کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپورتاژ آگهی؛

بازدید از جاذبه های گردشگری در سفر به شهر استانبول

29 دی 1398 ساعت 13:36

جاذبه های گردشگری استانبول را با استفاده از تور استانبول دیدن کنید. تورهای برگزار شده برای بازدید از این شهر هزینه های بسیار کمتری در مقابل سفر های انفرادی درخواست می کند. مکان های گردشگری بسیاری در این شهر در انتظار شما است که بازدید از آنها می تواند به یک تجربه ی به یاد ماندنی تبدیل شود.


فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول را با استفاده از تور استانبول از دست ندهید در این شهر رویایی مکان های دیدنی و تاریخی و البته تفریحی بسیار زیادی موجود می باشد که همواره توانسته است توجه و تحسین بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند. در ادامه سعی کرده ایم به برخی از مهمترین انواع جاذبه های گردشگری استانبول اشاره کنیم و اطلاعات سودمندی را در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
لازم به ذکر است که اگر برای اولین بار قصد سفر به استانبول را دارید و یا در نظر دارید بدون اینکه گرفتار برنامه ریزی های لازم برای سفر از این شهر دیدن کنید می توانید به راحتی اقدامات رزرو تور های برگزار شده برای این شهر را نهایی کنید. سفر با استفاده از تورهای موجود مزیت های ویژه ی خود را دارد در طول این سفر می توانید با افرادی  در ارتباط  باشید که همانند شما علاقه مند به سفر می باشند و از این طریق رابطه های دوستی خوبی را ایجاد کنید.  در این شهر تعداد بسیار زیادی مکان های دیدنی موجود است که هر کدام از آنها زیبایی و البته ارزش دیدن دارد برای اینکه بتوانید از بسیاری از این مکان دیدن کنید باید هم شناخت مطلوبی داشته باشید و هم یک برنامه ریزی دقیقی را در نظر بگیرید. بهره مندی از تورهای موجود برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول  با استفاده از تورهای موجود یکی از مطلوب ترین روش ها برای سفر به این شهر است.
جاذبه های گردشگری استانبول : میدان هیپودروم
میدان هیپودروم یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول در تور استانبول می باشد که در قلب یم ناحیه ی تاریخی جا گرفته است و هر ساله گردشگران بسیاری از این مکان دیدن می کنند . معمولا در تورهای برگزار شده برای بازدید از این استانبول می توان به فرصت بازدید از این میدان دست یافت. در دوران پادشاهی روم از این مکان به عنوان مکانی برای برگزاری مسابقات اسب سواری استفاده می شد و یک مکانی پر تردد بین پادشاهان روم بوده است امروزه از آن به عنوان یک مکان تاریخی برای بازدید گردشگران استفاده می شود.
آدرس: استانبول، میدان سلطان احمد، محوطه تاریخی هیپودروم
جاذبه های گردشگری استانبول: برج گاتالا
به گزارش سفر باتو ، برج گاتالا از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول است که از هر نقطه ی شهر می توان آن را مشاهده کرد. این برج با ارتفاع 68 متری یکی از زیبایی های بی نظیر استانبول می باشد و البته جزو بلندترین منطقه ی شهر نیز در نظر گرفته می شود. با استفاده از اسانسورهایی که در داخل آن تعبیه شده است می توانید به بالاترین قسمت برج دسترسی داشته باشید. یک منظره ی بی نظیر در این مکان در انتظار شما است.
ساعات بازدید: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر
آدرس: بی اوغلو، محله برکت زاده، برج گالاتا
جاذبه های گردشگری استانبول: کاخ دلمه باغچه
کاخ دلمه باغچه یکی از باشکوه ترین کاخ های ساخته شده در ترکیه می باشد که در ساخت ان از 14 تن روکش طلا استفاده شده است. سبک معماری اروپایی و سنتی عثمانی در ساخت این مکان در نظر گرفته شده است که به همین دلیل توانسته است تحسین همه ی افراد را به سوی خود جلب کند.
ساعات بازدید: ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر
آدرس: استانبول، بشیکتاش، خیابان دلمه باغچه
بازدید مکان های جاذبه های گردشگری استانبول با تور استانبول
تور استانبول برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول توسط افراد مجرب و کاردان در این زمینه فراهم می شود افرادی که شناخت کافی و کامل برای سفرهای خارجی دارند . اقدامات کلی برای رزرو بلیط و محل اقامتی نیز به طور کامل به عهده ی مسئولین برگزار کننده ی تور می باشد از این طریق می تواند بدون اینکه گرفتار هیچ گونه دغدغه ای باشید فقط چمدان خود را آماده کرده و منتظر روز سفر بمانید. مسئولان برگزار کننده ی تورهای سفر در نظر دارند که بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند به گونه ای که یک سفر بی نظیری را احساس کنید و با داشتن تجربه ی کافی در این زمینه به راحتی می تواند بحران های سفر را مدیریت کنید در سفر با استفاده از تور های موجود دیگر تنها نخواهید بود و به همراه افراد در سفر هستید که مانند شما علاقه مند به گردشگر می باشند.از مهمترین مزیت های سفر با استفاده از تورهای موجود می توان :
•  هزینه های درخواستی کم
•  بهره مندی از یک برنامه ی سفر کامل
•  عدم نیاز به انجام اقدامات از قبل از سفر
•  حضور در کنار افراد مجرب در این زمینه در سفر
می باشد. بدون شک اگر به تنهایی قصد سفر را داشته باشید باید همه ی اقدامات را از قبل به تنهایی مهیا کنید و اگر در این زمینه تجربه ی کافی نداشته باشید گرفتار مشکلات بسیاری خواهید بود. به همین دلیل به طور جدی پیشنهاد ما ان است برای داشتن تجربه ی به یاد ماندنی در سفر بهره مندی از تورهای موجود را در اولویت خود قرار دهید.
 


کد مطلب: 416761

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416761/بازدید-جاذبه-های-گردشگری-سفر-شهر-استانبول

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1