کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور دادستان کهگیلویه مطرح شد

«کاظمی جو» و آسیب شناسی رسانه های کهگیلویه!

23 دی 1398 ساعت 21:31

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی خبرنگاران همه چیز را از منظر طایفه گرایی و قوم گرایی می بینند،اظهار کرد:اگر منِ مدیر با وی نسبتی داشته باشم مشکل من را نمی بینند ولی مشکل کسی که زیر دست من است را جوری جلوه می دهند که انگار غرض شخصی با آن شخص دارند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در نشست خبری پشگیری از جرائم انتخاباتی که در دفتر دادستان کهگیلویه برگزار شده بود با اشاره به اینکه برخی خبرنگاران همه چیز را از منظر طایفه گرایی و قوم گرایی می بینند اظهار کرد:اگر منِ مدیر با وی نسبتی داشته باشم مشکل من را نمی بینند ولی مشکل کسی که زیر دست من است را جوری جلوه می دهند که انگار غرض شخصی با آن شخص دارند!
ایرج کاظمی جو عنوان کرد:بارها به خبرنگاران گفته ام تمامی خدماتی که از ابتدای انقلاب و زمانی که اولین شخص نماینده شهرستان شد،خدمات دولت است و به پای نمایندگان ننویسند.
کاظمی جو ادامه داد:اگر گازی به منطقه ای می رسد،آب شرب تامین می شود و...خدمات دولت جمهوری اسلامی ایران است،اینکه برخی می آیند خدمات دولت را به اسم خو مصادره می کنند تا از سادگی مردم در برخی مناطق سواستفاده کنند،ظلم و اجحاف چند برابری به کسانی است که در دولت زحمت می کشند.
وی با بیان اینکه زبان قلم در بیان واقعیات باید آنقدر تیز،برنده و نیشدار باشد و واقعیات را حتی اگر به ضرر شما باشد انعکاس دهد،محافظه کاری نباشد،تصریح کرد:برخی خبرنگاران برای اینکه عملکرد طیف خود را بالا نشان دهند حتی شده بی انصافی های کوچکی می کنند و خدمات دولت را به کاندیدی نسبت می دهند،که انتظار می رود خبرنگاران اینگونه رفتار نکنند و خود باید سمت و سو و جهتگیری در جامعه ایجاد کنند.
کاظمی جو یادداشت های بی هویت و بی شناسنامه که در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود را نیز نکوهش کرد.
وی افزود:ما خبرنگاران خود را می شناسیم و میدانیم چه کسی از روی دلسوزی خبر می زند،معضلات و مشکلات را بیان می کند و چه کسی از روی حب و بغض و غرض ومرض خبر کار می کند!
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در ادامه از جهتگیری های برخی از مدیران به نفع طیف و شخص خاصی هم در محضر دادستان گلایه کرد و گفت:به وضوح می بینم برخی مدیران دارند جهتگیری می کنند و به نفع شخص خاصی کار می کنند،اگر چه هر شخصی گرایش سیاسی خود را دارد ولی کسی که قرار است مجری قانون باشد اگر بخواهد جوری رفتار کند که دیگر مردم را هم به شک و تردید بیندازد،صورت خوشی ندارد.
وی انتخابات زودهنگام را از ویژگی های استان عشیره ای ما دانست و ادامه داد: پیش قراولان و کاسه های داغتر از آش،همان لیدرها ممکن است صحبت هایی ضد و نقیض کنند ولی خودِ کاندیداها هم نقش دارند.
 


کد مطلب: 416551

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416551/کاظمی-جو-آسیب-شناسی-رسانه-های-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1