تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۱۶۶۹۳
درخطبه های نمازجمعه27دیماه کبگیان مطرح شد

دایه‌های دلسوزتر از مادر در سقوط هواپیما فکری به حال ناله‌های مادران سربازان مفقود آمریکائی در عین الاسد کنند

۱
دایه‌های دلسوزتر از مادر در سقوط هواپیما فکری به حال ناله‌های مادران سربازان مفقود آمریکائی در عین الاسد کنند
کبنا ؛به گزارش  "کبنا" از چیتاب حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان خطیب موقت کبگیان در خطبه های نمازجمعه 27 دیماه 98 چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار در سقوط هواپیمای بوئینگ ۸-۷۳۷ اوکراین در شهریار گفت: پذیرش مسئولیت هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی توسط جمهوری اسلامی، به رغم تعلل با استقبال کشورهای غربی روبرو شد.
وی افزود: غریب‌هایی که این سقوط راگامی مهم دانستند واصراردارندروشنگری بی‌ملاحظه" برای آشکار شدن تمام جزئیات این حادثه ضرورت دارد چرا دربرابر ترورناجوانمردانه ژنرال یک کشور درکشورثالث سکوت کرده‌اند وبدانند ناگفته‌های زیادی برملا خواهدشد ونمیتوانند پاپیش بزارند که پس نیوفتند.
وی خاطرنشان کرد: ماها خود داغدار پرکشیدن فرزندانمان هستیم و کسانیکه در این موضوع دایه دلسوزتر از مادرند و اگر دنبال دلسوزی ونگرانی بشریتند بروندبه ناله‌های مادران سربازان ونظامی های امریکائی مفقودعین الاسددربرابرکاخ سفیدجواب بدهندکه بیش از ۲۰ روزاست ازفرزندانشان بی خبرند.
حجت الاسلام اکرمیان باتشکراز روحیه تواضع سردارحاجی زاده بعد از سقوط این هواپیما گفت: کسیکه در زمان این سقوط در غرب کشور مشغول برنامه ریزی ضرب شصت به آمریکا بود و بعد از سه روزآمد و با صراحت جای خالی تمام تقصیرات را گردن گرفت نشان از نهایت اخلاص در پاسداری از وطن در شرایط کنونی دارد و چنین فردی باید هم مورد هجمه غرب و سلبریتیهای غربگرا قراربگیرد.
سیدعلی اکرمیان افزود: صراحت حاجی زاده درکلام و تقبل مسئولیت، ناگفته‌های زیادی را روشن خواهدکرد وخروش ملت ایران بعد از خطبه های نماز جمعه امروز در حمایت سردارشان حماسه‌ای دیگر خلق کرد و به دنیا نشان داد که راه انقلاب از راه فتنه جداست.
خطیب موقت جمعه کبگیان بااشاره به تأیید یا ردصلاحیت نمایندگان هم گفت: شورای نگهبان شریان حیاتی اعتماد ملت در انتخاب کاندیداتورهای احتمالیست که بایدقوی تر از همیشه صلابتش را در راه حفظ آرمانهای انقلاب خاصه در دوران فعلی هجمه‌های متعدد دشمن حفظ کند.
وی افزود: اگرنماینده ای تاییدنشود، دلایلش بصورت مکتوب و محرمانه خدمتش خواهد رسیدو  میتواند اعتراض کند تا اگر مشکلی هست بر طرف بشود اما مراقب باشد بعلت عدم تایید خط قرمزهای نظام را رعایت کندزیرا عبور از خط قرمزن ظام میدان مخالفت همه ملت است و هرکس پای در این میدان خطرناک قرار دهد نابود خواهد شد. در پایان نمازجمعه حاضرین در مصلی با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل حمایت قاطع خود را از سردارحاجی زاده و سپاه اسلام ونیروهای نظامی و انتظامی اعلام کردند

پایان خبر: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1