،حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد که روز یکشنبه 28 دی ماه 98 با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد در سخنانی با اشاره به این نکته که، امروز یک نظام جمهوری اسلامی ایران داریم که رنج‌های بی شماری برای آن کشیده شده تا به این هدف رسیده است و شکوه و عظمت آن را همه مشاهده می‌نمایند، اظهار کرد: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ای رسیده که یکی از پایه‌های آن عدالت است. اندیشه و آرمانهای آن بسیار بلند است و ما به آینده جهان می‌اندیشیم.
وی افزود: این انقلاب ثمره‌ی خون شهداست که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس بخاطر آن رنج‌ها برده‌اند.



نماینده‌ی مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که، به برکت خون این شهیدان، برکت بزرگی در جهان، برای اسلام ایجاد شد، تصریح کرد: این خون‌ها بستر بسیار خوبی ایجاد کرد که هیچ کاری ثمره این خونها را، نداشته است و عظمت بزرگی خلق کردند. این بستر برای تلاش  و زحمت فراهم است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اظهار این که، هرجایی که به نظام آسیب وارد کند باید جلویش را بگیریم، به همکاری همه سازمان‌ها با ادارهه کل بازرسی استان تأکید کرد و افزود: همه دستگاهها با بازرسی استان و کشور همکاری بکنند. اگر دلسوز مردم و نظام و کشور هستیم باید یک مدیریت صحیح داشته باشیم و بازرسی باید به گونه‌ای باشد که آبروی افراد حفظ شود. و تلاش کنیم که انسان‌ها آسیب نبینند. چرا که همه چیز ما برای این است که انسان‌ها آسیب نبینند بلکه به رشد و تعالی برسند. وقتی مسئولیت پذیرفتیم باید کارمان را خوب انجام دهیم.
امام جمعه یاسوج در پایان گفت: امروزه نظام استکبار تلاش می‌کند نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد جلوه دهد و باید تلاش کنیم که در باب رضایت مردم و نظام گام برداریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1