کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود / حضور هیئتی از سوی دفتر رهبر انقلاب در یاسوج

25 دی 1398 ساعت 8:38

حجت الاسلام سید نصیر حسینی روزهای پنجشنبه و جمعه به عنوان امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه جدید استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه می‌شود.


برنامه‌های معرفی نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
پس از خداحافظی آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم این استان در نماز جمعه 13 دی ماه اخیر و همچنین خداحافظی آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج از امامت جمعه مرکز استان موضوع تجمیع نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج در دستور کار قرار گرفت.
با گذشت چند روز از این خداحافظی بنا به گفته منابع مطلع روند معرفی نماینده ولی فقیه در استان از امروز کلید می خورد و از امروز چهارشنبه گروه‌های کارشناسی از سوی دفتر مقام معظم رهبری وارد استان می‌شوند.
بنا بر این گزارش، طبق برنامه مراسم معارفه روز پنج شنبه و در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می شود و سپس با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نشستی با نخبگان و فعالان فرهنگی استان برگزار می‌شود و در ادامه صبح روز جمعه معارفه عمومی در استان برگزار می‌شود و در ادامه نماز جمعه توسط حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه جدید و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اقامه می‌شود و سپس نماینده جدید ولی فقیه برنامه‌های دیگری با برخی از اقشار مختلف مردم خواهد داشت.


کد مطلب: 416603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416603/معارفه-نماینده-جدید-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد-روز-پنجشنبه-جمعه-برگزار-می-شود-حضور-هیئتی-سوی-دفتر-رهبر-انقلاب-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1