کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

راه اندازی سامانه سجام برای ثبت تخلفات انتخاباتی در کهگیلویه

29 دی 1398 ساعت 17:40

مجید کرمی،رئیس دادگستری کهگیلویه با اشاره به شدت یافتن نظارت ها،از طراحی سامانه «سجام» در قوه قضایه خبر داد و افزود:مردم به عنوان ناظر جرایم و تخلفات انتخاباتی را در صورت مشاهده می توانند در این سامانه ثبت کنند،دستگاه قضایی با بررسی گزارشها ، تصمیمات لازم را اتخاذ میکند.


رئیس دادگستری کهگیلویه در شورای اداری (29 دی ماه)،مطالعه قانون انتخابات را برای تمامی مدیران ضروری و الزامی دانست و گفت: ماده 2 قانون مجازات می گوید هر رفتاری اگر قانون برای ان مجازات تعیین کرده باشد جرم است،لذا مدیران باید نظارت بر خود را داشته باشند که جایی دستش به خطا نرود و سهل انگاری نکند که مجموعه اش به خطا برود.
مجید کرمی با اشاره به شدت یافتن نظارت ها،از طراحی سامانه «سجام» در قوه قضایه خبر داد و افزود:مردم به عنوان ناظر جرایم و تخلفات انتخاباتی را در صورت مشاهده  می توانند در این سامانه ثبت کنند،دستگاه قضایی با بررسی گزارشها ، تصمیمات لازم را اتخاذ میکند.
کرمی بیان کرد:جلسات پیشگیری از وقوع جرم،جلسات اموزشی برای ضابطین قضایی و تفهیم جرایم انتخاباتی و چگونگی برخورد با گزارشها و...برگزار شده است.
وی با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخابات پرشور و به نحو احسن همکاری کنیم،تصریح کرد:روسای ادارت جانبدارانه رفتار نکنند و از خدمات دولت برای تبلیغ شخصی استفاده نکنند تا اعتماد مردم سلب نشود.
 


کد مطلب: 416775

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416775/راه-اندازی-سامانه-سجام-ثبت-تخلفات-انتخاباتی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1