تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۱۶۷۷۹
رپورتاژ آگهی؛

از بازار مرجان تا شهر کاریز در سفر به کیش

۰
از بازار مرجان تا شهر کاریز در سفر به کیش
کبنا ؛
تور کیش دارای یک پارک آبی سر باز و بزرگ به نام پارک آبی اوشن است. این پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین‌ها و مجهز‌ترین پارک‌های آبی در منطقه به حساب می‌آید. در این پارک سرسره‌های مختلفی وجود دارد که برای افراد مختلف از کوچک تا بزرگ طراحی شده‌اند. می‌توانید از برخی از سرسره‌های بسیار هیجان انگیز در صورتی که به خطر کردن و هیجان نیاز دارید استفاده کنید و از استخر و جکوزی استفاده کنید. در این پارک آبی رستوران، فروشگاه، کافه و امکانات مختلف وجود دارد.
از تفریحات جالبی که می‌توان در جزیره کیش انجام داد گشتن با استفاده از قایق تفریحی است. این کشتی‌ها دارای امکاناتی مانند رستوران و تفریحات مختلف بوده و در آن برنامه‌های شاد و مفرحی مانند اجرای موسیقی زنده، اجرای برنامه‌های طنز و ... است. برای سوار شدن به این کشتی‌ها باید به اسکله تفریحی کیش بروید.
به گزارش سفر باتو ، کیش شامل مراکز خرید زیادی می‌شود از میان آنها باید به مرکز خرید دامون اشاره کرد که دارای 98 فروشگاه مختلف است. در آنجا می‌توانید انواع مختلف پوشاک، محصولات مختلف آرایشی، بهداشتی و وسایل تزئینی مانند طلا و جواهر و همینطور وسایل الکترونیکی را خریداری کنید. در طبقه دوم این مجموعه پیست اسکیت روی یخ وجود دارد و همینطور رستوران و کافه در این مجموعه می‌تواند برای استراحت وخوردن غذا مناسب باشد.
مرکز خرید سارینا 1 یکی از مراکز خرید معروف کیش است که در نزدیکی هتل بزرگ داریوش واقع شده است. مساحت این مجموعه تجاری 5300 متر مربع است و دارای 10 طبقه است. این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی و امکاناتی نظیر رستوران، کافه، مراکز تفریحی و ... است.
بازار مرجان از مراکز مدرن و زیبای کیش است که می‌توانید در آنجا از فروشگاه‌های متعدد بازدید و خرید کنید. در این مجموعه یک آکواریوم بزرگ نیز وجود دارد که شامل 800 گونه مختلف موجود آبزی می‌شود، در اینجا 39 فواره مختلف وجود دارد و در آنجا می‌توانید از تفریحات و امکانات مختلف داخل مجموعه نیز استفاده کنید.
بازار مروارید از معروف‌ترین بازار‌های کیش است که دارای معماری جالب جنوبی است در آنجا می‌توانید وسایل مختلف مانند پوشاک و وسایل تزئینی را تهیه کنید. این مجموعه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.
از بازارهای بزرگ کیش که دارای 200 فروشگاه مختلف است بازار پردیس یک است که دارای کالا‌های مختلفی است. در آنجا می‌توانید از چایخانه سنتی عربی نیز استفاده کنید و در آنجا استراحت کنید. پردیس یک و پردیس دو از مراکز خرید نسبتاً گران در جزیره حساب می‌شوند. دیگر مرکز خرید گران کیش مرکز خرید دامون است. در این مراکز خرید می‌توانید تفریحات مختلف را نیز در کنار خانواده تجربه کنید. از ارزان‌ترین مراکز خرید کیش نیز می‌توان به مرکز خرید ونوس و مروارید اشاره کرد که دارای کیفیت مناسبی هم هستند.
بهترین خریدی که در کیش‌ می‌توان انجام داد خرید شکلات و قهوه است. در جای جای جزیره مراکز خرید زیادی وجود دارند که در آنجا می‌توانید این اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید و یکی از فروشگاه‌های معروف برای خرید شکلات و قهوه وسایل مربوط به دم کردن قهوه فروشگاه آرتا کیش است. در آنجا می‌توانید در کنار تنوع بالای محصولات آنها را با قیمت مناسب نیز تهیه کنید.
یکی از تفریحات جالب در کیش شرکت در انواع برنامه‌های مختلف شبانه و روزانه آنجاست که در مراکز مختلف دیدنی کیش برگزار می‌شود از جمله آن‌ها برنامه‌ها مفرح شعبده‌بازی و برنامه موسیقی در رستوران میرمهنا است، این رستوران علاوه بر داشتن یک غذای لذیذ و خوب به شما یک برنامه سرگرمی را نیز ارائه می‌کند از جمله آنها برنامه دینامیت شو با اجرای مدریک که یک برنامه بسیار مفرح تردستی و شعبده بازی است.
دوچرخه سواری در مسیرهای مخصوص جزیره یکی دیگر از تفریحات مفرح‌ در آنجاست که می‌توانید در مسیری 51 کیلومتری شامل مناظر بسیار زیبا دوچرخه سواری کنید. در این پیست اسکوترهای برقی نیز ارائه می‌شوند که شامل موتور برقی است و برای لذت بردن از مناظر و هیجان حرکت در پیست بسیار مناسب است.
باگی سواری از دیگر تفریحات هیجان انگیز در جزیره محسوب می‌شود پیست باگی سواری یک پیست خاکی است که 400 متر مسیر برای سواری کردن دارد. باگی‌های دارای نوع‌های دو نفره و پنج نفره هستند. مسیر این سواری از میان جاهایی مانند درخت سبز کلبه هور و کشتی یونانی می‌گذرد.
همانطور که خواندید جزیره کیش یکی از بهترین جاها برای تفریح و هیجان است و بهترین نقطه کشور برای سفر تفریحی به حساب می‌آید. ما به برخی از فعالیت‌های آنجا اشاره کردیم ولی امکانات تفریحی این جزیره بسیار زیاد است. سافاری، شترسواری، موتورسواری، کارتینگ، بانجی جامپینگ، پینت بال، تونل وحشت، پاراگلایدر، شبیه ساز پرواز برخی دیگر از تفریحات و فعالیت‌های هیجان انگیز در این جزیره است که می‌توانید تجربه کنید.
برای اقامت نیز کیش دارای برخی از هتل‌های بسیار لوکس و عالی در کشور است. می‌تواند در میان هتل‌های 5 ستاره کیش یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1