تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۱۶۵۴۸
آخرین گمانه زنی‌ها از لیست‌های انتخاباتی؛

قالیباف سر لیست شد / آیا «هدایت‌خواه» در لیست اصولگرایان قرار می‌گیرد؟

۹
۰
قالیباف سر لیست شد / آیا «هدایت‌خواه» در لیست اصولگرایان قرار می‌گیرد؟
کبنا ؛«ستار هدایت خواه چهره شناخته شده «اصولگرایان بویراحمد و دنا» در سطح کشور در حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات مجلس یازدهم شد. گمانه زنی‌های زیادی می‌شود که نام او در لیست محمد باقر قالیباف قرار می‌گیرد. این در حالی است که گمانه‌زنی‌های اولیه سایت‌های کشوری هیچ نامی از «هدایت‌خواه» در این باره نبرده‌اند.»
به گزارش کبنا، پیگیری خبرنگار کبنا نشان می‌دهد که «ستار هدایت خواه» در لیست اصلی اصولگرایان تهران قرار می‌گیرد و هنوز مجمع اصولگرایان برای بررسی و نظرسنجی پیرامون نامزدهای انتخابات مجلس اصولگرایان تشکیل نشده است. و برخی رسانه‌ها فقط در این باره فقط گمانه زنی کرده اند. این در حالی است که لیست نهایی اصولگرایان تهران طبق ساز و کارهای مشخص و بر اساس نظرسنجی نهایی می‌شود.
خبری فوری نوشت: «با اعلام اولیه اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آهسته آهسته خبرهای غیر رسمی از نهایی شدن لیست‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. البته بعد از ردصلاحیت بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب برخی اظهار نظرها حکایت از این دارد که ظاهراً قرار نیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لیستی را با پرچمداری خود اعلام کند و اگر این اتفاق بیفتد اصولگرایان با خیال راحتری رویاهای خود را برای رسیدن به بهارستان دنبال خواهند کرد.
بر اساس جدیدترین لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در رسانه‌های مجازی منتشر شده است این لیست با سرلیستی محمد باقر قالیباف در تهران بسته خواهد شد. چهره‌های شناخته‌تری چون فاطمه آلیا، لاله افتخاری، فاطمه رهبر، مصطفی میرسلیم، «غلامرضا مصباحی مقدم»، «سید رضا تقوی»، «مرتضی آقا تهرانی»، «محمد عباسی»، عبد الحسین روح الامینی، بیژن نو باوه، سید نظام‌الدین موسوی، مسعود زریبافان، رضا تقی پور، محسن پیرهادی، سید محمد حسینی، وحید یا مین پور و چهره‌های کمتر شناخته شده‌ای چون الهام اکبری، محمود نقدی پور، مالک شریعتی، مجتبی ابراهیمی، محمد ابراهیم رسولیان، فرشاد مهدی پور، ضرغام صادقی، احمد صادقی، محمد جواد عامری وعلی شمسی‌پور به چشم می‌خورد.
 این ترکیب احتمالی نشان می‌دهد که تقریباً از همه طیف اصولگرایان یعنی سنتی‌ها چهره‌هایی چون تقوی و مصباحی مقدم و میرسلیم، چهره‌هایی از طیف پایداری چون آقا تهرانی و فاطمه آلیا و لاله افتخاری و طیف محمد باقر قالیباف شخص شهردا اسبق و محسن پیرهادی، وزرای دولت احمدی نژاد همچون سید محمد حسینی، مسعود زریبافان و یا رضا تقی پور و یا حتی چهره‌های جوانی که کمتر شناخته شده‌اند نیز در این لیست حضور دارند.»
آیا «ستار هدایت خواه» در لیست نهایی اصولگرایان قرار می‌گیرد یا خیر؟ ستار هدایت‌خواه در روزهای اخیر در جلسات انتخاباتی نادر منتظریان حاضر شده است.

«مجتبی ثابتی» از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.




همچنین نامه نیوز نوشت: بعد از پایان ثبت‌نام داوطلبی نامزدهای مجلس، جلسات شورای وحدت اصولگرایان به‌صورت فشرده‌ای در حال برگزاری است؛ در این جلسات نمایندگان طیف‌های مختلف و برخی شخصیت‌های موثر اصولگرایان حضور دارند. گویا یکی از چالش‌برانگیزترین بحث‌ها فعلا اختلاف میان جبهه پایداری با جریان محمدباقر قالیباف است اما جدای از این بحث‌های پرچالش سیاسی آنچه به‌عنوان یک دستورکار ویژه در جلسات شورای وحدت مطرح است، انتخاب افراد برای حضور در لیست است.
از قرار معلوم تا اینجای کار سهمیه‌هایی برای بعضی طیف‌ها و جریان‌های اصلی حاضر در انتخابات در نظر گرفته شده است. خبرنگار ما مطلع شده است که همچنان بحث‌هایی درباره تعداد این سهمیه‌ها وجود دارد و چانه‌زنی در این خصوص ادامه دارد. همچنین در گفت‌وگوهایی که با چند چهره نزدیک به شورای نیروهای انقلاب داشته است به لیستی از افرادی که تاکنون بیشترین شانس قرار گرفتن در فهرست نهایی اصولگرایان در تهران را دارند، دست یافته است که ادامه این لیست را مشاهده می‌کنید.

637444_889
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه جزء هیچکدام از لیستهای تهران نیست
Iran, Islamic Republic of
انشاالله وارد شود وقبول شه
ومهمترازهمه باعث رشد فرزندان استان شود
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
خودش رشد کند کافی است نیازی به رشد فرزندان استان توسط ایشان نیست البته امیدی هم به این نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده داره قالیباف تاییدصلاحیت شده برای ملت واضح بگین شرط تاییدصلاحیت شدن فقط اصولگراییه
مخاطب کبنانیوز
United Kingdom
همین امشب با دکتر مومنی در تهران تماس داشتم.ایشان در جریان لیست هستند و لیست بالا را بشدت تکذیب کردند...
دشتر وم /گودرزی
Iran, Islamic Republic of
من مطمن ام دکتر ستار هدایتخواه از تک به تک اقایانی که اسم اور دن قوی تر وباثواد تر میباشد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
که در آن قالیباف با ده ها هزار میلیارد . در شهرداری تایید می شود گریست
باید به حال که در آن پابرهنگان از صحنه رقابت حذف می شوند گریست
باید...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
لطفا لیست راازسخنگوی شورای موردنظرجویاشوید
ل
Iran, Islamic Republic of
هرگروهی برای مطامع دنیوی وارد مجلس میشه وکاری به مردم ندارند بعد ازانتخابات/فقط سردار دلها خالصانه بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1