تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۱۶۵۴۵
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها؛

وضعیت سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان "بسیار وخیم" است/ نیاز فوری مردم به آب آشامیدنی و مواد غذایی

۰
وضعیت سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان "بسیار وخیم" است/ نیاز فوری مردم به آب آشامیدنی و مواد غذایی
کبنا ؛نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه وضعیت در استان به‌ واسطه وقوع سیل"بسیار وخیم" است، گفت: مردم در روستاها به‌وسیله سیل محاصره‌ شده‌اند و به‌ شدت نیازمند آب آشامیدنی و مواد غذایی هستند.
عزیز سارانی با اشاره به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وضعیت در استان به‌ واسطه وقوع سیل "بسیار وخیم" است؛ 72 ساعت است که مردم درگیر سیل هستند و ارتباط آن‌ها با بیرون قطع شده است.
وی افزود: مردم در روستاها به‌وسیله سیل محاصره‌شده‌اند و به‌ شدت نیازمند آب آشامیدنی و مواد غذایی هستند؛ راه‌ها زیر سیل مانده و دسترسی زمینی وجود ندارد. امکانات هوایی هم در استان نداریم. تنها یک بالگرد در استان وجود دارد که توانایی رساندن مواد غذایی و آب آشامیدی و انتقال مصدومان روستا را ندارد. از زمان وقوع سیل هم درخواست ارسال بالگرد داده‌ایم که هنوز پاسخ درستی به ما داده نشده است.
سارانی با بیان اینکه بیشتر جنوب استان درگیر سیل است، گفت: شهرستان‌های نیک شهر، چابهار و ایرانشهر درگیر سیل هستند و روستاهای مناطق دشتیاری، زر آباد، بن و قصر قند زیر آب رفته‌اند؛ راه ارتباطی بیش از 500 روستا قطع شده است و تنها در منطقه قصر قند 113 روستا در محاصره سیل قرار دارند.
نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها ضمن درخواست کمک از مسئولان ادامه داد: مردم به‌شدت نیازمند کمک‌های اولیه هستند؛ هنوز آمار دقیقی از خسارت‌ها و کشته‌ها وجود ندارد اما باگذشت زمان این خسارت‌ها بیشتر خواهد شد. سیل روستاها را محاصره کرده است و از برخی از روستاهای درگیر سیل هیچ اطلاعاتی در دست نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1