کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

ما از انتخابات بدون کاندیدای اصلاح طلب در بویراحمد و دنا خسته شده‌ایم

محسن فروزان

26 دی 1398 ساعت 0:13

 امیدوارم شورای نگهبان به اندیشه اصلاح طلبان احترام بگذارد و با تأیید صلاحیت کاندیدای جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا حاج‌ اردوان‌ایزدپناه و دکتر رمضانی امید را به اردوگاه اصلاح طلبان برگرداند.


متن ارسالی؛
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم
خبر رد صلاحیت حاج اردوان ایزدپناه کاندیدای شاخص اصلاح طلب بویراحمد و دنا توسط شورای نگهبان باعث شد که با چشمان اشک‌بار ما محکم‌تر از گذشته کنار این جریان بمانیم.
ما راهی را که شروع کرده‌ایم تا آخر ادامه خواهیم داد. ما از جنس کسانی نیستیم که رفیق نیمه راه باشیم. امید بذر هویت ماست و همچنان امیدواریم.
ما صحنه را خالی نخواهیم کرد و همچنان با اقتدار در میدان کنار حاج اردوان ایزدپناه خواهیم‌ماند. و تا آخرین نتیجه شورای نگهبان امیدوار هستیم.
ما اعتقاد داریم که اردوان ایزدپناه برای ما در این میدان قدم گذاشته است. وبه پاس قدرانی از ایشان وپایبند بودن به اندیشه پاک‌اصلاح طلبی خودمان وظیفه خودمان می دانیم به احترام کسی که برای ما آمده است تا آخرین لحظه کنارش بمانیم.
«حاج اردوان‌ ایزدپناه» آمده است تا صدای واقعی اصلاحات در بویراحمد ودنا باشد هر کدام از ما جوانان اصلاح طلب در این شرایط صدای رساتری
برای اصلاحات کنار این جریان خواهیم بود. واجازه نخواهیم داد صدای اصلاحات در بویراحمد ودنا خاموش شود.
ما به آزادی اندیشه، قلم، و بیان اعتقاد داریم.
ما مدافع شکستن قلم هستیم و درمقابل کسانی که خواهان شکستن قلم، هستند خواهیم ایستاد. وقلم‌ها را هر روز تجهیز تر خواهیم کرد.
در مقابل کسانی که مخالف آزادی اندیشه و بیان هستند محکم‌تر فریاد خواهیم زد.
ما از انتخابات بدون کاندیدای اندیشه‌ای جریان اصلاح طلب در ۱۶ سال گذشته در بویراحمد ودنا خسته شده‌ایم.
ما مخالف بی اخلاقی هستیم و درمقابل تمام کسانی که در این مدت جریان ما را مورد بی مهری قرار دادند همانند گذشته سکوت خواهیم‌کرد، در مقابل کسانی که از رد صلاحیت جریان ما خوشحال شده‌اند باز سکوت خواهیم کرد چون ما اعتقاد داریم جریان سیاسی ما با شعار اخلاق به میدان آمده است وبا سکوتمان در عمل شعارمان تحقق خواهد یافت. وهرگونه بی اخلاقی را محکوم می‌کنیم.
 امیدوارم شورای نگهبان به اندیشه اصلاح طلبان احترام بگذارد و با تأیید صلاحیت کاندیدای جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا حاج‌ اردوان‌ایزدپناه و دکتر رمضانی امید را به اردوگاه اصلاح طلبان برگرداند.
ما اعتقاد داریم تنها تأیید صلاحیت کسانی که از درون جریان اصلاح طلبی رشد یافته‌اند می‌تواند به ما انگیزه دهد که پای صندوق‌های رأی حاضر شویم. امیدوارم‌شورای نگهبان امید را دلهایمان به ناامیدی تبدیل نکند. وبه مطالبه حداقلی ما احترام بگذارد. وشور ونشاط سیاسی را به ما برگرداند. ودر این شرایطی که کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد به تمام‌سلائق احترام‌بگذارد وما همچنان به تغییر نگاه شورای نگهبان در مرحله بعدی تأیید صلاحیت‌ها امیدواریم.
ما جریان ریشه داری هستیم که درد تمام خنجرهای غیر خودی وهمفکران به ظاهر اصلاح طلب خودی را تحمل کردیم و امروز استوارتر از گذشته ایستاده‌ایم. 
ما نقشه کسانی را که دنبال حذف سید باقر در بویراحمد ودنا هستند را خنثی خواهیم‌کرد و نشان خواهیم داد سید باقر حذف شدنی نیست
ما در ۲ اسفند تصمیم واحد خواهیم گرفت تک روی در جریان ما معنایی ندارد ما همچنان با اقتدار امیدوار به آینده صحنه را ترک نخواهیم کرد ودر این صحنه استوار و سربلند ایستاده‌ایم.
و این مرقومه را با شعری از قصیر امین پور به اتمام می‌رسانم؛
 من به چشم‌های بی قرار تو قول می‌دهم
ریشه ما به آب
شاخه‌های ما به آفتاب می‌رسد
ما دوباره سبز می‌شویم
--------------------------------------------------------
محسن فروزان فعال سیاسی و اجتماعی
 


کد مطلب: 416649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416649/انتخابات-بدون-کاندیدای-اصلاح-طلب-بویراحمد-دنا-خسته-شده-ایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1