تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۱۶۷۶۹
براساس اعلام سازمان سنجش؛

فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری ۹۹ منتشر شد

۰
فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری ۹۹ منتشر شد
کبنا ؛فهرست حذفیات منابع سوال‌های آزمون سراسری ۹۹ برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، حذفیات منابع نظام جدید شامل بخش هایی از کتاب های دین و زندگی، عربی، ‌ زبان و قرآن همچنین فارسی ۱ برای پایه های تحصیلی دهم تا دوازدهم است.
از دیگر منابع حذف شده نظام جدید می توان به درس های ریاضی، هندسه، ‌حسابان، ریاضیات گسسته، ‌آمار و احتمال، ‌ شیمی، زیست شناسی، جامعه شناسی، جغرافیا، تاریخ، فلسفه، روانشناسی و منطق اشاره کرد.
در فهرست حذفیات منابع سوالات آزمون سراسری سال ۹۹ برای داوطلبان نظام قدیم، برخی قسمت ها از کتاب های قرآن و تعلیمات دینی، آمار و مدلسازی، فیزیک، ‌شیمی و آزمایشگاه و عربی اعلام شده است.
فرآیند ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ از روز ۱۶ بهمن ماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد.
همچنین کنکور سراسری ۹۹ روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار می شود.
بر اساس اعلام شورای سنجش و پذیرش دانشجو، میزان تأثیر سوابق تحصیلی حداکثر ۳۰ درصد است که به صورت تأثیر مثبت در نمره کل نهایی آنان لحاظ می‌شود.
به منظور مساعدت با داوطلبان نظام قدیم که خواهان طراحی دو مجموعه سوال برای کنکور ۹۹ بودند، شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب کرد که سوالات کنکور سال ۹۹ هم مانند کنکور ۹۸ با دو مجموعه سوال باشد و کنکور ۱۴۰۰ تنها با یک نوع سوال برای تمام داوطلبان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1