کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدنصیرحسینی

30 دی 1398 ساعت 0:36

مدیرحوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدنصیرحسینی را تبریک گفت و نوشت: آمادگی خودرا جهت هرگونه همکاری، همراهی وتعامل درمسیر تحقق اهداف ومسئولیت های سنگین حضرتعالی اعلام می داریم.


محمدجوادجعفری مهر، مدیرحوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدنصیرحسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدنصیرحسینی (زیدعزه)
سلام علیکم
انتصاب شایسته حضرتعالی را باحکم رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله به نمایندگی معظم له دراستان وامام جمعه یاسوج تبریک عرض می نمائیم.
یقیناً این انتخاب ارزشمند با عنایت به تعهد، علم، تقوی و روحیه مردمی حضرتعالی در صحنه های مختلف و در طول سالهای گذشته بوده است و إن شاءالله مستمر خواهد بود. حضور حضرتعالی در این جایگاه رفیع وسنگر امامت جمعه مرکز استان گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری خواهد بود.
امیدواریم باحضور پر برکت خود در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت بخش و با تکیه برعلم و عمل و روحیه خدمت، تقویت همدلی و هم افزایی و با مدیریت و محوریت دلسوزانه حضرتعالی شاهد استفاده از همه ظرفیتهای مادی، معنوی وبه ویژه سرمایه های انسانی استان باشیم و موجبات رشدوپیشرفت بیش از پیش این استان شهید پرور را که به حق در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی وحتی قبل از انقلاب در همه امتحانات سخت الهی سرافراز و پیروز بیرون آمده اند را فراهم نمایید.
مدیریت و مدارس حوزه های علمیه خواهران ومرکز خدمات حوزه های علمیه استان ضمن پاسداشت و ارج نهادن به زحمات وخدمات فراموش نشدنی بیت معظم و معزز مرحوم آیت الله العظمی ملک حسینی رحمه اله علیه خاصه درسالهای اخیر زحمات و خدمات آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی حفظه الله و همچنین ارج نهادن به خدمات آیت الله سید علی اصغرحسینی حفظه الله که بیش از ربع قرن به خوبی این سنگر معنوی و پایگاه مردمی را حفظ و مدیریت نمودند. آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری، همراهی و تعامل در مسیر تحقق اهداف و مسئولیت های سنگین حضرتعالی اعلام می داریم.
توفیقات روزافزون و سربلندی حضرتعالی در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی را برای پیشبرد و تثبیت امور دینی، فرهنگی و اجتماعی این استان از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

محمدجوادجعفری مهر
مدیرحوزه علمیه خواهران استان
و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان


کد مطلب: 416754

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416754/پیام-تبریک-مناسبت-انتصاب-حجت-الاسلام-والمسلمین-سیدنصیرحسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1