تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۶۵۶۲
کبنا گزارش می‌دهد

رد و تأیید شدگان کهگیلویه و بویراحمدی در حوزه انتخابیه تهران

۵
۰
رد و تأیید شدگان کهگیلویه و بویراحمدی در حوزه انتخابیه تهران
کبنا ؛تعدادی از کهگیلویه و بویراحمدی‌ها برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و ری نام نویسی کردند که بعضی از آن‌ها تأیید و برخی هم رد صلاحیت شدند.
به گزارش کبنا، محمد علی وکیلی، ستار هدایت خواه و سید یوسف مرادی سه کهگیلویه و بویراحمدی معروف بودند که نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران شدند.
وکیلی روزنامه گار و از نمایندگان فعال مجلس دهم بود. او اولین کهگیلویه و بویراحمدی بود که عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد. وکیلی نامزد انتخابات مجلس یازدهم شد که از سوی شورای نگهبان در این مرحله رد صلاحیت شد او طبق قانون حق پیگیری و اعتراض دارد.
ستار هدایت خواه چهره شناخته شده اصولگرایان کشور است، او دو دوره نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس بود و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بود و یکی از فعال‌ترین نمایندگان آن دوران به شمار می‌رفت. احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران، وقت سخنرانی خودش را به هدایت خواه داد.
خبرگزاری فارس «هدایت خواه» را یکی از چهره‌های شاخص ثبت نامی این دوره حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد. هدایت خواه تأیید صلاحیت شد.
سید یوسف مرادی جوان کهگیلویه و بویراحمد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و همچنین کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مسوول دفتر مطالعات تاریخ شفاهی انقلاب دوم است. او جوانی مطالبه گر که علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی از فعالان محیط زیست کشور محسوب می‌شود.
گفته می‌شود که او به دعوت فعالان زیست محیطی، جنبش‌های عدالت خواهی و همچنین مجموعه‌های ایثارگری در انتخابات شرکت کرده است. شورای نگهبان صلاحیت مرادی را برای انتخابات یازدهم تأیید کرد.
به گزارش کبنا، کرامت فدایی فرماندار اسبق بویراحمد و سید علی اصغر عوض پور از حقوقدانان جوان کهگیلویه و بویراحمد نیز نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تهران شدند. فدایی تأیید صلاحیت شد. اما هچ خبری مبنی بر تأیید یا رد صلاحیت عوض پور به دست خبرنگاران کبنا نرسید.
همچنین شنیده شد «عادل علیبازی» که اصالتاً اهل شهرستان چرام است، در تهران ثبت نام کرد. بعضی از شنیده‌ها از رد صلاحیت او می گویند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب وسیسخت و
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر ستار هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
جه خبر مزخرفی
Iran, Islamic Republic of
مگه یوسف باقری اهل کهگیلویه و بویراحمد نیست . چرا اسم اونو نیاوردین . بخدا نگاه قومیتی خیلی زشته
Iran, Islamic Republic of
زیادی زر میزنی کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
ن یک طرفه هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1