کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد:

انتقاد سازمان مبارزه با فساد از تایید صلاحیت تاجگردون

26 دی 1398 ساعت 20:25

در توئیتی «دیده‌بان شفافیت و عدالت» وابسته به احمدتوکلی درباره تایید صلاحیت برخی افراد از سوی شورای نگهبان انتقاد کرد.


سازمان مردم نهاد مبارزه با فساد منتسب به اصولگرایان در توئیتی نسبت به تایید صلاحیت تاجگردون و حسنوند واکنش نشان داد.
در توئیتی «دیده‌بان شفافیت و عدالت» وابسته به احمدتوکلی درباره تایید صلاحیت برخی افراد از سوی شورای نگهبان انتقاد کرد.
گفتنی است اخیرا اسناد و مدارکی مبنی بر تخلف از غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی دست به دست شده است و حواشی زیادی پیش از احراز صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ایجاد کرد، که حساسیت ها را نسبت به احراز صلاحیت تاجگردون بالا برد.
پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، شاید برای اولین بار، جلوی نام یکی از کاندیداها که غلامرضا تاجگردون می باشد خط تیره ای قرار داده شد، که تعابیر و گمانه ها از چنین چیزی نامشخص بودن وضعیت وی اعلام شد.
پس از حواشی چندین روزه درباره صلاحیت تاجگردون، عدم پاسخگویی مسئولان و موج سواری برخی فرصت طلبان از چنین شرایطی و ملتهب کردن فضا و شایعات هر ساعتی در فضای مجازی و برخی سایت های خبری غیررسمی درباره تایید یا عدم تایید تاجگردون، روز چهارشنبه 25 دی ماه برگه تأیید صلاحیت غلامرضا تاجگردون برای استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی شورای نگهبان ارسال شد.
پس از این واکنش هایی از سوی برخی مقامات رسمی و برخی فعالان سیاسی در رسانه ها منتشر شد. در آخرین واکنش ها؛ در توئیتی «دیده‌بان شفافیت و عدالت» وابسته به احمدتوکلی درباره تایید صلاحیت برخی افراد از سوی شورای نگهبان انتقاد کرد.


کد مطلب: 416671

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416671/انتقاد-سازمان-مبارزه-فساد-تایید-صلاحیت-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1